Jump to content

Denne helgen går turen til......

Astor

Recommended Posts

Fergen heter Oscarsborg 2. Tilhører Forsvaret.

Ja, hva så? Det vet vel vi alle som ferdes i dette farvannet. Kom deg ut med båten gamle man.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Jeg ligger fremdeles på Oscarsborg. Ute er det nå +3gr. og sludd i luften. Inne er det +24gr., biffen er klar og jeg venter bare på at potetene skal bli ferdig.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Godt fortøyd på Våge på Tysnes:-)

Anker drammen smaker nydelig som alltid:-)

D5L           Rana 13     Master 680     Skilsø 750cc     Dacapo 9000 flyer     SUN 33     Nordic oceancraft 28     Skorgenes 335   Skorgenes 375

Jeg ligger fremdeles på Oscarsborg. Ute er det nå +3gr. og sludd i luften. Inne er det +24gr., biffen er klar og jeg venter bare på at potetene skal bli ferdig.

Lite avundsjuk blir jag.

Har inte hittat något tvättställ med rätt mått i Sverige.

Nästa lördag första turen.

Lägger mig nog där Du ligger med båten på bilden i Marine Traffic

Kostersundet akkurat nå, 6 båter - SØ vind og det regner godt. Ingen havneavgift enda, bare noen kroner for strømmen.

Årets påsketur er i gang.

Redan i Sverige. Tidig påsketur ?

Det kan vara fint o bruke drygt 1 vecka till Smøgen eller blir det längre söderut i år?

Storön under Smögenbron var borta förra veckan. Tidig påsketur där också.

Go tur.

Redan i Sverige. Tidig påsketur ?

Det kan vara fint o bruke drygt 1 vecka till Smøgen eller blir det längre söderut i år?

Storön under Smögenbron var borta förra veckan. Tidig påsketur där också.

Go tur.

Vi kom avgårde noen dager før planlagt. Regner med at vi passerer under Smøgenbroen pluss minus neste helg. Vi går ikke lenger enn til Smøgen.

Rederne ombord i Storøn skulle en liten handletur med bil til Tyskland.....

Mulig de slår følge med oss over til DK i siste del av mai måned.

Vi kom avgårde noen dager før planlagt. Regner med at vi passerer under Smøgenbroen pluss minus neste helg. Vi går ikke lenger enn til Smøgen.

Rederne ombord i Storøn skulle en liten handletur med bil til Tyskland.....

Mulig de slår følge med oss over til DK i siste del av mai måned.

Send en personlig IM när ni närmar Er Smøgen.

Har planerat att komma och leverera lite lunchmat när ni är på plats. Hur många är ni i följe?

Denne helgen er første helgen med båten på vannet, skulle gjerne tatt første helgetur men henting av motor til jolle ble prioritert idag siden det er barnedåp i morgen!

Set heller frem mot neste helg som mest sannsynlig blir første overnatting og da ser vi for oss jomfruland.

Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...