Jump to content

Livet på rett kjøl igjen, - ny båt! (Nauticat 33)


JanB

Recommended Posts

Det ligger en maken båt til din på brygga hvor vår båt ligger.

 

Kjempeflott skute!

 

Gratulerer, og godt å høre at turen gikk bra.

 

det er jo fortsatt sommer. :wink: Må visst klippe plenen i morgen ... :crazy:

 

Jeg må til i uken som kommer med klipping her også. Har ikke sett på maken som det gror.

 

Jeg har denne helgen også trimmet hekker. Har ca 150 meter hekk av typen liguster. For et slit ! Jeg har ikke sett maken til så mye det har grodd i sommer. Jeg fyllte opp tilhenger (har kapell på denne) helt opp til taket 4 ganger (tømte avfallet i enden av hagen). Normalt fyller jeg opp 1 gang......

 

Hekken er blitt så høy, at jeg rigget meg med strømagregat på hengeren, sto oppå denne, mens den ene guttungen (ikke spør meg om alder på ham :lol: )kjørte langsmed hekken og jeg holdt hekksaksa stille. Fungerte som bare tjusan det :smiley: Synd jeg ikke kan kjøre på begge sider av hekken........

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

HEI PÅ DEG,ER IKKE SIKKER PÅ OM JEG GJØR DETTE RIKTIG MEN KUNNE GODT TENKT MEG Å PRATE MED DEG ANGÅENDE TUREN DIN. HAR OGSÅ KJØPT EN NAUTICAT 33 I SANDEFJORD, MEN EN 74 MODELL. BÅTEN ER TATT PÅ LAND FOR VINTEREN OG MENINGEN ER Å SEILE DEN OPP TIL BERGEN I APRIL. KAN DU SENDE MEG EN MAIL ELLER RINGE MEG ? 55167401 Håper å høre fra deg,mange hilsen Cato Nilsen :seeya::seeya:

Link to post
Share on other sites

Hei ca2.

Gratulerer med Nauticat og velkomen til dette forumet.

Du kjem kanskje til å få ei anmerking frå moderatorane, etter det som truleg er forumets lengste sitat ("quote"). :wink:

Men slikt finn du nok ut av etter kvart.

 

Eg sender deg ei intern melding (IM) her på forumet med mitt mob.nr og epost. Så kan du ta kontakt når du vil.

Redigert av janb (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hei

Har ikke sett denne tråden før så jeg får

Gratulere med drømmebåt/er ( min ihvertfall) og fin skildring.

Kom gjerne med litt bilder innabords også.

Det er alltid moro å se litt bilder innefra også.

Og kom gjerne med oppgraderingsbilder/tråd også.

Mvh Beertrip

Redigert av beertrip (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Nok ein gong takk for gratulasjonar, sjølv om det no er over eitt år sidan kjøpet og heimturen.... :wink:

Skildringa frå i fjor er berre "fornya" av ca2, som det er all grunn til å gratulera med ny Nauticat.

 

Som fleire kjenner til frå andre trådar, har ikkje det første året (spesielt sommaren) med Nauticat vore heilt rosenraudt. Men det kjem eg tilbake til etter kvart i passande trådar.

Redigert av janb (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...