Rune B. Startet 12.November.2006 Link til dette innlegget Startet 12.November.2006 Da var siste båtturen for denne sesongen tatt og med et fastfroset smil fikk jeg nok en gang nappet båten ut av fjorden og er nå i hagen. Nå er det bare å drømme om varme sommerdager som kommer i lett bølgeskvulp ( pluss :raske båter og lett klede damer da) Sitér dette innlegget Link to post
mitsu Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 (redigert) Sant det.. velkommen i hage-cruiserklubben. Må det snart bli vår.. Amen Redigert 13.November.2006 av mitsu (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TMS Svart 14.November.2006 Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 Neida, sommeren er ikke over. Bildet er fra Nord Koster sist søndag Sitér dette innlegget TMS Link to post
baatsman Svart 14.November.2006 Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 Flott bilde, slik har jeg aldri opplevet Kostersundet. I sommer 6-7 båter utenpå hverandre. Konserverte motor på søndag. Meldt varmt fremover, så jeg var vel for tidlig ute. "Fortsatt god sommer" Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Espen C Svart 14.November.2006 Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 Neida, sommeren er ikke over. Bildet er fra Nord Koster sist søndag Det kan se ut som at du kan ta deg en båttur til Jeg begynner nesten å angre på at jeg har tatt opp båten. Nå kommer Varmen Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 15.November.2006 Link til dette innlegget Svart 15.November.2006 båten blir tatt på land når frysen er full Sitér dette innlegget Link to post
TMS Svart 20.November.2006 Link til dette innlegget Svart 20.November.2006 Det kan se ut som at du kan ta deg en båttur til Jeg begynner nesten å angre på at jeg har tatt opp båten. Nå kommer Varmen Du fikk rett, nok en fin seilhelg ! ... ikke var det vanskelig å finne plass heller. Sitér dette innlegget TMS Link to post
Marwin Svart 29.September.2009 Link til dette innlegget Svart 29.September.2009 SÅåhh var DEN sommeren over Snøføre på enkelte veier i MidtNorge, med utforkjøringer osv., gir et varsel om hva som kommer Nå må båten på land og SNØfræsern frem... Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Wasco Svart 29.September.2009 Link til dette innlegget Svart 29.September.2009 Nok en gang må jeg stemme i med Sissel - Å Vestland, Vestland....!! Her har vi båtsesong året rundt, og snøen kommer vanligvis ferdigmåket...det vil si den kommer i form av regn.. De første krokusene stikker hode opp av jorda i slutten av januar, så våren er laaaaaaaaaang. Jo da vi har noen høsstormer, og mye regn. Men vi pleier å ha noen fine dager i desember og januar, hvor det er blikkstille, litt kaldt (rundt frysepunktet) og da er det deilig å ta en tur ut på sjøen. Til dere andre - ha en hyggelig vinter Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Ingar Svart 29.September.2009 Link til dette innlegget Svart 29.September.2009 Frost her i Søgne i natt, det var tidlig. Iskald nordvest og stjerneklart har skylden.. Sitér dette innlegget Link to post
10ta9c Svart 29.September.2009 Link til dette innlegget Svart 29.September.2009 Det hvite yppet seg fælt i dag. Hadde noen glipptak på veg til barnehagen. Men etter en to måneders regnbyge er det nesten slik at forandring fryder. Har nok utsatt sommerferien litt for lenge i år igjen. Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
Ulv I Svart 29.September.2009 Link til dette innlegget Svart 29.September.2009 Måtte skrape is i dag morges.. 0,3 grader når jeg stod opp.. brr... kaldt. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Polarn Svart 29.September.2009 Link til dette innlegget Svart 29.September.2009 Uff ja, rim på gresset i dag tidlig. Med litt nedbør nå, så begynner det å snø Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
trikkern Svart 29.September.2009 Link til dette innlegget Svart 29.September.2009 Mangler det nedbør hos dere i Akershus? Skulle gjerne delt litt med dere. Her (Stord) siler det ned i dagevis i strekk. Kan snart fortøye båten i verandarekkverket hvis dette fortsetter. Og for mye vind til å kose seg utpå fjorden. Så nå nærmer det seg opplag på land. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 29.September.2009 Link til dette innlegget Svart 29.September.2009 26 grader i dag tidlig klokken 6, så definitivt er sommeren over og vinteren i annmarsj.... Når vi satt ute med et glass rødvin og en pils sammen med min shisha i går kveld så var det bare 33 grader... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Wasco Svart 29.September.2009 Link til dette innlegget Svart 29.September.2009 (redigert) 26 grader i dag tidlig klokken 6, så definitivt er sommeren over og vinteren i annmarsj.... Når vi satt ute med et glass rødvin og en pils sammen med min shisha i går kveld så var det bare 33 grader... Huff, føler med deg... Kanskje vi skulle starte en kronerulling her på BP, så vi kunne få kjøpt en skikkelig "Islending" som vi kunne sende ned til deg... Hvis ikke håper jeg du finner en kammel du kan legge deg tett inntil og dele litt kroppsvarme med. Håper snøfreseren står klar ute i garasjen Redigert 29.September.2009 av Wasco (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
is_620 Svart 29.September.2009 Link til dette innlegget Svart 29.September.2009 ja - sommeren er over , men .... om høsten er det nydelig å være ute i båt. nesten alle tullingene er gått på land og det går an og kle seg og ha på litt varme. sitter på jobb og ser ut - sola skinner , et lite drag i lufta og klokken 14.55 er jeg som en pil på vei ut og fisker , drikker kaffi , spiser kokesjokalade og røyker ( ulovlig - men det er ingen som ser meg !! ) så det så Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 29.September.2009 Link til dette innlegget Svart 29.September.2009 Mangler det nedbør hos dere i Akershus? Skulle gjerne delt litt med dere. Her (Stord) siler det ned i dagevis i strekk. Kan snart fortøye båten i verandarekkverket hvis dette fortsetter. Og for mye vind til å kose seg utpå fjorden. Så nå nærmer det seg opplag på land. Manglet ikke det i fjor i hvert fall. Håper på maks 20 cm med snø i år Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Wasco Svart 29.September.2009 Link til dette innlegget Svart 29.September.2009 Håper på maks 20 cm med snø i år 2 meter er vel mer sannsynlig... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Knut T. Svart 29.September.2009 Link til dette innlegget Svart 29.September.2009 Dette blir vel kanskje siste turen for oss. Lammafest, med heilgrilla lam, på Hamnaholmen i Tysvær, sist lørdag. Kjempestemning med god mat og sang og musikk, og været var heller ikke så verst. Men båten blir liggende på sjøen fremover, så hvem vet? mvh Knut Sitér dette innlegget Besøk min hjemmeside Bayliner 2355 Ciera (solgt) Saga 32 (kjøpt) Link to post
sjøman Svart 29.September.2009 Link til dette innlegget Svart 29.September.2009 Høsten er definitivt veldig bra på sjøen. Vi sitter på dekk i Horten gjestehavn med sola midt i fleisen,og litt godt i glasset. Livet på sjøen er herlig på denne tiden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.