Jump to content

Denne helgen går turen til......

Astor

Recommended Posts

Ny helg - ny båttur. :yesnod: Rederinnen er på jentetur til Spania. Det betyr guttetur i MorMajor. Ferden går nok til Hvaler-området.

Noen som har input om dieselpriser på strekningen mellom Moss/Horten og Hærføl?

mvh

ter-av

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Kambo er åpen - men er unødvendig dyr på diesel. På Indre Havn er det også en automattank (vanligvis en del billigere enn de fleste andre) - og Hærføl er selvfølgelig åpen. Det meste annet er kanskje stengt ennå, ja....?

ter-av

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Jeg kaller området fra hvor fjellet er malt(grense N/S) og utover til du passerer utsiden av Herføl. Et rotete område når

SV/V står på.

Må da innrømme at kjenner bukselommene til kona bedre. :wink:

Baatsman

(for tiden på jollejakt)Skulle sjekke jolle igår, men havnet i stedet med en ny 40` og en 20`LCD TV. :crazy:

Kona var kjempebegeistret. :lol:

Vi sees!

Ny helg - ny båttur. :yesnod: Rederinnen er på jentetur til Spania. Det betyr guttetur i MorMajor. Ferden går nok til Hvaler-området.

Noen som har input om dieselpriser på strekningen mellom Moss/Horten og Hærføl?

mvh

ter-av

Gjorde en miniundersøkelse i påsken. Engelsviken var desidert billigst. Under 8 kroner literen.

Fyller du hos "bensinkællen" på Herføl ber du om Baatplassen-rabatten som jeg forhandlet oss fram til i påsken. Det gir deg minus 50 øre på litern av diesel. Et BP-konvoimerke er satt opp på døra til Nils på Herføl. Herføl er også vekslingssted for konvoien.

Fruen og jeg tar oss en Vestfold-tur pr. bil på lørdag. Et par båter skal sees på. Spennende!!

mvh Astor

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Skulle vært en tur et par dagen nå jeg men, blei mer jobbing ombord isteden pga været .Helgen er det dugnad i havna , jeg for vel koke litt kaffe til arbeidsfolka tenker jeg . Øko har fri helg , så snur været så .Neste helg er det også dugnad og Øko jobber , men er været ok så drar jeg vel en tur til nabobyen .

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Engelsviken passer bra, Astor. Vet du hvor langt utover ettermiddagen pumpa er åpen?

ter-av

Ring Engelsviken slipp og spør. Det er ikke de som selger diesel men de vet sikkert alt om åpningstider. Lite sted hvor alle kjenner alle.

God tur, Terje!

mvh Astor

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Hei.

Denne helgen blir nok hjemme. Trudelutt er klar til sjøsetting, pusset og polert både oventil og nedentil. Sjøsetting på tirsdag til uken kl.1500. Men neste helg blir det tur dersom det ikke blåser stiv kuling eller værre!

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...