Jump to content

Denne helgen går turen til......

Astor

Recommended Posts

maks 600 watt på landstrømmen pga for liten tilførsel :smiley:

Da blir det sikkert mye opp å ned for å slå på sikkringer ,hehe . Nesten bedre uten så slipper man irritasjon ,folk har på varmtvanns tanken osv osv .Så det blir sikkert gøy,men bør jo holde i bøtter for dem fleste .Men alle veit jo ossen dette er , men det posetive er vel at havnaavgiften går ned :wink:

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

men det posetive er vel at havnaavgiften går ned

Det er 4 kroner foten fram til 1 Mai. om sommeren er det ikke noe trøbbel med strømmen, Problemene kommer med vifteovnene :wink:

Hadde litt trøbbel når det lå 30- 40 båter på en 63A Sikring :smiley:

Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen

Vi ligger med "Balder" i Kristiansand - nydelig vær. Går til Arendal i morgen formiddag, og innaskjærs derfra for Tønsberg/Slagen. Ikke så ille å være på jobb i det fine været heller :-)

"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

D1

Øko skal på Harrytur alt nå , det gikk kjapt etter påsken .Men er ikke bare hun som skal handle ,men hun er den faste sjaføren . Jaja da blir det alenetur igjen da ,etter værmeldinga å dømme skal jeg vel orke det .Da blir det nok Kommer'søya tipper jeg , for neste helg har Øko jobbehelg og da blir det kansje jobbing på meg også om ikke alenetur . Så om det er noen som skal til Kommer's så sees vi kansje der , men lottoværmeldingane må vi jo se ann litt .'

Hankø siden og marinan tvers over på flytebryggene er det strøm , var det i påsken .Marinan er det svindyrt å ligge syntes jeg , men ikke alle som mener det sikkert .Men det er det Pizzarelli som driver ,der var det stengt i påsken så null avgift . Men snakka med folk som lå på Hankø ,der var det strøm i bøtter .

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...