ter-av Startet 13.September.2006 Del på Facebook Startet 13.September.2006 I løpet av ett år går analogsendingene i svart i Oslofjord-området. Om to år er situasjonen den samme i resten av landet. Da kan vi sitte der med båtantennene våre og sture, eller......? OK, jeg ser minimalt med TV i båten. (Så er da skjermen heller ikke større enn 7-8 tommer. ) En og annen nyhetssending og værmelding blir det lell. Og spørsmålet er: Hva må til for å få inn de digitale sendingene? Må vi installere dekodere til 1500-2000 kroner? Vil disse bli produsert for 12V? Den som lever får (kanskje) se (TV)! mvh ter-av Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Lars H. Svart 13.September.2006 Del på Facebook Svart 13.September.2006 Ja, det trenges en box pr. TV (dersom ikke det skal sees samme program på alle TV'ne) I Sverige får en boxer fra 500 - 3000. (har selv en til 505,- som jeg brukte i båten i Sverige i ferien). Der er det dårlig utvalg i 12volt boxer, men de finnes. Elllers er det en annen tråd om emnet som er godt igang. Klikk her. Denne tråden handler om digital-TV både i Norge og Sverige. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.