arkmarin Svart 18.September.2009 Link til dette innlegget Svart 18.September.2009 Jeg er på Sjømanns Hvile, nær 450 m o h. Båten skal på land 17.10, så jeg surfer litt på baatplassen.no. Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
aefro Svart 18.September.2009 Link til dette innlegget Svart 18.September.2009 Båten står på hengeren uti hagan. Tok opp idag da de neste 5 helgene går med til 40års lag, 50 års lag, 35 års lag, 40 års lag og avslutter med fårikål fest i slutten av oktober....... Takk for i år.. Link to post
GURIMALLA Svart 18.September.2009 Link til dette innlegget Svart 18.September.2009 Joda, som "Salt" sier, så er vi endel her hele tiden. Selv så må jeg jobbe lørdag, men reiser ut til Andholmene på Nordre Sandøy imorgen ettermiddag. Det meldes jo ganske bra vær..... Link to post
Shiny Svart 18.September.2009 Link til dette innlegget Svart 18.September.2009 Blir nok en tur til Bustein i morgen tidlig for vår del. Er været bra blir vi liggende til søndag, ellers er gjestehavna i Tønsberg alt 2. Lovende værmelding. God helg alle sammen Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
ter-av Svart 18.September.2009 Link til dette innlegget Svart 18.September.2009 Hyggelig! Lytter dere K-77? Ja, 77 er på - og det er ledige plasser. Vi sees. Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Salt Svart 19.September.2009 Link til dette innlegget Svart 19.September.2009 Dagens utflukt har gått opp på hustaket, der noen råtne vannbrett ble fjernet og erstattet med nye, impregnerte! (i mangel av et hammer-bilde). Det blir kanskje en tur i havna for å klappe på båten, også! Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Arvid_A Svart 19.September.2009 Link til dette innlegget Svart 19.September.2009 Dagens ferd, som også blir helgens, gikk til Engelsviken for å toppe dieseltanken til vinteropplaget. At det også ble med hjem en liter av Brødrene Skogens fiskesuppe, hjelper jo litt på det traumatiske faktum at det nå bare er snakk om dager før kranstroppene skal omfavne skuta. Link to post
Lagavulin Svart 19.September.2009 Link til dette innlegget Svart 19.September.2009 Vi ligger i Strømstad, og det var relativt fullt her når vi kom i to-tiden. Etterhvert dro de som var på dagsvisitt og nå er det en del ledige plasser. Imorgen går turen over til Koster på jakt etter en god fiskesuppe.. :) Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Mulligan Svart 21.September.2009 Link til dette innlegget Svart 21.September.2009 Sandøsund på Hvasser. Da får jeg avslutte dette spørsmålet selv. Gjestebryggene er tatt på land, og det er ikke strøm. Toalettene er dog åpne. Og Den blå Brygge har et fenomenalt kjøkken. Pluss en fantastisk helg i Tjømeskjærgården. Link to post
Bitteliten Svart 21.September.2009 Link til dette innlegget Svart 21.September.2009 Ikke ofte vi her til lands ser en Selene og en Nordhavn på en gang. Skulle gjerne vært der og tatt en kikk. Det ligger en Selene 53 i Son - lekker sak Til helgen skal vi på vannet er tanken. Vet ikke helt hvor - antakelig Hankø eller Son. Link to post
Bonus Svart 21.September.2009 Link til dette innlegget Svart 21.September.2009 Vi regner også med å dra på tur til helgen. Foreløpig er Holmsbu eller Oscarsborg aktuelle kandidater, men ingenting er bestemt. Drar vel ut Torsdag eller Fredag. Link to post
Lars H. Svart 21.September.2009 Link til dette innlegget Svart 21.September.2009 Vi har også tenkt Holmsbu eller Oscarsborg, eventuelt Kommersøy fra fredag morgen. Men det avhenger av at jeg har motoren oppe og går til den tid. Leverte inn dysene til kontroll og justering idag, og jobben skulle gjøres imorgen. Men må jeg ha nye dysespisser, må disse bestilles. Da ryker nok helgeturen. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
baatsman Svart 21.September.2009 Link til dette innlegget Svart 21.September.2009 Drar på vannet vi også. Høstferie og cruise tror jeg blir bra. Ellers møtte jeg Svenning på "full fart" inn til Hankø lørdag.Var det happy hour Prøvde å ringe deg forresten. Vi gikk ut på vestsiden av Missingen og seilte inn til Leangbukta. Vi sees! Link to post
Bitteliten Svart 21.September.2009 Link til dette innlegget Svart 21.September.2009 Svenning på "full fart" inn til Hankø lørdag. Kan hende det var Admiralinnen som kjørte De gjør uansett ikke mer enn 37 knop lenger - så nå klarer til og med vi å klå dem på en god dag Link to post
Bonus Svart 21.September.2009 Link til dette innlegget Svart 21.September.2009 ... Ellers møtte jeg Svenning på "full fart" inn til Hankø lørdag.Var det happy hour Alltid "happy hour" når vi er ute baatsman. Vi kom fra Strømstad. Link to post
baatsman Svart 21.September.2009 Link til dette innlegget Svart 21.September.2009 Alltid "happy hour" når vi er ute baatsman. Vi kom fra Strømstad. Regner med ca 25 knop eller hur. Gikk pent i vannet. Vi sees! Link to post
Bonus Svart 21.September.2009 Link til dette innlegget Svart 21.September.2009 Regner med ca 25 knop eller hur. Gikk pent i vannet. 27 knop, så du gjettet ikke så galt. Vi er veldig fornøyd med sjøegenskapene ja. Link to post
Bitteliten Svart 21.September.2009 Link til dette innlegget Svart 21.September.2009 27 knop, så du gjettet ikke så galt. Vi er veldig fornøyd med sjøegenskapene ja. 29 har jeg erfart er en god fart - dvs når jeg utelukkende kjørte på følelsen med båten. Om du hadde klagd på sjøegenskapene hadde det ikke vært noe feil med båten Link to post
Bonus Svart 21.September.2009 Link til dette innlegget Svart 21.September.2009 Kan hende det var Admiralinnen som kjørte ... ... Om du hadde klagd på sjøegenskapene hadde det ikke vært noe feil med båten ... så da hadde det vært feil med Admiralinnen ? Link to post
Tine IV Svart 21.September.2009 Link til dette innlegget Svart 21.September.2009 Til helgen er det snakk om sesongavslutning i Horten ,slike vi har hatt dem siste åra . Vært 12-15 båter fra BP og langbord på Rossi med god mat en av dagene , dette har vært topp dem siste åra . Veit ikke om det blir til helgen , men rykte sier så . Veit flere som ikke kan , så kan fort bli en helg til .Men pytt pytt , skal vel klare det .Må i havna på lørdagsmorgen pga dugnad , men det skal vel gå det .Starter ikke før 09.00 på mårran Tine IV Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Ludde Svart 22.September.2009 Link til dette innlegget Svart 22.September.2009 Sesongens siste båttur går til Horten og opplag på fredag. Litt trist nå når vi har HT båt, men vi reiser bort i høstferien og dermed er det fort veldig høst, og tiden går til alt mulig annet. Får se om jeg rekker en tur bort i Horten Gjestehavn og se på alle BP båtene. Hilsen Ludde Link to post
Ribtjenester Svart 24.September.2009 Link til dette innlegget Svart 24.September.2009 Blir borgen først for og møte hyggelige bp folk. og drar videre til uka da vi har litt ferie kansje koster:-) www.ribtjenester.no Link to post
BMP Svart 24.September.2009 Link til dette innlegget Svart 24.September.2009 Nå får en prøve og få pelma lit Elg så en har noe og ha på grillen. Link to post
Lars H. Svart 24.September.2009 Link til dette innlegget Svart 24.September.2009 Til helgen blir det Borgen. Drar til båten i kveld etter å ha hentet fruen på jobben. Så ligger vi over i havnen og drar til Borgen i morgen tidlig. Håper å treffe mange BP-folk. Lytter på VHF K16 og K77. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
princess32 Svart 24.September.2009 Link til dette innlegget Svart 24.September.2009 Turen gikk til krana i dag. Ligger nå på land vinteren over. Så er det ny havn neste år. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn