ROV77 Svart 18.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2013 Ut i hallen og skrape bunnstoff Ca 5/6 lag med mye avflassing.. Link to post
KARILLA Svart 18.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2013 Blir Bergen denne helgen også:-)) Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Bitteliten Svart 18.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2013 Matstrand. Link to post
Worry II Svart 18.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2013 Matstrand. Strand med masse mat, det eller Link to post
Pequod Svart 18.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2013 Kr. 0,- Er ytterst få plasser som tar betaling for dagsbesøkende. Er blitt noen få plasser som gjør dette mitt på sommeren. Det er bra! Dette blir jo vår første besøk i en gjestehavn, så da er det vel greit at det skjer såpass på tampen av sesongen at det ikke er masse folk der for å se på tabbene vi eventuelt kommer til å gjøre.... Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Flid Svart 18.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2013 Bekmørkt, blikk stille og ingen fra " helegefylla " på Borgen i kveld....og plassen din er opptatt Lars-H. Link to post
Lars H. Svart 18.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2013 Helt alene er dere vel ikke? Ut fra AIS'n er jo Ole Martin og Monika der? Og ja, det er de. Jeg pratet nettopp med Ole Marin på telefonen. Selv tok jeg oljeskift på motoren i dag med klargjøring for opptak på onsdag til uken. Og vel hjemme, skiftet jeg til vinterdekk på bilen. Grrrr! Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Flid Svart 18.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2013 Vi er ikke alene, men god plass mellom hver båt. Det er Monika og Ole Martin som ligger der dere pleier å ligge med Trudelutt. Mannskapene ombord i Abel er på plass. Noen flere har kommet i tussmørket men jeg ser ikke hvem det er før i morgen tidlig. Det var rim i gresset på morgenkvisten her i dag, men ellers har det vært en gnistrende flott dag i solen. Link to post
GURIMALLA Svart 19.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2013 Strømstad - her kommer vi!! Link to post
KARILLA Svart 20.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2013 Flott hjemtur også. Frekhaug og Holsenøy i sikte :-)) Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Pequod Svart 20.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2013 På vei hjem fra Oscarsborg i går ettermiddag. Her passerer vi Steilene. Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
KARILLA Svart 23.November.2013 Link til dette innlegget Svart 23.November.2013 En by tur med ovenatting for oss som bor på Strilelandet :-) Rundt 3grader ute men god fyr i diselvarmeren gir ca 24 inne :-)) Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Tom Rør Svart 23.November.2013 Link til dette innlegget Svart 23.November.2013 Det ser deilig ut HAIK :-) Link to post
All In Svart 24.November.2013 Link til dette innlegget Svart 24.November.2013 På vei hjem fra Oscarsborg i går ettermiddag. Her passerer vi Steilene. hva slags fugl fanget du med kamer her? Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to post
Vedvards Svart 26.November.2013 Link til dette innlegget Svart 26.November.2013 Blir nok en ny helg på båten i vinteropplag i Tanumstrand Link to post
Tom Rør Svart 29.November.2013 Link til dette innlegget Svart 29.November.2013 Molde for å bli bedre kjent med nybåten :-) Link to post
Worry II Svart 29.November.2013 Link til dette innlegget Svart 29.November.2013 Molde for å bli bedre kjent med nybåten :-) Ta noen bilder til oss, da ... Link to post
Banarne Svart 29.November.2013 Link til dette innlegget Svart 29.November.2013 hva slags fugl fanget du med kamer her? (iPad) Det der er nok så spennende som en helt vanlig måke tenker jeg Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
MaSa Svart 29.November.2013 Link til dette innlegget Svart 29.November.2013 Tenkte og ta med kone og barna på en liten skjærgårdstur i morgen med nye båten til kragerø og jomfruland som vel må besøkes.. Jomfruland er fantastisk på denne årstiden også :) Men ingen overnatting :/ Så er det planlagt opptak av båt i søndag :( Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
All In Svart 30.November.2013 Link til dette innlegget Svart 30.November.2013 Tenkte og ta med kone og barna på en liten skjærgårdstur i morgen med nye båten til kragerø og jomfruland som vel må besøkes.. Jomfruland er fantastisk på denne årstiden også :) Men ingen overnatting :/ Så er det planlagt opptak av båt i søndag :(Ta noen flotte bilder på din ferd da. Elsker Kragerøskjergården. Familien har hytte på Oterøy, så er der hver sommer.Sent from my iPad using Tapatalk HDOg denne helgen gikk turen til Thailand gitt.... Karon Bach på Phuket er flott nå. Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to post
MaSa Svart 30.November.2013 Link til dette innlegget Svart 30.November.2013 All In: Kragerøskjærgården er flott den, der jeg tilbringer mest tid med båt i løpet av året. Vi tok idag turen til Kragerø, gikk på cafe og tok runden i byen, kjøpte med oss 400gr indrefileet av storfe og en pakke skjærgårsdgrillpølser hos brubakken. Skal si middagen i kveld smakte bra ja :) Fra kragerø gikk vi en liten tur inn til jomfruland og over til skutevikskilen og kikket litt. Før vi tuslet rolig hjemover til Langesund igjen via arøya og perleporten, 4 seler så vi på turen også, noe som begeistret barna :) Fint ved Arøya: Stille og rolig inn kreppa også : Flott her inneselv på vinteren : Så valgte vi Kragerø som lunsjsted : Jomfruland var en ødeplass idag: Langøya hovedhus soler seg i glansen :) Og her blir tanken fylt opp hos salen i langesund før opplag, 10,95 pr l Og sist men ikke minst det var deilig og få bekreftet at feilmeldingen til motoren er forsvunnet,så jeg anser problemet som løst og jeg kan glede meg til mars/april :) Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
navid Svart 30.November.2013 Link til dette innlegget Svart 30.November.2013 Kjempefin adventstur med fine bilder. Fint at du deler opplevelsene med oss. Vinteren for oss andre blir kanskje litt kortere da.... Link to post
Svensk Svart 30.November.2013 Link til dette innlegget Svart 30.November.2013 Fantastiskt fina bilder. I dag när vi tog iland hummertinorna såg vi 3 båtar och alla var norska fritidsbåtar. Ni är fantastiska och tappra Link to post
Tom Rør Svart 4.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2014 (redigert) Fylte opp bilen med ting som ikke er så praktisk å ta på fly,og overnatter i nybåten i helga. Deilig å høre bølgeskvulp under senga igjen, da det nesten aldri er det hjemme . Fint vær i Molde nå, med vårlig temperatur Redigert 4.Januar.2014 av Tom Rør (see edit history) Link to post
GURIMALLA Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Strømstad, isfritt og flott. Godt om plass, også på Systembolaget. Velkommen! Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn