Svensk Svart 1.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2014 Återkommer med rapport i morgon En sur och kall NV drar rakt in i hamnen så Lilla Kornö får vänta Link to post
Key Freak Svart 1.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2014 Da er vi på vei til Strömstad. Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Compromise Svart 1.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2014 Ligger på Tjeldholmen ved Slevikkilen. Gribben har også ankommet fra Sandefjord. /per Link to post
Lars H. Svart 1.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2014 Noen som er i Åsgårdstrand? Vi drar dit i morgen. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Svensk Svart 1.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2014 Hva har du inte dratt ännu ?? Vi stannade på Malmön. Hoppas du får en bra helg Lars H Har leta efter tvättställ som skulle passa i båten din men jag har inte funnit något Link to post
Flid Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Noen som er i Åsgårdstrand? Alle er på Borgen Lars. Link to post
Lars H. Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Så var vi vel fortøyd i Åsgårdstrand. Her er det god plass, kun oss og to seilebåter i gjestehavnen. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Svensk Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Så har vi kommit till Lilla Kornö. Här är vi 4 båtar som är i följe. Alla strömutag se ut att fungera. Här råder lugnet och tystnaden. Link to post
MajorAndy Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Så var vi vel fortøyd i Åsgårdstrand. Her er det god plass, kun oss og to seilebåter i gjestehavnen. ...og en Princess på kajen..? Link to post
Dykker Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Alle er på Borgen Lars. WEB-kameraet er fortsatt ute av drift på Borgen. Noen som vet om, eller når det kommer opp igjen? http://www.oscarsborggjestehavn.no/Oscarsborg_gjestehavn/WEBKAMERA.html Link to post
Lars H. Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 (redigert) ...og en Princess på kajen..? I hvert fall halvveis oppe på kaien. Mitt webcam her. Lars H. Redigert 2.Mai.2014 av Lars H. (see edit history) Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lars H. Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Så har vi kommit till Lilla Kornö. Här är vi 4 båtar som är i följe. Alla strömutag se ut att fungera. Här råder lugnet och tystnaden. Det høres bra ut. Sist vi var der var det to uttak for el på tilsammen 10A med porslinssikring innelåst i en sjøbod! Hvor mange uttak er det nå? her i Åsgårdstrand er havneavgiften for en Saga27 150 kroner. For el må en kjøpe poletter til 10 kroner pr. 6 timer. Dette kan kjøpes enten hos havnekapteinen (som vi ikke har sett snurten til), i kiosken (som er stengt) eller i resepsjonen på hotellet der vi var de første av året som kjøpte poletter! Også her råder lugnet och tystnaden. Lars H. mitt webcam Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
KARILLA Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Turen går til Vågseidestranda istrålende vær, om enn noe vindfullt å krysse Lurefjorden i dag. Tett på komfor grensa til rederinnen. Håper jeg har litt å gå på etter å ha vært med på innkjøp av nytt antrekk :-) Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Svensk Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Det høres bra ut. Sist vi var der var det to uttak for el på tilsammen 10A med porslinssikring innelåst i en sjøbod! Hvor mange uttak er det nå? her i Åsgårdstrand er havneavgiften for en Saga27 150 kroner. For el må en kjøpe poletter til 10 kroner pr. 6 timer. Dette kan kjøpes enten hos havnekapteinen (som vi ikke har sett snurten til), i kiosken (som er stengt) eller i resepsjonen på hotellet der vi var de første av året som kjøpte poletter! Nu är det 28 strömutag som är igång. Nax56 kw som är i gång Også her råder lugnet och tystnaden. Lars H. mitt webcam Link to post
Barbaria Svart 3.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2014 I dag går turen fra Sotenkanalen, hvor vi har ligget i natt, til Hättan utenfor Marstrand det ligger noen SXK bøyer som skal ligge fint til. Barbaria på tur - Blogg Link to post
Svensk Svart 8.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2014 Så har vi ankommit Kärringön. Liten kuling från NO och ösregn. En båt i gästhamnen och det är vi. Ytterligare 3 är på väg. 2 värmare i gång. Räkor och vitt vin = stor mysfaktor Link to post
Flid Svart 8.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2014 Lunt og trivelig om bord til tross for dårlig vær... Kos dere og hilse til mannskapet! Link to post
Catch22 Svart 8.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2014 Sjøsatt i går, på lørdag går turen fra Nesset i Bunnefjorden til båtplassen i Sonskilen. Gleder meg som en unge!! Link to post
Svensk Svart 8.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2014 Och var har vi Lars H? Link to post
Lars H. Svart 8.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2014 Jeg er hjemme. 4 - 5gr. og regn frister ikke. Og vi har jo vært ute 4 av 5 helger allerede. Ligger du i indre havnen på Kärringön? Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
MaSa Svart 8.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2014 15 overnattinger siden 4 april. Denne helgen trur jeg ikke det blir noen tur ut:/ Men man vet aldri. Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Svensk Svart 9.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2014 Jeg er hjemme. 4 - 5gr. og regn frister ikke. Og vi har jo vært ute 4 av 5 helger allerede. Ligger du i indre havnen på Kärringön? Innanför innersta flytbrygga Link to post
Svensk Svart 9.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2014 I dag har vi haft ett fantastiskt väder. De flesta båtfolket har lyssnat på SMHI och då missat dagens fina väder. Ätit en fantastisk 3 rätters på Petterssons krog Kärringön och det var för en gång skull värt pengarna. Totalt 8 båtar här så det är många som blivit skrämda av väder leksrapportena. Link to post
dennrick Svart 9.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2014 Dårlig vær hele uken, men et sol vindu fredag og lørdag! Vi dro ut idag fra Sandebukta med mann og mus, og masse unger, til Kommersøya. Har grillet og kost oss. Samme imorgen. Planlegger hjemreise søndag morgen for da skal det bli regnvær. Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
MaSa Svart 9.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2014 blir en liten dagstur til jomfruland og valle i morgen tar med hele familien på tur, brødre,søstre,svigers,foreldre og nieser og nevøer :)Full båt med andre ord. Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn