Trophy Svart 21.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 Har vært i båten og lagt nytt teppe eller rettere sagt litt av det..... Båttur blir det neste helg Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Shiny Svart 21.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 Kom akkurat hjem nå etter en flott dag i båten, må på jobb i morgen. La oss i nordbukta på vestre Bustein, godt i le for SV vinden i dag, noen skyer midt på dagen, men en praktfull ettermiddag og kveld. Traff på et annet BP medlem, og hadde en hyggelig båtprat etter middagen var vel fortært. Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
mhemil Svart 25.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2009 Det er meldt knallvær pinsehelgen, ja hvor går ferden denne helgen? Link to post
Per Harald Svart 25.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2009 Om Yr.no holder hva den lover for helgen går turen mot Kragerø og en fin plass i uthavn der. Eller Hvaler om jeg får viljen min. Rederinnen vinner nok. Per Harald https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Tine IV Svart 25.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2009 Det er det årlige pinsetreffet til KNBF i Horten gjestehavn , da ligger foresten alle som er medlem gratis om dem har vimpel . Ikke sikker med har vel vært gratis om du har medlemskap i Redningsselskapet også , men det er kansje når dem er med på treffet ? Ikke sikker på dette iår , men at dem med KNBF vimpel ligger gratis er sikkert .Litt artig det treffet ,da du treffer folk igjen år etter år og starter året's båtsesong. Blir sikkert dans og nogot attåt også tipper jeg Tine IV Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Lars H. Svart 25.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2009 Da blir det først Kommersøya, så Holmsbu og så Oscarsborg. Blir ute en uke fra torsdag. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hansi Svart 25.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2009 Tok ut Nord Westen i dag. Regner med å dra ut torsdag kveld eller fredag formiddag. Vi får se. Blir nok en tur til Jomfruland i løpet av helgen hvis det er ledige plasser der ute. Hvis ikke blir det Kragerø skjærgården som blir frekventert. Ingen store planer bortsett fra at helgen skal tilbringes i og ved båten. Link to post
litt peiling Svart 25.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2009 Første båt-tur i år, og ny båt. Grimstad - Skjeberg Vi har fredag - mandag på oss. Link to post
Cerveza Svart 25.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2009 Legger ut et par bilder fra helgen, fra turen over fra Krogstadfjorden til Sandefjord. Vinden forsvant helt ved Bolærne.. Passerte en armada med Optimist-joller etter jeg hadde passert Bolærne. Ble solbrent som f**n, skikkelig sommerfølelse altså... Link to post
Chiba Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Var både på Hvaler og i Tønsbergskjærgården i helga. Der traff vi "Berntine" (tidligere "Havnøy") som jeg var på leirskole med for ca 20 år siden... Chiba Link to post
Marida Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Denne helga blir vi nok liggende inne på Grimsøy, skal bruke båten til overnatting ifm Fredrikstad Cup i håndball. Det var som F med den værmeldinga da. Link to post
Bjerknez Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Denne helgen skal jeg og en kammerat ut på sjøen med vær vår båt. Ferden blir vel mest sannsynlig til Fredagshølet - Bukta - Papperhavn - Skjærhalden - Herføl. Ifg. ett relativt unøyaktig langtidsvarsel er det meldt mildt sagt strååålende vær i Fredrikstad hele helgen med temperaturer mellom 20-24 grader. BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
Mulligan Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Passerte en armada med Optimist-joller etter jeg hadde passert Bolærne. Det var Tønsberg Seilforening som arrangerte Norgescup der i helgen. Neste helg er det pinsesamling. Det foregår noe innen barn og ungdomsidrett nesten hele tiden. Link to post
Ribtjenester Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 vi skal ihvertfall innom holmsbu en natt og så får vi se hvor lenge vi blir der. Går på krykker om dagen så vi må nok ligge i en havn et sted ihvertfall. www.ribtjenester.no Link to post
TrondT Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Med litt (mye...) flaks kommer Atea på sjøen til helgen, og det passer jo bra da. Helgevarsel for Bergen TrondT Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Lars H. Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Hei. Som skrevet tidligere, tar vi en uke i båten fra torsdag morgen. Men værmeldingen torsdag er ikke den aller beste, he, he. Så det blir vel å raske over fjorden om morgenen/formiddagen idet kulingen dreier fra syd til nord og sjøen forhåpentligvis legger seg et par timer. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
treklogg Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Pinsti helga skal eg og "Poseidon" til Engesund utanfor Fitjar på speiderleir. "Fast window went on reason" Link to post
Salt Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Stelle ombord her i hjemmehavna? Kanskje et utflukt (eller "innflukt") til Halden? Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Bjerknez Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Blir nok noen sjøturer på meg til helgen ja :) BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
REM Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Blir Risholmen ved Hankø for oss. Må få med oss blomsterprakten i år. Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Bidevind Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Ser du har tenkt det ut til helgen, men værmeldingen du legger ved trenger noen kommentarer vedr torsdag: Fra yr: Kysten av Østfold torsdag: Økning til nordlig stiv kuling. Regn. Torsdag kveld nordlig frisk bris. Til dels pent vær. SMHI: Torsdag Mellan nordväst och väst, 9-12 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 15 m/s Link to post
Tommy_H. Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Da står årets pinsetur med Bergens Motorbåtforening for døren! I år går turen til Hardbakke. 10-15 mindre båter enn vanlig (finanskrisen!?!) og 4 bobiler med. (Ny trend!?!) Viknes 1030 K3 [url="http://www.bergensmotorbat.no Link to post
Fru Jacobsen Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Jeg håper å få hentet ny båt på Fredag, så da blir det vel å kjøre den hjem til Oslo først for litt kjapp pakking av småting før det blir en prøvehelg til Borgen eller noe. "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Lagavulin Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Gratulerer Kingsea, hvilken båt blir det? Du får si ifra når du krysser svenskegrensa en gang.. Til helga satser vi på vår første overnatting med guttepjokken på 2 om bord. Blir vel Skjærhalden eller Herføl. Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Valianto Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Til helga satser vi på vår første overnatting med guttepjokken på 2 om bord. Blir vel Skjærhalden eller Herføl. Det skal være "flytende båtmesse" på Skjærhalden lørdag og søndag så vis det er på gjestebrygge blir det vel litt dårlig plass? Jeg skal ut på Hvaler til helgen, blir hvertfall en tur til skjærhalden, kanskje et par koseturer også Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn