Bonus Svart 12.September.2014 Link til dette innlegget Svart 12.September.2014 Bonus, var det mye båt i sundet forrige helg:) vi drar vel ikke før lørdag morgen. Og god bedring til fruen. Skal passe oss litt Det var faktisk veldig mye båter i Sundet på Torsdag formiddag da vi ankom, baatsman. Men, mange gikk på Fredag, så det var ikke fullt i helgen. Sitér dette innlegget Link to post
Ludde Svart 12.September.2014 Link til dette innlegget Svart 12.September.2014 Ingen båttur på oss heller denne helgen. Jeg skal til Barsebäck Golf & Country Club og sjarmere golfkøllene med litt gress for første gang i år. Dessverre er ikke golf som å sykle, man bør trene noe, men skitt au...sosialt blir det i alle fall Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
baatsman Svart 12.September.2014 Link til dette innlegget Svart 12.September.2014 Ludde Sender bilder fra Koster. Husk på Son før isen kommer. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Ludde Svart 12.September.2014 Link til dette innlegget Svart 12.September.2014 Klart det Baatsmann. Litt idrett først nå, og deretter litt "roligere" helger Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Pequod Svart 12.September.2014 Link til dette innlegget Svart 12.September.2014 Hadde tenkt meg på en liten ovenattingstur i dag, men var ikke helt pigg, så jeg har utsatt det til i morgen, da blir det i alle fall en dagstur, og kanskje en overnatting natt til søndag, vi får se... Men jeg fikk i alle fall handlet inn et par småting til båten i det minste :-) Blant annet en sammenleggbar bøtte som jeg tror kan komme til nytte i en båt med begrenset lagringsplass...I morgen er planen å vaske og rydde litt i båten før avgang... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
MaSa Svart 12.September.2014 Link til dette innlegget Svart 12.September.2014 Forflyttet oss til vestre skrata nå, sammen med en vennebåt. Og venter på 2 båter til i morgen :) Forhåpentligvis kommer solen sammen med dem! Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
blue moon Svart 12.September.2014 Link til dette innlegget Svart 12.September.2014 5-6 LMF båter i Daumannsbukta (Prisgrunn) MaSa. Jeg tar turen imorra :) Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
Drømmende Svart 12.September.2014 Link til dette innlegget Svart 12.September.2014 Blir tur ut i øyene vest av Florø imorgen i finværet .... Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 12.September.2014 Link til dette innlegget Svart 12.September.2014 Ankom akkurat jomfruland nå. Her er det oss en snekke og en seilbåt . Vi kjører nok ut til skrata i morgen formiddag regner jeg med :) Vi var flera båtar där i slutet av vecka 30. En mycket fin plats så vi stannade i 4 nätter. Sitér dette innlegget Link to post
Normarco Svart 12.September.2014 Link til dette innlegget Svart 12.September.2014 Pequod; kanskje vi "råkest" er i båten nå, innerst i Bunnefjorden, venter kona i morgentidlig så loffer vi rundt og ender sannsynligvis i middagsbukta, Saraholmen eller de dødes tjern på svai. Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 12.September.2014 Link til dette innlegget Svart 12.September.2014 Holmsbu med seilbåter som har reservert alle plassene til et treff. Jenneau? Motorbåtene har også fått plass, så da ble det bra. Flere baatplassen medlemmer her også, så vi skal få en hyggelig helg. De minste maser om Kommersøya imorgen, men vi ser an. Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Key Freak Svart 12.September.2014 Link til dette innlegget Svart 12.September.2014 Både Jeanneau-klubben og Hurum Seilforening, faktisk. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
dennrick Svart 12.September.2014 Link til dette innlegget Svart 12.September.2014 :-) snakkes imorgen Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
MaSa Svart 13.September.2014 Link til dette innlegget Svart 13.September.2014 Vi var flera båtar där i slutet av vecka 30. En mycket fin plats så vi stannade i 4 nätter. Dere var på jomfruland eller skrata svensk? Jomfruland er vi liksom lei av etter ca 10 helger i året. Men det er jo en fantastisk plass :) Skrata er jo kjempeflott også, men litt mer utsatt for vær og vind . Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Shiny Svart 13.September.2014 Link til dette innlegget Svart 13.September.2014 Flott morgen i Tønsberg. Knall blå himmel og kun litt trekk i lufta. Bra med båter til å være september. Sitér dette innlegget Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
Hulda Svart 13.September.2014 Link til dette innlegget Svart 13.September.2014 Fra Gilleleje til Mölle. Sitér dette innlegget Link to post
VannTro Svart 13.September.2014 Link til dette innlegget Svart 13.September.2014 Ja, vi ligger også i Holmsbu sammen med Dennrick og KeyFreak og en hel haug Jeanneau selbåter. Fint vær er det også så nå koser vi oss i morgensolen ! Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Tom Rør Svart 13.September.2014 Link til dette innlegget Svart 13.September.2014 Mölle er koselig, men ikke gå i fella med å kjøpe mat fra vogna som påstår de selger thaimat, for det var skikkelig nedtur. På en annen side, så har de vel sikkert sluttet for sesongen? Sitér dette innlegget Link to post
Normarco Svart 13.September.2014 Link til dette innlegget Svart 13.September.2014 Da ble det i en Vik på sør øst siden av Borøya, vannet er enda godt og varmt og har badet. Vet ikke om det kan være riktig men både instrumentet og badegraderstokk viser 23 grader, men behagelig uansett[emoji106] Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 13.September.2014 Link til dette innlegget Svart 13.September.2014 Vi endte opp på en liten rundtur innerst i Oslofjorden ettersom begge døtrene mine ble med og det ikke passet med dagstur for den eldste. Kjørte langs Nesoddlandet og deretter over fjorden og inn ved Bjørnen, gjennom Middagsbukta over til Konglungen, rundt Bjørkeøya, over fjorden til Ikdjernet og hjem igjen. Tre og en halv time i fantastisk vær! Ganske mange båter ute, men fortsatt litt plass også i Middagsbukta. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 13.September.2014 Link til dette innlegget Svart 13.September.2014 Et par bilder...tatt med iPhone. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 13.September.2014 Link til dette innlegget Svart 13.September.2014 (redigert) Kan hende jeg tar meg en dagstur imorgen istedenfor, da er ungene opptatt på annet hold! Redigert 13.September.2014 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Mariell Svart 13.September.2014 Link til dette innlegget Svart 13.September.2014 Til ankers litt sør for Cabo Frio for å gjøre litt modifikasjon på leggeutstyret. Fortsetter til Santos basin for en 45 dagers jobb I morgen. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
dennrick Svart 13.September.2014 Link til dette innlegget Svart 13.September.2014 Fortsatt i Holmsbu. Mange båter, hyggelig å treffe baatplass gutter, besøk av familie, og barna finner andre barn å leke med. Ganske vindstille og fint vær idag. Fint også når mørket kommer tidlig nå på høsten og fyre lys og se lys i de andre båtene:-) Bra dag! Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Key Freak Svart 13.September.2014 Link til dette innlegget Svart 13.September.2014 De voksne fant også noe(n) å leke med i Holmsbu i dag: jeg fikk prøve vannscooteren til Dennrick. Jeg har aldri kjørt slikt før. Moro!! Den dagen jeg har båt til å frakte med meg en slik, da ligger jeg tynt an... Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.