StigD2 Svart 29.August.2014 Link til dette innlegget Svart 29.August.2014 Skulle ta turen ut i Ryfylket idag, men endte etter kort tid opp på Lindøy. Mistet funksjonen på vindusviskerne, og med litt sjø, vind og en båt som er våt i sjøen ble ikke det noe greit uten... Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 29.August.2014 Link til dette innlegget Svart 29.August.2014 Det ble Holmsbu for oss i helga. Har ikke vært her siden pinsen, og det var en passelig lang tur fra hjemmehavna. :-) Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Trophy Svart 30.August.2014 Link til dette innlegget Svart 30.August.2014 Blir en tur til lille Kalvøy i Ellingsøyfjorden idag :-) Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Astor Svart 30.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.August.2014 Stappfullt på Borgen denne helgen. Noen kommer og noen går. Veldig trivelig på Storebrotreffet denne helgen. De har skalldyraften på kroa i kveld. 20 stolte svenske båter. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Pequod Svart 30.August.2014 Link til dette innlegget Svart 30.August.2014 Er i ferd med å avslutte en båtferieuke som virkelig ga mersmak! Kjører nok forbi Oscarsborg om ikke så altfor lenge. Skal rekke en konsert i Oslo og uansett er det jo veldig fullt der. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Ms Fortuna Svart 30.August.2014 Link til dette innlegget Svart 30.August.2014 Ja du passerte oss nettopp i gjestehavna i Drøbak, hadde vært plass til deg her serru... Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 30.August.2014 Link til dette innlegget Svart 30.August.2014 Hva med en svipptur til Reykjavik? Godt med plasser og flatt hav. ;) Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 30.August.2014 Link til dette innlegget Svart 30.August.2014 Hva med en svipptur til Reykjavik? Godt med plasser i gjestehavna lørdag formiddag og flatt hav. ;) Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 1.September.2014 Link til dette innlegget Svart 1.September.2014 Hva med en svipptur til Reykjavik? Godt med plasser i gjestehavna lørdag formiddag og flatt hav. ;) Hadde jeg hatt en litt større båt ville jeg glatt dradd avgårde! Men til og med jeg ser begrensningene til en Nidelv 24... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
VannTro Svart 1.September.2014 Link til dette innlegget Svart 1.September.2014 Lå i Fantebukta på Kommersøya denne helgen og maken til mye båt såpass sent på sesongen tror jeg ikke jeg har sett tidligere. Det var stappfullt ved brygga(longside lå det 3 i bredden) og på andre siden lå det også 7-8 båter. Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Worry II Svart 1.September.2014 Link til dette innlegget Svart 1.September.2014 Så det var en del på Kommers, men ellers synes jeg det var få båter.. Vi lå i Holmestrand. Er det noen som kan forteller drifteren av havna at å betale 67,- for strøm, er utenfor all fornuft ? Jeg lå uten, betalte 150,- da, men 217,- med strøm er mer enn alle andre tar ! Er strømmen så dyr i Holmestrand ? Sitér dette innlegget Link to post
VannTro Svart 1.September.2014 Link til dette innlegget Svart 1.September.2014 Er kanskje derfor det lå mye båter på Kommers Worry II Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Regina III Svart 1.September.2014 Link til dette innlegget Svart 1.September.2014 å betale 67,- for strøm, er utenfor all fornuft ? Da må jo160,- som de skal ha i Haugesund være den rene skjære galskap ! (Mer enn for havneleie.) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 1.September.2014 Link til dette innlegget Svart 1.September.2014 Til onsdag skal jeg montere disse 2 på hartoppen ! Da kan de ta så mye de vill Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 1.September.2014 Link til dette innlegget Svart 1.September.2014 Til onsdag skal jeg montere disse 2 på hartoppen ! Da kan de ta så mye de vill Med de der, og strømprisene noen havner tar ...., burde du vurdere å selge all denne strømmen selv, Worry Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 1.September.2014 Link til dette innlegget Svart 1.September.2014 Forutsetter sol, da Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 2.September.2014 Link til dette innlegget Svart 2.September.2014 Vi planlegger tur til Koster til helgen. Drar på Torsdag formiddag. Værmeldingen ser jo ikke gal ut ? Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 2.September.2014 Link til dette innlegget Svart 2.September.2014 Aah, Koster! Savner det allerede! Men denne uka jobber jeg natt, så noen andre planer enn noen turer på sen ettermiddag i Indre Oslofjord har jeg nok ikke. Og så skal jeg selvsagt innom Aker Brygge og Båter i sjøen. Men neste uke har jeg jo avspasering, så da kan det jo hende jeg finner på noe... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Bonus Svart 2.September.2014 Link til dette innlegget Svart 2.September.2014 Tar en øl for deg på Strandkanten i Kostersundet jeg, Pequod Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 2.September.2014 Link til dette innlegget Svart 2.September.2014 Jeg har veldig lyst til å ta en tur til koster selv, men kona er ikke ferdig på jobb før kl 15 på fredag !Så da er jeg tidligst over kl 18 ca..Mulig det bare blir i området stavern -risør også . Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Christina 3 Svart 2.September.2014 Link til dette innlegget Svart 2.September.2014 Denne helga går turen til Sand Marina der vi har treff for Viking båter :-) Blir grillbuffee med godt drikke på lørdag :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 2.September.2014 Link til dette innlegget Svart 2.September.2014 Jeg har veldig lyst til å ta en tur til koster selv ... Jeg kan bekrefte at Strandkanten i Kostersundet er åpen Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 2.September.2014 Link til dette innlegget Svart 2.September.2014 Ja vi får se Bonus ! Har hatt de siste årene en sensommer tur til Strømstad/koster over en langhelg! Vi planla det for 3 helger siden, men da blåste det jo storm ute her! Og nå får ikke kona byttet seg til fri fredag :/ Litt sent å ankomme så sent fredag når det er meldt ok vær :/ Men avgjørelsen blir nok tatt i det vi passerer fyret i langesund som normalt :) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Pequod Svart 2.September.2014 Link til dette innlegget Svart 2.September.2014 Tar en øl for deg på Strandkanten i Kostersundet jeg, Pequod Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Astor Svart 2.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2014 (redigert) Trawlertreff på Borgen for oss 23 båter påmeldt. Redigert 2.September.2014 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.