Escada Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 Legger ut nå, med kurs for Dragsund på H-øya. Lite folk der på denne tiden av året? Link to post
bao Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 Skal bort på torskemiddag lørdagskveld, blir vel også en ankerdram tenker jeg. Så får vi se om en orker og pusse på båten søndag. Link to post
ter-av Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Ny helg - ny båttur. Rederinnen er på jentetur til Spania. Det betyr guttetur i MorMajor. Ferden går nok til Hvaler-området. Noen som har input om dieselpriser på strekningen mellom Moss/Horten og Hærføl? mvh ter-av Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Bitteliten Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Mer enn dieselpriser er vel hvilke steder kan jeg fylle viktig? Kan være Kambo er åpent - men min erfaring er at det kanskje er litt tidlig i sesongen andre steder. Link to post
ter-av Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Kambo er åpen - men er unødvendig dyr på diesel. På Indre Havn er det også en automattank (vanligvis en del billigere enn de fleste andre) - og Hærføl er selvfølgelig åpen. Det meste annet er kanskje stengt ennå, ja....? ter-av Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Bitteliten Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Hvor er Hærføl marina? Link to post
baatsman Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Kan være Papper er åpen, men priser aner jeg ikke. Fylte opp i oktober hos Fuglevik Marina. Vi sees! Link to post
baatsman Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Hvor er Hærføl marina? Herføl Ytterste øy på Hvaler før du kommer utover sekken. Vi sees! Link to post
Bitteliten Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Takk - jeg skjønte at det var i nærheten av Hærføl - men er ikke sikker på hvilken av øyene det er. Så jeg passerer sekken - og så da? bortsett fra at jeg må ta inn til venstre når jeg kjører S over .... Link to post
ter-av Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Herføl Ja - med "e", var det visst. Hærlig! Nei herlig, mener jeg... Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Bitteliten Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Baatsmann - du som er kjent på Hvaler som i din kones bukselomme hvor starter og slutter Sekken? Mitt sanseinntrykk er at det er området rundt Trestenen fyr - men det er kanskje feil det? Link to post
ter-av Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Hvor er Hærføl marina? Marinaen ligger i Herfølrenna, du ser bryggene like ved 3-tallet. midt i det innfeldte rektangelet. Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
baatsman Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Jeg kaller området fra hvor fjellet er malt(grense N/S) og utover til du passerer utsiden av Herføl. Et rotete område når SV/V står på. Må da innrømme at kjenner bukselommene til kona bedre. Baatsman (for tiden på jollejakt)Skulle sjekke jolle igår, men havnet i stedet med en ny 40` og en 20`LCD TV. Kona var kjempebegeistret. Vi sees! Link to post
TMS Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 (redigert) Disel kr 9,57 på Herføl for 2 uker siden.... Redigert 10.April.2008 av TMS (see edit history) TMS Link to post
Astor Svart 10.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Ny helg - ny båttur. Rederinnen er på jentetur til Spania. Det betyr guttetur i MorMajor. Ferden går nok til Hvaler-området. Noen som har input om dieselpriser på strekningen mellom Moss/Horten og Hærføl? mvh ter-av Gjorde en miniundersøkelse i påsken. Engelsviken var desidert billigst. Under 8 kroner literen. Fyller du hos "bensinkællen" på Herføl ber du om Baatplassen-rabatten som jeg forhandlet oss fram til i påsken. Det gir deg minus 50 øre på litern av diesel. Et BP-konvoimerke er satt opp på døra til Nils på Herføl. Herføl er også vekslingssted for konvoien. Fruen og jeg tar oss en Vestfold-tur pr. bil på lørdag. Et par båter skal sees på. Spennende!! mvh Astor Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
ter-av Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Engelsviken passer bra, Astor. Vet du hvor langt utover ettermiddagen pumpa er åpen? ter-av Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Tine IV Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Skulle vært en tur et par dagen nå jeg men, blei mer jobbing ombord isteden pga været .Helgen er det dugnad i havna , jeg for vel koke litt kaffe til arbeidsfolka tenker jeg . Øko har fri helg , så snur været så .Neste helg er det også dugnad og Øko jobber , men er været ok så drar jeg vel en tur til nabobyen . Tine III Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Astor Svart 10.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Engelsviken passer bra, Astor. Vet du hvor langt utover ettermiddagen pumpa er åpen? ter-av Ring Engelsviken slipp og spør. Det er ikke de som selger diesel men de vet sikkert alt om åpningstider. Lite sted hvor alle kjenner alle. God tur, Terje! mvh Astor Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Hilmar 2 Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Hva skjer med Astor i helgen? Blir det landligge? Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Karavoli Svart 11.April.2008 Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 I helgen skal vi ut antageligvis til Abelvær. Får se om vi tar turen til Rørvik Link to post
Baso Svart 11.April.2008 Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 Da er båtpussen ferdig og skuta er klar for en ny sesong Rederinnen krever skitur på på Bjorli denne helgen så den nypussede damen må nok vente til neste helg før sesongen kan starte for fullt Link to post
ter-av Svart 11.April.2008 Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 Gjorde en miniundersøkelse i påsken. Engelsviken var desidert billigst. Under 8 kroner literen.mvh Astor Til andre som skal på sjøen i dag og er i samme område: Pumpa er åpen til kl. 18.30. mvh ter-av Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
roaldbj Svart 11.April.2008 Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 Ferden denne helga går til Sonskilen og puss av båten. Jeg håper å komme igang med vesentlig heving av vannlinja. Rapport kommer nok i annen tråd om jeg kjenner meg selv sånn kvart-vis. Link to post
Lars H. Svart 11.April.2008 Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 Hei. Denne helgen blir nok hjemme. Trudelutt er klar til sjøsetting, pusset og polert både oventil og nedentil. Sjøsetting på tirsdag til uken kl.1500. Men neste helg blir det tur dersom det ikke blåser stiv kuling eller værre! Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Escada Svart 11.April.2008 Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 vi blir hjemme fredag,men ut lørdag/søndag.Bjønnhue på H-øya med bål Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn