Jump to content

Denne helgen går turen til......

Astor

Recommended Posts

Astor skrev On 3.4.2014 at 19.23:

Fergen heter Oscarsborg 2. Tilhører Forsvaret.

Ja, hva så? Det vet vel vi alle som ferdes i dette farvannet. Kom deg ut med båten gamle man.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Jeg ligger fremdeles på Oscarsborg. Ute er det nå +3gr. og sludd i luften. Inne er det +24gr., biffen er klar og jeg venter bare på at potetene skal bli ferdig.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Lars H. skrev On 5.4.2014 at 14.35:

Jeg ligger fremdeles på Oscarsborg. Ute er det nå +3gr. og sludd i luften. Inne er det +24gr., biffen er klar og jeg venter bare på at potetene skal bli ferdig.

Lite avundsjuk blir jag.

Har inte hittat något tvättställ med rätt mått i Sverige.

Nästa lördag första turen.

Lägger mig nog där Du ligger med båten på bilden i Marine Traffic

Flid skrev On 5.4.2014 at 16.43:

Kostersundet akkurat nå, 6 båter - SØ vind og det regner godt. Ingen havneavgift enda, bare noen kroner for strømmen.

Årets påsketur er i gang.

Redan i Sverige. Tidig påsketur ?

Det kan vara fint o bruke drygt 1 vecka till Smøgen eller blir det längre söderut i år?

Storön under Smögenbron var borta förra veckan. Tidig påsketur där också.

Go tur.

Svensk skrev On 5.4.2014 at 16.49:

Redan i Sverige. Tidig påsketur ?

Det kan vara fint o bruke drygt 1 vecka till Smøgen eller blir det längre söderut i år?

Storön under Smögenbron var borta förra veckan. Tidig påsketur där också.

Go tur.

Vi kom avgårde noen dager før planlagt. Regner med at vi passerer under Smøgenbroen pluss minus neste helg. Vi går ikke lenger enn til Smøgen.

Rederne ombord i Storøn skulle en liten handletur med bil til Tyskland.....

Mulig de slår følge med oss over til DK i siste del av mai måned.

Flid skrev On 5.4.2014 at 17.01:

Vi kom avgårde noen dager før planlagt. Regner med at vi passerer under Smøgenbroen pluss minus neste helg. Vi går ikke lenger enn til Smøgen.

Rederne ombord i Storøn skulle en liten handletur med bil til Tyskland.....

Mulig de slår følge med oss over til DK i siste del av mai måned.

Send en personlig IM när ni närmar Er Smøgen.

Har planerat att komma och leverera lite lunchmat när ni är på plats. Hur många är ni i följe?

Denne helgen er første helgen med båten på vannet, skulle gjerne tatt første helgetur men henting av motor til jolle ble prioritert idag siden det er barnedåp i morgen!

Set heller frem mot neste helg som mest sannsynlig blir første overnatting og da ser vi for oss jomfruland.

Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...