Flid Svart 25.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2014 (redigert) Dro til Borgen i skumringa. Vi hadde planer om en tur vi også men lot oss friste av det dårlige været til å bli hjemme. ⚓️ Redigert 25.Oktober.2014 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 25.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2014 (redigert) Det finnes ikke dårlig vær osv.osv :-) Redigert 25.Oktober.2014 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 25.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2014 Tidlig oppe i dag.... Du har et poeng, men i går var det i overkant mye vind. Men, tenningsnøkkelen til båten er alltid klar, plutselig er vi på plass igjen. Bare du og Dixie? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 25.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2014 Tidlig oppe, da jeg begynner å bli voksen. Det er plass til en Viknes her også Vesla er også med. Blir Pizza på kroa i kveld :-) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 25.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2014 Ikke ille her nå Flid :) Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 25.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2014 (redigert) Ikke ille her nå Flid :) Ser du har det bra. Overraskende mange båter denne helgen. Like greit at vi ikke dro ut. Varmeren gidder ikke starte i dag, men den er ny så da er det vel noe garanti som fikser dette. Redigert 25.Oktober.2014 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 25.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2014 Havnekroa stenger søndag 2 november. Da bør vel vi "som det seg hør og bør" fylle opp havna neste helg med BP-vimpler. Åpner vel igjen i slutten av mars som tidlgere år. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 25.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2014 Hvorfor ikke døpe om denne tråden til 'Hvem treffes på Borgen til helgen?' Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 25.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2014 ......det var smart....... Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 26.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2014 Ble en kort tur mellom Osloøyene i går ettermiddag. Været og det faktum at jeg liker å sove lenge når jeg har fri bidro til at planene om en lengre tur ble droppet...men var ute i et par timer og koste meg med kaffe og kjeks! :-) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Flid Svart 26.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2014 (redigert) Hvorfor ikke døpe om denne tråden til 'Hvem treffes på Borgen til helgen?' Vinterdepresjonene kommer til samme tid hver høst :-) Redigert 26.Oktober.2014 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 31.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2014 Denne helgen har jeg ikke løsnet fortøyningene engang. Blir i båten på båtplassen, da det er dugnad i båtforeninga i morgen. Blir biltur til Borgen på søndag, da det skal plugges rør for havnekroa. Koser meg ombord, og har dratt for gardinene mot Drammensveien, da den ikke er synonymt med båtkos Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 31.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2014 Da Borgen er stengt blir det overnattinger på Aker Brygge Marina utover høsten og vinteren i tillegg til Son Gjestehavn og Drøbak (selve havna i byen). Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 31.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2014 (redigert) Gjestehavnen på Oscarsborg er åpen hele året. Men det var vel at kroa er stengt for sesongen du mente? Husk at de har stengt vannet for vinteren i Son gjestehavn. Men havneavgift tar de, 250 kroner. På Borgen er det vann frem til frosten kommer. Redigert 31.Oktober.2014 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Jangul Svart 31.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2014 Har vært på Borgen noen få ganger uten overnatting så det skal bli gøy å kunne være over i ny / gammel båt:) tar kanskje litt tid å komme inn i "varmen" ? Dere er vel en fast gjeng som treffes?:) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 31.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2014 Det varierer, men noen(som f.eks oss) er der mye. Blir lett sånn når man har en 16 åring å ta hensyn til. De er ikke så glad i å ligge på holmer og skjær. Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 31.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2014 Høres bra ut at 16 åringen trives der:) da er det håp for at nevøen og sønn til sambo"n slår seg til ro også... Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 31.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2014 Till båt hallen för att fortsätta vårputsen. Hinner med whisky mässan på Smögen i morgon. Där finns tom 2 sorters Norsk whisky bland alla drygt 200 sorter. Detta får vi göra som har båten på land. Sitér dette innlegget Link to post
Kaskazi Svart 31.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2014 Hvor i Smögen er messen? Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 31.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2014 Hvor i Smögen er messen? Smögens Havsbad 12.00 - 17.09 Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 31.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2014 Smögens Havsbad 12.00 - 17.09 Er det whisky som er lagret i den gamle bunkeren på toppen over Smøgen? Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 1.November.2014 Link til dette innlegget Svart 1.November.2014 Er det whisky som er lagret i den gamle bunkeren på toppen over Smøgen? Nej där finns bara privata fat som lagras. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 1.November.2014 Link til dette innlegget Svart 1.November.2014 Til båten som ligger en meter fra garasjen Sitér dette innlegget Link to post
remiremi Svart 4.November.2014 Link til dette innlegget Svart 4.November.2014 (redigert) Tidlig helg, - In Sweden Redigert 4.November.2014 av remiremi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 4.November.2014 Link til dette innlegget Svart 4.November.2014 Planen er Vollen ettersom redaksjonsklubben på jobben skal ha seminar på Leangkollen og Vollen var det nærmeste jeg kom. I tillegg åpner Oslofjordmuseet en utstilling om øyene i Oslofjorden søndag, og den tenkte jeg at jeg skulle få med meg før returen. Så får vi se om ting går som planlagt... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.