Jump to content

Sommeren er over.

Rune B.

Recommended Posts

• 2 år senere...

Nok en gang må jeg stemme i med Sissel - Å Vestland, Vestland....!!

Her har vi båtsesong året rundt, og snøen kommer vanligvis ferdigmåket...det vil si den kommer i form av regn..

De første krokusene stikker hode opp av jorda i slutten av januar, så våren er laaaaaaaaaang.

Jo da vi har noen høsstormer, og mye regn.

Men vi pleier å ha noen fine dager i desember og januar, hvor det er blikkstille, litt kaldt (rundt frysepunktet) og da er det deilig å ta en tur ut på sjøen.

Til dere andre - ha en hyggelig vinter :giggle:

26 grader i dag tidlig klokken 6, så definitivt er sommeren over og vinteren i annmarsj.... Når vi satt ute med et glass rødvin og en pils sammen med min shisha i går kveld så var det bare 33 grader...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

26 grader i dag tidlig klokken 6, så definitivt er sommeren over og vinteren i annmarsj.... Når vi satt ute med et glass rødvin og en pils sammen med min shisha i går kveld så var det bare 33 grader...

Huff, føler med deg...

Kanskje vi skulle starte en kronerulling her på BP, så vi kunne få kjøpt en skikkelig "Islending" som vi kunne sende ned til deg...

Hvis ikke håper jeg du finner en kammel du kan legge deg tett inntil og dele litt kroppsvarme med.

Håper snøfreseren står klar ute i garasjen :giggle:

Redigert av Wasco (see edit history)

ja - sommeren er over , men ....

om høsten er det nydelig å være ute i båt.

nesten alle tullingene er gått på land og det går an og kle seg

og ha på litt varme.

sitter på jobb og ser ut - sola skinner , et lite drag i lufta

og klokken 14.55 er jeg som en pil på vei ut og fisker ,

drikker kaffi , spiser kokesjokalade og røyker ( ulovlig - men det er ingen som ser meg !! )

så det så

Mangler det nedbør hos dere i Akershus? Skulle gjerne delt litt med dere. :diving: Her (Stord) siler det ned i dagevis i strekk. Kan snart fortøye båten i verandarekkverket hvis dette fortsetter. Og for mye vind til å kose seg utpå fjorden. :sailing: Så nå nærmer det seg opplag på land.

Manglet ikke det i fjor i hvert fall. Håper på maks 20 cm med snø i år :flag:

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...