Astor Svart 7.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 Kan det være gamle båten til Astor? Har aldri hatt en slik båt. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
vassb81 Svart 7.September.2009 Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 Til helgen er det ikke sjøen som lokker, men fjellet og rypene!! Haukeli Fjellstue er målet. Ført ryper på fjellet, så badestampen og øl etterpå!!! (årelang tradisjon i guttegjengen. Må innrømme at jeg vil på sjøen nå som det er meldt pent vær på østlandet) Link to post
Lars H. Svart 7.September.2009 Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 Du må snart investere i stabilisatorer hvis ikke den hersens vinden gir seg snart Lars . . . . . . . . PS! Noen av værlinkene dine (trudelutt.com) kom jeg ikke gjennom på i forrige uke og i helgen. Vel, nå er jeg ikke så redd for hverken vind eller bølger, og etter de siste værmeldingene ser det ut til at vi får krysset Oslofjorden likevel på onsdag, - dog litt utpå dagen. Og ja, stabilisator (eller større og stødigere båt enn en snekke), hadde nok vært greiere for comforten. Værlinkene mine (og linkene for webkameraene) skifter fortere enn jeg får oppdatert de. Så jeg må bare beklage, jeg klarer ikke å holde de oppdatert til en hver tid. Som pensjonist har en jo så mye annet å gjøre. Da har en ikke hele dagen på jobben ledig til å gjøre slikt!! Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hansi Svart 7.September.2009 Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 (redigert) Som pensjonist har en jo så mye annet å gjøre. Da har en ikke hele dagen på jobben ledig til å gjøre slikt!! Ja du får jammen sagt det Lars Til helgen blir det mc tur til Rjukan. Krossobanen og Vemork står på programmet i tillegg til mye annen moro. Redigert 7.September.2009 av Hansi (see edit history) Link to post
Salt Svart 7.September.2009 Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 Som pensjonist har en jo så mye annet å gjøre. Da har en ikke hele dagen på jobben ledig til å gjøre slikt!! Oisann, er det slik det blir om noen år... Til temaet: Det er lenge til helgen, men det blir enten Haldentur eller å bli i havna. Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
OT-flyktning Svart 7.September.2009 Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 Har hørt andre også si at de ikke skjønte hvordan de hadde tid til jobben før de ble pensjonister. Link to post
Lars H. Svart 7.September.2009 Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 Det med jobben mener jeg faktisk helt alvorlig. Følger en litt med på trafikken her på forumet, er det markert stille rundt lunsjtider. Men etter kl. 1300 'auser det på'! Hvem vil vel spolere lunsjen i kantinen når en kan sitte godt og avslappet på kontoret og surfe på baatplassen.no før og etter? Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
REM Svart 7.September.2009 Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 Drar til Stokke i Vestfold på fredag for å havrafte (rumperiste). Jobben spanderer. Teambuilding kalles det visst? Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Arvid_A Svart 10.September.2009 Link til dette innlegget Svart 10.September.2009 Endelig ser det ut til at værprognoser og fravær av andre plikter legger til rette for helgetur! Vi kaster loss på lørdag morgen og tusler litt nedover Østfold-kysten. Skulle ikke forundre om vi etter hvert - som så ofte før - legger oss i "venstrefila" og svinger inn Slevikkilen til Gjetøya. Link to post
Rastløs Svart 10.September.2009 Link til dette innlegget Svart 10.September.2009 - I helgen blir det over 60 Bavaria seilbåter å se i Horten, under det årlige Bavaria treffet. Så i "Færder havna" i Horten blir det fullt . - Da seiler alle vi novisene , som ikke har skjønt hva kvalitet og skikkelig seilbåt er, fra både sør og nord for å møtes i Horten. Link to post
McEwan Svart 10.September.2009 Link til dette innlegget Svart 10.September.2009 Da seiler alle vi novisene , som ikke har skjønt hva kvalitet og skikkelig seilbåt er, fra både sør og nord for å møtes i Horten. Burde kanskje varslet Hovedredningssentralen også, dette hørtes skummelt ut. Link to post
Arvid_A Svart 10.September.2009 Link til dette innlegget Svart 10.September.2009 Oi... - enda en grunn til å holde seg langs land på østsiden denne helga ... Link to post
Bonus Svart 10.September.2009 Link til dette innlegget Svart 10.September.2009 (redigert) Hadde det så hyggelig på Oscarsborg (eller "Borgen" blant kjente) forrige helg at vi drar dit også denne helgen. Reiser ut i ettermiddag og har "gjemmekontor" imorgen. Redigert 10.September.2009 av Svenning (see edit history) Link to post
Enzo Svart 10.September.2009 Link til dette innlegget Svart 10.September.2009 Denne helgen ja jo tjaa det blir vel Kalimnos først så ser vi hvor neste etappe går Link to post
Lars H. Svart 10.September.2009 Link til dette innlegget Svart 10.September.2009 Etter en tur i sol og havblikk fra Son til Horten indre havn for dieselfylling (7,99 pr. liter), ligger vi nå på Kommersøya. Her blir vi over helgen. Deretter en tur til Holmsbu og så kanskje til Oscarsborg. Trenger ikke å være hjemme før torsdag om en uke. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
camo Svart 10.September.2009 Link til dette innlegget Svart 10.September.2009 denne helgen blir det ikkje tur med båten,fruen jobber på lørdag og vi skal ha visning på båten , har ikkje akkurat blitt nedringt siden vi satt den til salgs på finn. Link to post
Ki@ Svart 10.September.2009 Link til dette innlegget Svart 10.September.2009 I helga blir det Arendal/Flostadleia. Siste tur før vi tar opp båten. Link to post
Christina 3 Svart 10.September.2009 Link til dette innlegget Svart 10.September.2009 Det blir nok en Kostertur på oss. Har ikke vært der før i år og det ligner ikke oss. Pleier å være der en del...... Så idag blir det ned og heise opp jolla i davitene og gjøre klart for tur i morgen ettermiddag etter jobb Så blir det en tur til svinesund for handling av biff og smågodt Link to post
Mariell Svart 10.September.2009 Link til dette innlegget Svart 10.September.2009 Regner med at det blir Verdens Ende denne helgen. Rsier ut i morgen formiddag og blir til Søndag. MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Pjolter Svart 10.September.2009 Link til dette innlegget Svart 10.September.2009 Spådd regn, regn og atter regn og 10 grader i helgen så det blir nok ingen tur i helgen er jeg redd,, Mvh Pjolter I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Enzo Svart 10.September.2009 Link til dette innlegget Svart 10.September.2009 Spådd regn på Kos i morgen kveld , 19mm om natten og frisk bris men temepraturen er over 20 så det går nok bra, helgen forøvrig og resten av kommende uke ser knall ut så nå er det bare å hoppe på flyet og seile bavaria i en uke Link to post
Astor Svart 10.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.September.2009 Hadde det så hyggelig på Oscarsborg (eller "Borgen" blant kjente) forrige helg at vi drar dit også denne helgen. og så kanskje til Oscarsborg.Lars H. Da sees vi trolig. Vi satser på hyggelige Borgen også denne helgen. Forrige helg var en innertier for oss der ute. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Fru Jacobsen Svart 10.September.2009 Link til dette innlegget Svart 10.September.2009 Får ta en tur til Borgen jeg også da vel, blir alene i helgen men der finner jeg kanskje noen å med? "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Astor Svart 10.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.September.2009 Du skal nok ikke sitte ombord å sture, fru Jacobsen! Velkommen ombord i Astor. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Fru Jacobsen Svart 10.September.2009 Link til dette innlegget Svart 10.September.2009 (redigert) Velkommen ombord i Astor. Takk for det :-), går ting etter planen tusler jeg ned dit på formiddagen i morgen Redigert 10.September.2009 av Fru Jacobsen (see edit history) "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn