Lars H. Svart 3.April.2014 Link til dette innlegget Svart 3.April.2014 I kveld hadde mannskapet på fergen til Drøbak øvelse. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
bert Svart 3.April.2014 Link til dette innlegget Svart 3.April.2014 De valgte en flott dag til øvelsen :) Link to post
Flid Svart 3.April.2014 Link til dette innlegget Svart 3.April.2014 Det ser ut til at roen har senket seg på Borgen i dag Lars. Skulle gjerne vært inne og holdt deg med selskap med det fine været som er om dagen, men....jeg er hjemme og maler hus! Link to post
Astor Svart 3.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2014 Fergen heter Oscarsborg 2. Tilhører Forsvaret. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tom Rør Svart 3.April.2014 Link til dette innlegget Svart 3.April.2014 ...jeg er hjemme og maler hus! Uffda ;-) God helg Til Flid m/mannskap Link to post
Flid Svart 3.April.2014 Link til dette innlegget Svart 3.April.2014 Litt vedlikehold i godværet Tom, påsketur fra tirsdag/onsdag neste uke. Godt å komme i gang igjen etter henteturen? Link to post
Lars H. Svart 3.April.2014 Link til dette innlegget Svart 3.April.2014 Male hus? Jeg skulle ha malt pipen og takene i stuen, men med dette været? Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lars H. Svart 3.April.2014 Link til dette innlegget Svart 3.April.2014 (redigert) Fergen heter Oscarsborg 2. Tilhører Forsvaret. Ja, hva så? Det vet vel vi alle som ferdes i dette farvannet. Kom deg ut med båten gamle man. Redigert 3.April.2014 av Lars H. (see edit history) Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Flid Svart 3.April.2014 Link til dette innlegget Svart 3.April.2014 Du har et poeng der Lars, men med utsikter til et par uker i båten blir det en grei deal for meg. Link to post
Tom Rør Svart 3.April.2014 Link til dette innlegget Svart 3.April.2014 Litt vedlikehold i godværet Tom, påsketur fra tirsdag/onsdag neste uke. Godt å komme i gang igjen etter henteturen? Det ble mye mas, men det er det jeg lever av Link to post
Chilli Solbris Svart 4.April.2014 Link til dette innlegget Svart 4.April.2014 Hvaler Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Worry II Svart 5.April.2014 Link til dette innlegget Svart 5.April.2014 10 båter på Østre Bolærne, her er det strøm og åpne doer! Link to post
Lars H. Svart 5.April.2014 Link til dette innlegget Svart 5.April.2014 Jeg ligger fremdeles på Oscarsborg. Ute er det nå +3gr. og sludd i luften. Inne er det +24gr., biffen er klar og jeg venter bare på at potetene skal bli ferdig. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
primusmotor Svart 5.April.2014 Link til dette innlegget Svart 5.April.2014 Godt fortøyd på Våge på Tysnes:-) Anker drammen smaker nydelig som alltid:-) D5L Rana 13 Master 680 Skilsø 750cc Dacapo 9000 flyer SUN 33 Nordic oceancraft 28 Skorgenes 335 Skorgenes 375 Link to post
Svensk Svart 5.April.2014 Link til dette innlegget Svart 5.April.2014 Jeg ligger fremdeles på Oscarsborg. Ute er det nå +3gr. og sludd i luften. Inne er det +24gr., biffen er klar og jeg venter bare på at potetene skal bli ferdig. Lite avundsjuk blir jag. Har inte hittat något tvättställ med rätt mått i Sverige. Nästa lördag första turen. Lägger mig nog där Du ligger med båten på bilden i Marine Traffic Link to post
Flid Svart 5.April.2014 Link til dette innlegget Svart 5.April.2014 (redigert) Kostersundet akkurat nå, 6 båter - SØ vind og det regner godt. Ingen havneavgift enda, bare noen kroner for strømmen. Årets påsketur er i gang. Regina lll, hvis du leser dette. Vi ligger her sammen med storesøsteren til Regina. En Nordhavn 57. Redigert 5.April.2014 av Flid (see edit history) Link to post
Svensk Svart 5.April.2014 Link til dette innlegget Svart 5.April.2014 Kostersundet akkurat nå, 6 båter - SØ vind og det regner godt. Ingen havneavgift enda, bare noen kroner for strømmen. Årets påsketur er i gang. Redan i Sverige. Tidig påsketur ? Det kan vara fint o bruke drygt 1 vecka till Smøgen eller blir det längre söderut i år? Storön under Smögenbron var borta förra veckan. Tidig påsketur där också. Go tur. Link to post
Flid Svart 5.April.2014 Link til dette innlegget Svart 5.April.2014 Redan i Sverige. Tidig påsketur ? Det kan vara fint o bruke drygt 1 vecka till Smøgen eller blir det längre söderut i år? Storön under Smögenbron var borta förra veckan. Tidig påsketur där också. Go tur. Vi kom avgårde noen dager før planlagt. Regner med at vi passerer under Smøgenbroen pluss minus neste helg. Vi går ikke lenger enn til Smøgen. Rederne ombord i Storøn skulle en liten handletur med bil til Tyskland..... Mulig de slår følge med oss over til DK i siste del av mai måned. Link to post
Svensk Svart 5.April.2014 Link til dette innlegget Svart 5.April.2014 Vi kom avgårde noen dager før planlagt. Regner med at vi passerer under Smøgenbroen pluss minus neste helg. Vi går ikke lenger enn til Smøgen. Rederne ombord i Storøn skulle en liten handletur med bil til Tyskland..... Mulig de slår følge med oss over til DK i siste del av mai måned. Send en personlig IM när ni närmar Er Smøgen. Har planerat att komma och leverera lite lunchmat när ni är på plats. Hur många är ni i följe? Link to post
Flid Svart 5.April.2014 Link til dette innlegget Svart 5.April.2014 Det er rederinnen og meg ombord. Kan hende vi blir liggende et par dager sammen med mannskapet på Storøen som ligger på kaien rett over for kontorvinduet ditt. Link to post
Svensk Svart 5.April.2014 Link til dette innlegget Svart 5.April.2014 Det er rederinnen og meg ombord. Kan hende vi blir liggende et par dager sammen med mannskapet på Storøen som ligger på kaien rett over for kontorvinduet ditt. Jag levererar lunchen. Bara sänd en IM. Link to post
Flid Svart 5.April.2014 Link til dette innlegget Svart 5.April.2014 Hmmm...det er godt å være norsk i Sverige også! Takk for tilbudet. Link to post
Lars H. Svart 5.April.2014 Link til dette innlegget Svart 5.April.2014 Ja, det tilbudet må du ta imot, jeg har selv blitt møtt av "Svensk" der kan kom med noe godt til oss! Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Flid Svart 5.April.2014 Link til dette innlegget Svart 5.April.2014 Ja, det tilbudet må du ta imot, jeg har selv blitt møtt av "Svensk" der kan kom med noe godt til oss! Jada, vi skal ta pent i mot den lunchen som svensk tilbyr oss. Hvordan er status på Borgen i kveld Lars? Link to post
MaSa Svart 5.April.2014 Link til dette innlegget Svart 5.April.2014 Denne helgen er første helgen med båten på vannet, skulle gjerne tatt første helgetur men henting av motor til jolle ble prioritert idag siden det er barnedåp i morgen! Set heller frem mot neste helg som mest sannsynlig blir første overnatting og da ser vi for oss jomfruland. Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn