Fru Jacobsen Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Gratulerer Kingsea, hvilken båt blir det?Du får si ifra når du krysser svenskegrensa en gang.. Ha ha, jada - har ikke glemt premien din Det ble en P-45 til slutt :-) "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Lagavulin Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 (redigert) Det skal være "flytende båtmesse" på Skjærhalden lørdag og søndag Takk for tipset, hadde ikke fått med meg det.. Sparsomt med info på nettet, men fant denne linken om messen. Redigert 27.Mai.2009 av Lagavulin (see edit history) Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Quaoar Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Fredagen går turen fra Trondheim til Buholmråsa fyr. Kartprogrammet på pc'n angir ruta til 166 km. Så håper på ok vær (er meldt sør-vest kuling)... Hjemturen blir på mandag, med stopp innom Knarrlagsundet Link to post
Astor Svart 27.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Ha ha, jada - har ikke glemt premien dinDet ble en P-45 til slutt :-) Flott båt! Gratulerer herved rederparet. Invitasjon til omvisning mottas gjerne. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Fru Jacobsen Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Takk for det Astor, Invitasjonen er bekreftet.. sees kanskje i helgen "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
lnjk Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Damene vil visst til Moster (på Bømlo i Hordaland) på lørdag å høre A Rybak m fl. Så blir det kanskje en tur ut til Espevær etterpå. Link til det som foregår i Moster amfi nå. http://www.bomlo.kommune.no/paabomlo/index...00647&s_id= Link to post
GeirFrode Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Blir Risholmen ved Hankø for oss. Må få med oss blomsterprakten i år. Blomstringen er godt i gang. Men det er nok en uke eller to til det setter inn for fullt. Vi var innom der i helgen som var, og det blomstrer en del, men det er mye igjen til alt står i full prakt. Uansett, det er flott utpå der! Og med det været som er meldt nå, så skyter det fort tror jeg. Link to post
Tor313 Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 vesentlig stor fare for at turen går til Geiranger no i Pinsa :) Link to post
Poseidon Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Denne helgen er det Blomstringstur til Hardanger med Nattruten SANDNES. Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Arvid_A Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Yess!!! Da er endelig havna klar for å ta i mot skuta, og utsetting er avtalt i morgen kl. 15 Merkelig så godt humør man blir i av slikt!! På lørdag blir det å få stuet saker&ting ombord, og hvis alt virker som det skal etter vinterdvalen, blir det nok pinsetur nedover langs Østfold-kysten. Risholmen, Gjetøya - vi får se etter hvert. Link to post
VannTro Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Med slikt knallvær i vente frister det å komme seg lit lengre enn Holmsbu/Horten. Tar sikte på en tur ned til Krukevavna/Losstationen på Vasser. Kanskje en overnating på Bustein/Ildverket søndag/mandag med håp om litt badetemperatur i vannet ! Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
olpi Svart 27.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 (redigert) Kankje vi sees Arvid. Skal ut på lørdag vi også, men hvor er ikke bestemt helt enda. Sikkert mange kjente ut, og så får vi se hvor det plass til oss. Liker ikke å ligge trangt, men må vel det i helgen, tipper jeg. Prøvetarta aggregatet idag. Det gikk som en klokke. Tar det med i tilfelle jeg vil bråke litt Redigert 27.Mai.2009 av OLPI (see edit history) Link to post
Leifer`n Svart 28.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2009 Denne helgen/pinsa blir vi en del båter som tar turen til Valle i bamble (Telemark) Det er jo meldt kjempe vær og denne pinsa tror jeg kommer til og bli bra. Ha en flott pinse alle sammen. Link to post
Arvid_A Svart 28.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2009 Kankje vi sees Arvid. Skal ut på lørdag vi også, men hvor er ikke bestemt helt enda. Sikkert mange kjente ut, og så får vi se hvor det plass til oss. Liker ikke å ligge trangt, men må vel det i helgen, tipper jeg. Prøvetarta aggregatet idag. Det gikk som en klokke. Tar det med i tilfelle jeg vil bråke litt Da går vi bare etter lyden Som nevnt foran her fikk skuta endelig vann under kjølen i ettermiddag. Etter noen sekunders tørning med stoppknappen inne for å få opp oljetrykket etter vinterdvalen, brumma Yanmar'en i gang straks den fikk sjansen. Alt - inklusive den nyinnsatte impelleren, synes å virke slik det skal, så da er vi klare til å ta imot sommeren. Link to post
Ribtjenester Svart 28.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2009 (redigert) Jeg håper å få hentet ny båt på Fredag, så da blir det vel å kjøre den hjem til Oslo først for litt kjapp pakking av småting før det blir en prøvehelg til Borgen eller noe. Vi legger oss kansje på borgen en natt vi å Redigert 28.Mai.2009 av Bavaria.Morten (see edit history) www.ribtjenester.no Link to post
Lars_morgan Svart 28.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2009 Jeg tar fri imorgen fredag, så regner med å være i båten ca klokken 10. Har ikke tenkt på hvor ferden går enda, for sansynligvis fylles det sikkert opp med båter uansett hvor jeg ligger. Strålende vær, lite vind og masse båt. Kan det bli bedre? God helg! Morgan 445 skjærgårdsjeep Hurley 20 seilbåt Link to post
Blue_Dragon Svart 28.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2009 Ja, dette kommer til og bli en kjempepinse. Av alle ting så går turne til Nedstrand. Link to post
Trophy Svart 28.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2009 Fredag går turen til Ikornes på båttreff. Ser ut til å bli enda bedre enn ifjor Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
nidelven28 Svart 28.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2009 jeg og kona og våre to barn (gutt 11 og jente 6) drar mot skjærhalden,hvaler imorra med vår nye nidelv 28 , er det noen med gjevnaldr barn som kunne tenke seg en treff. bli kjent /snakke litt båt. øh ! og interiør. hehe / og ikke minst Matche barna i lek , så hyl ut . skål godtfolk!! Link to post
arkmarin Svart 28.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2009 Vi som holder til langt inne i Trondheimsfjorden (Levanger) vil tilbringe Pinsehelga lengre inn i fjorden. Vi er flere båter som vil gå til Garsøya (Galgøen) i Beitstadfjorden. Den ligger i Inderøy kommune. Meget trivelig naturhavn, hvor vi ankrer opp og ror på land for grilling. Vi kan ikke ha ut anker fra hekken og baugen mot land, da det er en tidevannsforskjell på ca 2,5-3 m. Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Enes 44 Svart 29.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2009 Blir nok en tur til Bergen i helgen. Lør/søn. Har lovet barna en tur på Akvariet. Link to post
litt peiling Svart 29.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2009 Til Nidelven... Vi drar til Strømstad i morgen, men kommer til skjærhalden på søndag formiddag. Vi har med "guttungen " på 12 år. Hans intresserer "Skateboard", mens dattera på straks 16 vil ikke bli med mor og far Link to post
Bjørn Kenneth Svart 29.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2009 Ligger i Struer Havn (Limfjorden, Danmark) - har allerede vært en tur rundt Venø i dag! Blir vel noen turer ut på fjorden i løpet av helgen, og så skal riggen ned og opp da vaieren har satt seg fast i toppen av masta. Været er topp! Hvis det er noen norske i nærheten må de gjerne ta kontakt! God pinse til alle sammen! Bloggen min! | Mitt store gründerprosjekt: Norges største håndballmagasin på nett | Ferie i London Link to post
Fevik 21 Svart 29.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2009 I morgen skal vi ha årets første overnatting i båten. Turen går mest sannsynlig til Lyngør. Gleder meg som en unge Link to post
Skipper Båtløs Svart 29.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2009 I morgen går turen til Skagen med en kompis....bare mannfolk.. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn