Jump to content

Denne helgen går turen til......

Astor

Recommended Posts

Denne helgen går turen til Strømstad. Skal besøke noen venner som har båten på Marieholm / Kebalviken. Drar ca. 15:00 idag. ... Nei, ikke "gjemmekontor" denne gangen ... :-)

Stikk innom Trond, om du er i gjestehavna. Ser ut til at vi blir liggende her i helgen

"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

D1

Hehe okay, trodde kanskje du lå her selv jeg. hadde vært hyggelig med et besøk igjen. Vi har hatt en kjempekoselig dag her i dag med gode kollegaer fra Horn Flyer på besøk blant annet

"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

D1

Her vestpå tilsa værmeldingen at det var en tur ut i dag som gjaldt.

På plass på fiskeplassen da det startet å flø. Fylte bøtten med fisk, gikk til favorittuthavnen og filleterte, startet koking av kraft. Akkurat ferdig da det kom to båter til, er man eremitt så er man eremitt. Så jeg gikk til hjemmehavnen. Her har jeg gjort ferdig kraftkokingen, hatt en enkel aftensmat og oppdatert meg på Båtplassen. Tar kvelden i båten, kjører hjem og har familiehelg i morgen.

Kan man bedre ha det?

Laholm

Er det Federal Yoshino som skal inn fjorden?

Ja stemmer, men blir den noen timer forsinket må BB Connector stikke til Farsund og da må vi ned og ta ankomsten på den

D1

Her er kaffen alltid klar :-)

Vi svingte såvidt bortom på Søndag formiddag (11- tiden) Sjur, men det så litt "dødt" ut, så vi la kursen hjemover. Glad for at vi dro såpass tidlig, for det blåste godt da vi passerte Strømtangen.

Du får holde kaffen varm til neste gang, "Schnuppa" og jeg er klare :cheers_wine:

Tur ut i Vestfjorden i morgen. Har man trawler må man passe på å fiske kvota. Harde tider.

Svigers blir med utpå. Snart 92 men sprek nok til en båttur.

Meldt knallvær. God mat og hyggelig mannskap. Artig å vise fram båt og omgivelser.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...