Elise Startet 7.Oktober.2006 Del på Facebook Startet 7.Oktober.2006 Har kjøpt girolje til undervanns huset til en Johson 20 hk, det står på flasken at den er beregnet på undervanns hus og at det er en GL 5 olje. PÅ en annen tube jeg har liggende står det også at den er beregnet for undervannshus men den er av typen GL 4. Er det GL 5 eller GL 4 som skal brukes Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 7.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2006 (redigert) Går ut i frå at GL 5 er bedre enn GL4, utan at eg veit dette sikkert. Står litt meir om det her. Redigert 7.Oktober.2006 av Sinten (see edit history) Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Espen C Svart 7.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2006 Hei jeg har bestandig kjøpt girolje på tuber for undervanshus men har aldrig brydd meg om vilken type jeg har fått trodde girolje var girolje når det gjelder undervanshus Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 8.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Oktober.2006 Har sjekket med to forhandlere her i distriketet, de kan ikke gi meg noe eksakt svar, bare at de bruker orginal olje og den har ikke api merking Men den ene sa at det skal brukes hypoid olje fordi det er skrå skjerte derv i undervanns huset så da satser jeg på GL 5. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.