Tore B Svart 16.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2011 Oslo- Færder- Horten, men ikke på egen kjøl..... Link to post
Astor Svart 16.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2011 Astor ligger i Drøbaksundet og bivåner. 16/77 Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tine IV Svart 16.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2011 (redigert) Strømstad imorgen,det er langt nok unna ca 1000 seilere som kommer innom her (Horten) i helgen.Det er årets største fyllefest i lille Horten,dem har det sikkert dritgøy dem,men uffameg å det ser ut her etterpå.Men men ikke jeg som skal rydde opp,så da er det jo et fett ;o) Tine IV Redigert 16.Juni.2011 av Tine IV (see edit history) Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Tom Rør Svart 17.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2011 Vg lista top 20, så Steilene eller Borgen etterpå! Link to post
Geir Hel Svart 17.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2011 Ikke bestemt oss enda, blir Romsa,Fjellberg,Leirvik eller røyksundkanalen Endelig båt igjen Link to post
Compromise Svart 17.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2011 Vurderer Bolærne/Tønsberg, men det er spådd mye vind i kveld og på søndag så det er store muligheter for at det blir Borgen isteden. /per Link to post
TICORA Svart 17.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2011 Split i Kroatia for 1 ukes seiltur. Link to post
Bonus Svart 17.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2011 Denne helgen gikk turen til Tønsberg, ankom for en liten time siden. Ligger godt fortøyd i gjestehavna, fruen er snart klar med litt sen lunch. Litt yr, men det overlever vi. Blir nok liggende her til Søndag. Link to post
Compromise Svart 17.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2011 Gikk fra Kambo litt før kl 18. Gikk da veldig sakte og lagde middag. Maten var klar rett før Mossesundet. Det var litt høyvann så jeg vurderete sterkt om jeg kunne passere broen. Skitt au, jeg gikk og det gikk bra denne gangen også. Var litt bølger utpå så jeg var glad middagen var klar. Siktet rett på Bolærne øyene, men pga. bølger fra siden så fulgte jeg Østfoldsiden en liten stund før jeg gikk i mot Slagentangen. Båten var full av diesel, vann og groe så jeg fikk den ikke i plan. Gikk derfro i ca. 8- 9 knop sørover. Sør for Slagentangen ble det slalomkjøring mellom regatta seilere (I år hadde de god fart). I ogm ed at jeg ikke fikk båten i plan så tenkte jeg at det fikk bli Bolærne i deg, men bølgene ga meg ekstra fart slik at jeg klrte siste broåpning i Tønsberg med et skrik. La til i gjestehavnen litt før halv ni. Det ligger en flott Windy ca 50m bak akterdekket mitt /per Link to post
MaSa Svart 18.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2011 Denne helgen har gått med til fødestua og barn nr 2 Så satser vi på tidlig sjøbein på minsten til neste helg nedover mot kragerø/risør Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Tom Rør Svart 18.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2011 Gratulerer med ny matros! Link to post
Tom Rør Svart 18.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2011 Ligger nå på Steilene, etter å ha overnattet på Gressholmen fra i går! Link to post
Bonus Svart 18.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2011 ... Det ligger en flott Windy ca 50m bak akterdekket mitt ... og Windyen ligger og ser på den flotte Princessen ca. 50m foran baugen Link to post
Laholm Svart 22.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2011 Prosjekt 1 er å komme meg hjem fra Brussel. Er været bra, blir prosjekt 2 å komme på sjøen. Prosjekt 3 er å komme meg tilbake til Brussel søndagen. Etter statens regulativ er det heldigvis dyrere å tilbinge helgen her! Laholm Link to post
Laholm Svart 25.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2011 (forts forrige innlegg) Og godt er det at billigste løsning er å dra hjem: God kveld i båten ved kai ved fruens arbeidsplass! Har fått gjort litt polering, kokt et godt måltid. Tar tidlig kveld med ICE-modem som gir kontakt til vårt utmerkede forum. Hva mer kan man ønske seg? Laholm Link to post
SiA Svart 14.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2011 Sannsynligvis Sandspollen! Har ikke vært der på evigheter , men endelig har begge fri og kan dra ut! Hilsen oss i "Ronja" Link to post
ezach Svart 4.August.2011 Link til dette innlegget Svart 4.August.2011 Tok en dagstur til Koster fra Krogstadfjorden i Råde med 17-foteren sist tirsdag. Flott vær med flatt hav. Nesten litt for varmt å bedrive sightseeing... :-) Link to post
Astor Svart 4.August.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2011 Planen var Sandspollen denne helgen. Bestilte ny oljekjøler til bb motor forrige torsdag hos Maritim. Skulle komme i dag. Pakken kom og det var noe helt annet en oljekjøler. De får den express opp fra Belgia i morgen. Går alt etter planene blir det pollentur. Vi prøver oss på svai denne gangen er planen. God helg til dere alle! Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tom Rør Svart 4.August.2011 Link til dette innlegget Svart 4.August.2011 Borgen på oss etter 4 uker i Sverige/Danmark, og Sørlandet! Godt å være i hjemlige farvann igjen! Link to post
Tore B Svart 4.August.2011 Link til dette innlegget Svart 4.August.2011 Tisler, har planer om et krabbemåltid. Link to post
olpi Svart 4.August.2011 Link til dette innlegget Svart 4.August.2011 Er det noe mat i dem nå...? Link to post
SeaQueen Svart 4.August.2011 Link til dette innlegget Svart 4.August.2011 Denne helgen går turen til Vikebygd i Ålfjorden, Rogaland/Hordaland!!!! Link to post
Jannickeh Svart 6.August.2011 Link til dette innlegget Svart 6.August.2011 Lysøysund 4-14 august. :) 'Impossible' is just an opinion. Link to post
Tom Rør Svart 6.August.2011 Link til dette innlegget Svart 6.August.2011 Siste natt i ferien Mange Baatplassenfolk på Borgen. God tur videre til Jan Martin med familie, og takk for hyggelig båtprat på brygga. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn