Slangemannen Svart 4.September.2014 Link til dette innlegget Svart 4.September.2014 Flott her på Oscarsborg nå. Kun 9 båter for øyeblikket. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 4.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.September.2014 Med Astor på sin faste Trawlertreff plass På denne plassen kan jeg ha en båt på hver side hvor de kan benytte min gangvei til land. Trawlere er lite vennlige med baug til brygga. I hvertfall vår GB. Vi har hatt en rolig kveld med mange gpde historier på bryggekanten. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
VannTro Svart 5.September.2014 Link til dette innlegget Svart 5.September.2014 Trawlere er lite vennlige med baug til brygga. I hvertfall vår GB. Du får ta en titt på løsningen vi har forut i kveld Astor Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Compromise Svart 5.September.2014 Link til dette innlegget Svart 5.September.2014 Helgens tur går nok til Hui ved Bolærne. Frua går "Trysilrypa" i helgen så jeg skal ha med en ungdomskameret og selvfølglig skipshunden."Gribben" med familie kommer, så det blir nok litt dykking og fisking denne helgen. Sitér dette innlegget /per Link to post
Svensk Svart 5.September.2014 Link til dette innlegget Svart 5.September.2014 (redigert) http://web.telia.com/~u52317855/cam/cam2.jpg Och var är detta? Och vilka båtar ligger det här? Redigert 5.September.2014 av Svensk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 5.September.2014 Link til dette innlegget Svart 5.September.2014 (redigert) Dubbelpost Redigert 5.September.2014 av Svensk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 5.September.2014 Link til dette innlegget Svart 5.September.2014 Her ved Oscarsborg er det bare herlig! Så langt ligger vi (jeg og skipshunden) alene sammen med en aldeles nydelig seilbåt på den korte flytebryggen. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tom Rør Svart 5.September.2014 Link til dette innlegget Svart 5.September.2014 Håper det blir plass til meg etterpå :-) Tipper jeg ankommer rundt 17.45 Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 5.September.2014 Link til dette innlegget Svart 5.September.2014 Ja Tom, vi er som sagt kun to båter på den korte flytebyggen. Og for dere som skal på trawlertreff, kan dere se situasjonen på plassen deres på http://trudelutt.com/web Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
valvolainen Svart 5.September.2014 Link til dette innlegget Svart 5.September.2014 På vei til tønsberg. Fantastisk vær. Sitér dette innlegget Link to post
Catch22 Svart 5.September.2014 Link til dette innlegget Svart 5.September.2014 Sandspollen eller Dragsund med en vennebåt. Og så blir det vel en tur med gummibåten bort til Oscarsborg for å myse litt på Trawlerne...... Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 5.September.2014 Link til dette innlegget Svart 5.September.2014 Ligger på jomfruland med gode venner og nesten full gjestehavn :) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
lippert Svart 6.September.2014 Link til dette innlegget Svart 6.September.2014 Vestsiden av Ildverket, noen få båter og lite trafikk i sundet. Tar gjerne litt sol .... Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
bkv Svart 6.September.2014 Link til dette innlegget Svart 6.September.2014 Fra båtplassen i Sandspollen til opplag på Nærsnes. Holdt fem knop hele veien for å drøye årets siste båttur. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 6.September.2014 Link til dette innlegget Svart 6.September.2014 Og vi havnet også på Oscarsborg. Faktisk for første gang i sommer. Mye båter her. Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 11.September.2014 Link til dette innlegget Svart 11.September.2014 Ankom akkurat jomfruland nå. Her er det oss en snekke og en seilbåt . Vi kjører nok ut til skrata i morgen formiddag regner jeg med :) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
sap_2000 Svart 11.September.2014 Link til dette innlegget Svart 11.September.2014 Endte opp i Sætre i kveld med en vennebåt. Særdeles god pizza og hyggelig betjening på Losen på brygga her. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Astor Svart 11.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.September.2014 Kommer innom på kaffe i morgen tidlig. :) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
sap_2000 Svart 11.September.2014 Link til dette innlegget Svart 11.September.2014 Hyggelig det Astor :-) Vi er vel oppe å står i 9-tiden. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
baatsman Svart 11.September.2014 Link til dette innlegget Svart 11.September.2014 Veldig blank den båten SAP :) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Bonus Svart 11.September.2014 Link til dette innlegget Svart 11.September.2014 Jepp, den ser veldig blank ut, SAP :-) Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 11.September.2014 Link til dette innlegget Svart 11.September.2014 Bonus, du har en verdig konkurrent om den blankeste båten :) For vår del er det noen liter med rubbing/polish før vi er i nærheten. Men driver litt på. Ellers blir det vel Koster nå i helgen. Eller Ramsø Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
sap_2000 Svart 11.September.2014 Link til dette innlegget Svart 11.September.2014 Takk for det :-) går jo med noen timer i den evige kampen mot forfallet. Båten til Bonus etter den runden som ble tatt i år har noe av den råeste finish og glansen jeg har sett. Selv en ny W rett ut av fabrikken når ikke opp dit :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bonus Svart 11.September.2014 Link til dette innlegget Svart 11.September.2014 Blir ikke noe båttur denne helgen. Fru Bonus pådro seg et brudd i håndleddet da vi lå på Koster forrige helg. Ble gipset og fikset, men det ble ikke godt nok, så det blir operasjon imorgen tidlig. Jeg får kanskje polere litt. Så jeg holder følge med SAP ... Så baatsman; Koster er farlig Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 11.September.2014 Link til dette innlegget Svart 11.September.2014 (redigert) Bonus, var det mye båt i sundet forrige helg:) vi drar vel ikke før lørdag morgen. Og god bedring til fruen. Skal passe oss litt Redigert 11.September.2014 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.