Jump to content

WEB sider for AIS

SRA

Recommended Posts

Tror ikke det finnes andre som er aktive, jeg har søkt rundt litt. Håper at kartet over Oslofjorden tyder på at de jobber med å få AIS distribusjon igang igjen her også. Egentlig tror jeg at det er noen som ser at jeg har behov for arbeidsro, som har sabotert dette. Har utsikt til Oslo havn og øyene i Bunnefjorden fra skrivebordsvinduet mitt, og mens sjøspeiderne i Sandnes hadde AIS tjenesten sin her i funksjon, sjekket jeg siden hver gang en større båt passerte. Nå mangler det bare at noen hacker og stenger baatplassen.no, så kunne jeg bli riktig produktiv her.... :wink:

• 1 år senere...

Har hatt glede av aislive en periode, men ser at den nå ikke fungerer lenger for Kragerø.

Kun sporadisk er det noen båter å se på denne siden, selv om jeg kan observere dem i virkeligheten.

Antar at nettstedet ikke får informasjonen det trenger.

Vet dere om andre AIS-sider på nettet som fungerer enkelt og greit for Kragerøområdet?

Buster X med Yamaha 70

• 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...