REM Svart 17.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2014 Kjente ekshoslukt. Skal vel ikke kunne lekke eksos fra IC? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Ms Fortuna Svart 17.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2014 Fortuna har tatt turen til Son Gjestehavn denne helgen, veldig vått ute - men tørt og varmt inne med god mat og drikke Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 17.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2014 På tur til Borgen. Hummerkalas i morgen :-) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 17.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2014 Skal vel ikke kunne lekke eksos fra IC? Skuen som sitter øverst på intercooleren mot blokka hadde løsnet. Oljedamp er vel rette ordet, rem. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Pequod Svart 18.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2014 Vi på BP bør vel samles 25 oktober på Borgen for en sesongavslutning på Kroa. Jeg var der da kroa åpnet i vår, vi var vel 10 båter da, men vet ikke om de andre var BP. Høres ut som en god ide -soesielt med tanke på at ryggproblemene mine gjør at det ikke blir noen tur dit denne helgen... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Flid Svart 18.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2014 Nå snakker Milan på havnekroa om at om at stedet ikke stenges ned før en uke eller to ut i november. Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 18.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2014 Havnekroa på Borgen? Sitér dette innlegget Link to post
Sitrin Svart 18.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2014 (redigert) Vi dro til Hankø i dag. Her var det lite båter. Ingen andre på denne brygga og to båter på indre brygga og en på seilforeningen. Fikk gått en flott tur før det begynte å regne så nå koser vi oss inne i båten. Var skummelt ved innseilingen ved Smaustangen pga. mange hummerteiner. Redigert 18.Oktober.2014 av Sitrin (see edit history) Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Flid Svart 18.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2014 Havnekroa på Borgen? Ja. Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 18.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2014 Så det på hjemmesiden til Havnekroa at de stenger senere enn normalt. Bra er det. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 18.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2014 Klarte å komme meg en liten tur ut i øspøs i dag. Ryggen var noe bedre enn de siste dagene, men det var nok med knappe halvannen time utpå. Rakk en svipp fra Oksval rundt Langøyene og Husbergøya og tilbake. Måtte stoppe utpå fjorden på returen og legge meg nedpå litt i kabinen for å hvile ryggen, men på sjøen kom jeg i alle fall! Mye tyder vel på at jeg må være litt forsiktig i dagene framover... Så ingen båter i det hele tatt den lille stunden jeg var utpå, men koste meg om bord med kaffe på termos og Webastoen på ganske svak styrke. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Astor Svart 19.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 (redigert) I morgen er det meldt "blankt vann" og sol. Satser på å gå til Tofte og vinterhavn. Prøver å lage en filmsnutt fra turen. En sedat reise ut Drøbaksundet. Jeg ser fram til turen. Nå ligger Astor på Sætre som denne helgen gjestet ti flotte motorseilere. Ti flotte Nauticat hadde funnet veien til Sætre marina. Redigert 19.Oktober.2014 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Flid Svart 19.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Denne helgen ble det arrangert " sommeravslutning" for noen av brukerne av Oscarsborg Gjestehavn. Lørdag formiddag kom fisker Fred og leverte levende hummer til oss. Dette ble kokt og pent anrettet av Krovert Milan og hans dyktige damer på kjøkkenet. Til tross for et ufyselig vær på lørdag med vind og masse regn ble det en vellykket aften sammen med gode venner en mørk høstkveld. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 19.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Flott avslutning :-) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 19.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Fler slike bilder Flid, så flytter Hulda nordover. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 20.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2014 (redigert) Så både koselig og godt ut det der! Hvis jeg bruker Borgen oftere i mitt andre år som båteier, så kan jeg vel kanskje bli med til neste høst! Har aldri smakt hummer, så en gang må vel bli den første! Redigert 20.Oktober.2014 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Vedvards Svart 23.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2014 Denne helgen går turen til Tanumstrand sammen med andre båtgale. Fint med vinteropplag Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 23.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2014 Denne helgen går turen ut til båthavnen for å sjekke at båten har det ok. For oss pensjonister er helgene for travle, kanskje får jeg til en midtuketur i uken etter neste? Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Normarco Svart 23.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2014 Denne helgen går turen til Tanumstrand sammen med andre båtgale. Fint med vinteropplag Litt OT, men dog; hadde du vinteropplag i Tanumstrand fra tidligere av? Har ett ønske om vinterhavn der, men har hørt at det er lange ventelister, er det riktig? -Normarco- Sitér dette innlegget Link to post
Terje_F Svart 23.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2014 Til opplagsplassen og begynne på montering av Exturn akterthruster. Spennende! Sitér dette innlegget Link to post
Vedvards Svart 24.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2014 Litt OT, men dog; hadde du vinteropplag i Tanumstrand fra tidligere av? Har ett ønske om vinterhavn der, men har hørt at det er lange ventelister, er det riktig? -Normarco- Ja, vi lå der forrige vinter også. Hvor lang venteliste det er, vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 24.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2014 Vakre Bergen Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Tom Rør Svart 24.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2014 Dro til Borgen i skumringa, og det ble bekmørkt før vi kom fram. Ligger godt fortøyd, og hører på vinden og regnet. Kan ikke annet enn klage :-) Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 24.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2014 Dro til Borgen i skumringa, og det ble bekmørkt før vi kom fram. Ligger godt fortøyd, og hører på vinden og regnet. Kan ikke annet enn klage :-) Var vel ikke trangt om plassen heller? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 25.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2014 Nei [emoji12] Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.