Jump to content

Frakte båtskrog fra Eidsberg til Skjeberg

vivvi

Recommended Posts

Hei!

Har ett spjærøykrysser skrog på hånden som det er mulig å få en vakker dame ut av, men møter problemet da hun må fraktes fra Eidsberg til Skjeberg :headbang:

Det er et 28 fots skrog. Ca. 3m bredt.

Er det noen som har noen ideer? Eventuelt ca. pris på hva det vil koste???

Prøv å ringe Slettevold Transport (Fredrikstad). De har spesialbil med hydrauliske båtstøtter. Sjåfføren Uno er en real mann som holder hva han lover. Har brukt dem en gang lokalt. Pris? Vet ikke hva det kan bli, men Slettvold gir deg en pris.

:o)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Umulig å "tippe" riktig pris! Spesiellt når man (jeg) ikke vet hvor langt det er mellom Eidsberg og Skjeberg.

Men, det er jo opp- og avlasting som koster (tar tid). Kilometerprisen er ikke så ille. Det kommer helt an på hvordan det er på lastestedene. Er det greit adkomst uten alt for mye krongling så går det radig. Er det trangt, med høye kranløft o.s.v. så går tiden og dollarne ruller.......... :lol:

Ta en telefon så får du en pris.

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Du kan forsøke Jan Erik Pedersen på mob. 90014006. Jeg tipper han skal ha mellom 1500 og 2000 for en slik tur. Vi brukte han til Dalsland i sommer, redskapen er noe slitt men karen er til å stole på 100 %.

Egil Berg på tlf. 91122366 kjører også båter, men er nesten like dyr som Slettevold.

Vidar.

Takker for alle svar!!!!

Ting har ordnet seg :yesnod: prata med Jan Erik Pedersen på telefonen i stad, og han skal til Eidsberg til helga med en båt så han tar med seg prosjektet mitt nedover igjen for 2000 kroner :flag::flag:

Dette blir bra. Klør allerede i fingrene til å komme igang!!!!

Gratulerer med nytt prosjekt, Vivvi

Hvor skal du plassere det skroget hen? Det har jo så blitt så trangt i havna nå.

Takker for gratulasjon!!

Har mulighet for å legge det på Skjebergkilen Marina, noe jeg regner med blir aktuelt.

Gleder meg masse til å sette igang.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...