Jump to content

Denne helgen går turen til......

Astor

Recommended Posts

Vi har også tenkt Holmsbu eller Oscarsborg, eventuelt Kommersøy fra fredag morgen. Men det avhenger av at jeg har motoren oppe og går til den tid. Leverte inn dysene til kontroll og justering idag, og jobben skulle gjøres imorgen. Men må jeg ha nye dysespisser, må disse bestilles. Da ryker nok helgeturen.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Til helgen er det snakk om sesongavslutning i Horten ,slike vi har hatt dem siste åra . Vært 12-15 båter fra BP og langbord på Rossi med god mat en av dagene , dette har vært topp dem siste åra . Veit ikke om det blir til helgen , men rykte sier så . Veit flere som ikke kan , så kan fort bli en helg til .Men pytt pytt , skal vel klare det .Må i havna på lørdagsmorgen pga dugnad , men det skal vel gå det .Starter ikke før 09.00 på mårran :wink:

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Til helgen blir det Borgen.

Drar til båten i kveld etter å ha hentet fruen på jobben.

Så ligger vi over i havnen og drar til Borgen i morgen tidlig.

Håper å treffe mange BP-folk. Lytter på VHF K16 og K77.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...