Hilmar 2 Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Jeg kommer også på Oscarsborg. Vil bare si at det nå er en prøveordning med maks 600 watt på landstrømmen pga for liten tilførsel Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Tine IV Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 maks 600 watt på landstrømmen pga for liten tilførsel Da blir det sikkert mye opp å ned for å slå på sikkringer ,hehe . Nesten bedre uten så slipper man irritasjon ,folk har på varmtvanns tanken osv osv .Så det blir sikkert gøy,men bør jo holde i bøtter for dem fleste .Men alle veit jo ossen dette er , men det posetive er vel at havnaavgiften går ned Tine IV Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Lars H. Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Vet noen om det er diesel å få kjøpt på kortpumpen indre havn i Horten. Ja disel der Noen som vet literprisen der? Lars H. (pt. Kommersøya) Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tine IV Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 7.70 har jeg hørt,men ikke sikker .Det var 7.99 , men hørte det gikk ned noe .Så siste rykte sier 7.70- Tine IV Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Hilmar 2 Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 men det posetive er vel at havnaavgiften går ned Det er 4 kroner foten fram til 1 Mai. om sommeren er det ikke noe trøbbel med strømmen, Problemene kommer med vifteovnene Hadde litt trøbbel når det lå 30- 40 båter på en 63A Sikring Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Nor_west Svart 17.April.2009 Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Kommer vel en tur ut til Borgen i dag Hilmar,men det var ikke mye strøm du kunne varte opp med.Det går nok bra det er bare å skru av varmt vanbeholderen. Link to post
M/S Bastard Svart 17.April.2009 Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Ble en dagstur i dag, og det ble en hel del båtprat. Veldig hyggelig dag på øya Link to post
Fru Jacobsen Svart 17.April.2009 Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Vi ligger med "Balder" i Kristiansand - nydelig vær. Går til Arendal i morgen formiddag, og innaskjærs derfra for Tønsberg/Slagen. Ikke så ille å være på jobb i det fine været heller :-) "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
PlussMann Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Hei jeg skal pusse båt i helgen, skal ha den ut til 1. mai helgen. Link to post
Bonus Svart 22.April.2009 Link til dette innlegget Svart 22.April.2009 Til helgen går turen mest sansynlig til Hankø. Ut imorgen ettermiddag. Jobber i båten på Fredag. Er jo meldt brukbart vær. Link to post
sjøman Svart 22.April.2009 Link til dette innlegget Svart 22.April.2009 Samme her reiser fra Kambo mot hankø på fredag ettermiddag.Noen som vet om det er strøm på brygga på Hankø siden? Mvh.Sjøman Link to post
Bonus Svart 22.April.2009 Link til dette innlegget Svart 22.April.2009 ... .Noen som vet om det er strøm på brygga på Hankø siden? Vet ikke spesifikt sjøman, men det var strøm på denne tiden ifjor. Link to post
sjøman Svart 22.April.2009 Link til dette innlegget Svart 22.April.2009 Ja,ja det blir spennende og se. Klarer meg uten strøm også jeg. Link to post
roaldbj Svart 22.April.2009 Link til dette innlegget Svart 22.April.2009 For de som ønsker seg til Son synes det ikke å være tilgang på verken vann eller strøm før etter 1. mai. I dag var det i alle fall ikke vann på gjestebrygga ved KIWI bygget. Link to post
Tine IV Svart 22.April.2009 Link til dette innlegget Svart 22.April.2009 Øko skal på Harrytur alt nå , det gikk kjapt etter påsken .Men er ikke bare hun som skal handle ,men hun er den faste sjaføren . Jaja da blir det alenetur igjen da ,etter værmeldinga å dømme skal jeg vel orke det .Da blir det nok Kommer'søya tipper jeg , for neste helg har Øko jobbehelg og da blir det kansje jobbing på meg også om ikke alenetur . Så om det er noen som skal til Kommer's så sees vi kansje der , men lottoværmeldingane må vi jo se ann litt .' Hankø siden og marinan tvers over på flytebryggene er det strøm , var det i påsken .Marinan er det svindyrt å ligge syntes jeg , men ikke alle som mener det sikkert .Men det er det Pizzarelli som driver ,der var det stengt i påsken så null avgift . Men snakka med folk som lå på Hankø ,der var det strøm i bøtter . Tine IV Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
sjøman Svart 22.April.2009 Link til dette innlegget Svart 22.April.2009 Takk for info.Tine IV Link to post
Bonus Svart 23.April.2009 Link til dette innlegget Svart 23.April.2009 Da ligger vi godt fortøyd på Hankø. Middagen er spist og kaffen er på bordet. Kun noen få båter her. Og landstrømmen er påslått. Link to post
Astor Svart 23.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2009 Ha en fin helg begge to, Svenning! Topp vær men trolig noe vind. Dere har vel funnet en lun krok vil jeg tro. Vi drar ut i morgen. Hvor er ikke bestemt. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Sonata 7 Svart 23.April.2009 Link til dette innlegget Svart 23.April.2009 Regatta i Drøbak til helgen skal bli morro og heise seil igjenn. Link to post
Lagavulin Svart 24.April.2009 Link til dette innlegget Svart 24.April.2009 Vi setter kurs mot Tjurholmen nord for Strømstad imorgen. Badeshortsen er allerede pakket.. Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Kodvaag Svart 24.April.2009 Link til dette innlegget Svart 24.April.2009 Blir nok en dagstur i morgen lørdag. Pass opp! Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Enzo Svart 24.April.2009 Link til dette innlegget Svart 24.April.2009 Er det noen som vet om det er strøm i Engelsvik ? Link to post
olpi Svart 24.April.2009 Link til dette innlegget Svart 24.April.2009 Har du elektrisk motor som må lades? Virker mer og mer som folk må ha strøm for å dra på helgetur. Hva skal dere med all den strømmen? Link to post
Lars H. Svart 24.April.2009 Link til dette innlegget Svart 24.April.2009 Vifteovn på 2kW pluss selvfølgelig kaffetrakter og hårføner! :lol: Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
olpi Svart 24.April.2009 Link til dette innlegget Svart 24.April.2009 (redigert) Jeg vet at du har dieselvarmer, Lars. God ladede batterier bør du også ha. Laptop`n brukes vel ikke døgnet rundt? Snart blir vel aggregat standard fra With 15 og oppover Redigert 24.April.2009 av OLPI (see edit history) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn