vivvi Startet 31.Oktober.2006 Link til dette innlegget Startet 31.Oktober.2006 Hei! Har ett spjærøykrysser skrog på hånden som det er mulig å få en vakker dame ut av, men møter problemet da hun må fraktes fra Eidsberg til Skjeberg Det er et 28 fots skrog. Ca. 3m bredt. Er det noen som har noen ideer? Eventuelt ca. pris på hva det vil koste??? Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Walter_S Svart 31.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2006 Prøv å ringe Slettevold Transport (Fredrikstad). De har spesialbil med hydrauliske båtstøtter. Sjåfføren Uno er en real mann som holder hva han lover. Har brukt dem en gang lokalt. Pris? Vet ikke hva det kan bli, men Slettvold gir deg en pris. :o) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
sild Svart 31.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2006 tlf. uno 95893055 Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 31.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2006 Takk så langt? Pris?? Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Walter_S Svart 31.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2006 Umulig å "tippe" riktig pris! Spesiellt når man (jeg) ikke vet hvor langt det er mellom Eidsberg og Skjeberg. Men, det er jo opp- og avlasting som koster (tar tid). Kilometerprisen er ikke så ille. Det kommer helt an på hvordan det er på lastestedene. Er det greit adkomst uten alt for mye krongling så går det radig. Er det trangt, med høye kranløft o.s.v. så går tiden og dollarne ruller.......... Ta en telefon så får du en pris. Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Timeout Skjeberg Svart 1.November.2006 Link til dette innlegget Svart 1.November.2006 Du kan forsøke Jan Erik Pedersen på mob. 90014006. Jeg tipper han skal ha mellom 1500 og 2000 for en slik tur. Vi brukte han til Dalsland i sommer, redskapen er noe slitt men karen er til å stole på 100 %. Egil Berg på tlf. 91122366 kjører også båter, men er nesten like dyr som Slettevold. Vidar. Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 1.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2006 Takk for alle svar. Skal nå begynne å ta noen telefoner for å se hvordan det ordner seg. Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
SeaMaster175 Svart 1.November.2006 Link til dette innlegget Svart 1.November.2006 Brukte Uno fra Vinterbro til Fredrikstad. Ingenting å klage på. Han var veldig flink og ganske billig hvis jeg husker rett... Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 1.November.2006 Link til dette innlegget Svart 1.November.2006 Brukte Uno fra Vinterbro til Fredrikstad. Ingenting å klage på. Han var veldig flink og ganske billig hvis jeg husker rett... Sitér dette innlegget Link to post
vanntrivsel Svart 1.November.2006 Link til dette innlegget Svart 1.November.2006 Jeg har et tips du bør sjekke. tlf 92216554. Kraftig kran og bil tilpasset båttransport og lang erfaring.. Billig og ille trivlig å ha med å gjøre Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 1.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2006 Takker for alle svar!!!! Ting har ordnet seg prata med Jan Erik Pedersen på telefonen i stad, og han skal til Eidsberg til helga med en båt så han tar med seg prosjektet mitt nedover igjen for 2000 kroner Dette blir bra. Klør allerede i fingrene til å komme igang!!!! Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
«Sjøbris» Svart 1.November.2006 Link til dette innlegget Svart 1.November.2006 Gratulerer med nytt prosjekt, Vivvi Hvor skal du plassere det skroget hen? Det har jo så blitt så trangt i havna nå. Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 1.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2006 Gratulerer med nytt prosjekt, Vivvi Hvor skal du plassere det skroget hen? Det har jo så blitt så trangt i havna nå. Takker for gratulasjon!! Har mulighet for å legge det på Skjebergkilen Marina, noe jeg regner med blir aktuelt. Gleder meg masse til å sette igang. Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.