Gew77 Svart 4.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2013 (redigert) Det er muligheter for å få plass på Borgen idag da?:) Redigert 4.Oktober.2013 av Gew77 (see edit history) Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Astor Svart 4.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2013 Gikk fra Nærsnes til Tofte i dag. Møtte tre fritidsbåter. Sesongen er på hell for de aller fleste. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Lars H. Svart 4.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2013 Det er muligheter for å få plass på Borgen idag da?:) Skal nok få skviset deg inn mellom de 15 båtene som er her nå! Lars H. My webcam Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Dykker Svart 4.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2013 Følg med: Queen Mary 2 passerer Kaholmens østside ca kl.18:45 på tur ut etter lynvisitt i Oslo. Link to post
Lars H. Svart 4.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2013 Oscarsborg fra mitt webcam klokken1915. Live fra kameraet her. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Svensk Svart 4.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2013 Oscarsborg fra mitt webcam klokken1915. Live fra kameraet her. Lars H. Hej Lars. Det blev en helg till på sjön. Troligtvis har du en Viknes hos dig. Kan du sända hans mail add då du har min. Han skalk få bilder på min isbox Link to post
Sitrin Svart 4.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2013 Vi hadde tenkt å krysse fjorden å dra il Bolærne, men når vi passerte Sletter ble bølgene så store at presskanna gikk i dørken å knuste, vi ombestemte oss og dro til Hankø. Her ligger vi fint i le for vinden i natt. Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Flid Svart 4.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2013 Er det strøm å få på Hankø denne helgen? Link to post
Sitrin Svart 4.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2013 Ja her er det strøm :-) Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Flid Svart 4.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2013 Vi snakker om bryggene til Hotellet, ved Kroa? Vi var innom der i slutten av forrige uke og da var alt avslått. Link to post
Astor Svart 4.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2013 (redigert) Forsøkte anrop på 16/77 i dag, Lars, men du var trolig i land. Dro forbi Borgen for trolig siste gang i år.Nå ligger hun godt fortøyd på de sydlige breddegrader. (Tofte) Her blir det trolig bare turer lenger mot syd. Møtte Queen Victoria for noen år siden ved Borgens østside. jeg ga tre signalstøt til den vakre sorte damen og jammen ga hun tre lange tilbake. De var så kraftige at det gikk gjennom marg og bein. Ut på broen kom en person med hvitt trekk på luen og hilste. Da måtte jeg ta på min KNBF skipperlue og gå ut og hilse tilbake. Engelsk style på sitt beste. En episode som jeg husker den dag i dag. Redigert 4.Oktober.2013 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Flid Svart 4.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2013 Deilig når helgefylla har lagt båtene sine på land;-) (iPad) Det beste innlegget jeg har sett på lenge! Link to post
Sitrin Svart 4.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2013 (redigert) Ja lgger ved bryggene ved kroa til hotellet ved øya (ikke på fastland siden). Tror dt er vann her også ( ikke prøvd, men vannslangene ligger ute) Redigert 4.Oktober.2013 av Sitrin (see edit history) Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Bonus Svart 4.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2013 Er det mange båter på Hankø ikveld, Sitrin? Link to post
Sitrin Svart 5.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2013 (redigert) La meg før jeg så innlegget Bonus. På ytterste brygga er det oss og to andre båter. Er et par på den innerste brygga også, men det er trolig noen med fast plass. På yacht klubben er det to seilbåter og en motorbåt. Så her er det mye ledig plass. Var mørkt når vi kom inn i går, var litt engstelige for hummerteiner, men det var ikke ekstremt mye av dem. Var noen få ved Smaustangen. De som var litt skumle lå rett i leden ved nordstakan før hankøsundet (etter Risholmen) Redigert 5.Oktober.2013 av Sitrin (see edit history) Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Flid Svart 5.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2013 Jeg vet at det var en diskusjon med hotellet i starten av høstferien om dette med strømmen i havna. Da var alt avslått, men nå er alt i orden igjen og det er jo bra for oss som besøker dem en gang i mellom. Stille og fredelig og ingen fra "helgefylla" der ute nå Sitrin.... Link to post
Sitrin Svart 5.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2013 Ja her er det stille og fredlig. Her oppleves lite fyll å bråk ( mest stille fyll :-)) Nå letter vel regnet rundt tolvtiden så da blir det noen lange flotte turer Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Bonus Svart 5.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2013 Stille og fredelig og ingen fra "helgefylla" der ute nå Sitrin.... Nei, vi passer barnebarn denne helgen :-) Link to post
Compromise Svart 5.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2013 Nå har vi ankommet Borgen, så helgefylla er nok ikke helt over ;) /per Link to post
Lars H. Svart 5.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2013 Blir du for voldsom, snur jeg webkameraet mot deg! Kameraet finnes her. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hafrsfjord Svart 5.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2013 (redigert) ............. Kameraet finnes her. Lars H. Jeg får ikke lenger opp webkameraet ditt, kun denne siden: Noe spesielt jeg må gjøre for å få opp bilde ( fungerte fint tidligere )? Redigert 5.Oktober.2013 av Hafrsfjord (see edit history) Link to post
Flid Svart 5.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2013 Nå har vi ankommet Borgen, så helgefylla er nok ikke helt over ;) Vi hadde våre mistanker og dro fra Borgen i går etter frokost. Link to post
KARILLA Svart 5.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2013 Bergen og feiring av 60årsdag :-)) Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Tommy_H. Svart 5.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2013 Avsluttningstur med Bergens Motorbåtforening til Strusshamn. http://bergensmotorbat.no Viknes 1030 K3 [url="http://www.bergensmotorbat.no Link to post
Lars H. Svart 5.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2013 (redigert) Jeg får ikke lenger opp webkameraet ditt, kun denne siden: Noe spesielt jeg må gjøre for å få opp bilde ( fungerte fint tidligere )? Det burde være oppe å gå. Jeg sjekket akkurat nå, og da funker det. Kameraet var nede tidligere etter å ha blitt fullt av dogg etter regnet, men skal som sagt funke nå. Redigert 5.Oktober.2013 av Lars H. (see edit history) Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn