Jump to content

Denne helgen går turen til......

Astor

Recommended Posts

Hei ter-av.

Jeg håper ikke det var du som gikk mot Mossekanalen mellom kl.18-19 i går. Jeg var i bua i Betongen og så en båt som lignet på din som lå langt over 5-knopsgrensa som er skiltet på Rosnestangen :headbang: . Jeg oppfordrer alle båtplassere til å overholde denne.

Hei Idunn - jeg ferdes for mye i det sundet til å begi meg ut på råkjøring. Og jeg støtter oppfordringen din.

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Ja, og i neste måned kommer sommervarmen.

Litt fortauskafe kanskje.

:yesnod: Håper denne sommeren blir bedre enn den forrige.

Sommermånedene Desember,januar,februar og mars. Var de værste i manns minne. Mye,Veldig mye regn.

. Det var ski laayper der i fjord. Saa jeg gleder meg til aa ta med skia paa baattur.

Tøft

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Håper på en liten tur til gjestehavna i Horten fra torsdag til lørdag ,må hjem lørdag da det er landparty . Jobber å roter ombord som vanlig ,rekker jeg å rydde å sånn idag så drar jeg .Så kommer Øko etter på fredag , det blir fint.På tide med en tur å besøke dem i vinteropplaget i havna i by'n . Lage god mat og slappe av i varm båt , ikke mye som er bedre vil jeg mene :wink:

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Sitat:

"Hei ter-av.

Jeg håper ikke det var du som gikk mot Mossekanalen mellom kl.18-19 i går. Jeg var i bua i Betongen og så en båt som lignet på din som lå langt over 5-knopsgrensa som er skiltet på Rosnestangen . Jeg oppfordrer alle båtplassere til å overholde denne."

Til Idunn:

Det er jo lov å håpe...(det var muligens meg, da jeg passerte der ved kl.18 fredag ettm...).

Jeg innrømmer gjerne mine synder...og gikk i god planingsfart et lite stykke forbi dere. Men, jeg gikk langt mer øst enn normalt nettpp pga det, og trodde ikke det ville merkes så godt der du/dere ligger. På den annen side er jeg den første til alltid! å sakne farten ned til ca 5-6 knop derfra og inn. Skjønt, jeg tror jeg dere tåler mye mer en det dere merket fra båten min, men alle kan gjøre en feil, selv jeg...:-)

Det var rimelig mørkt, og jeg strakk planingsfarten litt forbi dere for å hente inn litt tid før mørket senket seg for alvor. Er uvant med å gå i mørket.

Det er derfor unødvendig for meg å si at dette var et engangstilfelle, hvilket jeg også beklager.

Redigert av nimbuster (see edit history)

Vi satser på å komme oss ut fredag ettm. og regner med å lande på Ranvikholmen før det er mørkt. Der blir vi liggende med varme på hele tiden, for strøm har vi nok av. Mest sannsynlig blir vi liggende der alene...men det har jo sin soleklare sjarm det også.

Torsdag til uken blir det ubønnhørlig opptak av båt, så denne helgen blir årets siste tur.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...