M/B Shanty Startet 15.November.2006 Link til dette innlegget Startet 15.November.2006 Hei! Noen som kan hjelpe meg med fabrikat / modell på denne? Bannet ut av båten i dag, i håp om at navnet sto på en eller annen plass.... nope.... Den lekker som besatt, så skulle gjerne hatt nye pakninger til den :-) Alf Kåre Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
vivvi Svart 15.November.2006 Link til dette innlegget Svart 15.November.2006 Er ikke lett å hjelpe deg da bildet ikke vises... Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
asunde Svart 15.November.2006 Link til dette innlegget Svart 15.November.2006 Du trenger nok ikke å vite merke, du kan sikkert kjøpe alle pakningene hos maskinbutikker. De har som regel standard O-ringer og lippe tetninger. Bare demonter og ta med deg delene til en maskin butikk det gjorde jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 15.November.2006 Link til dette innlegget Svart 15.November.2006 (redigert) Ligner på den jeg har i min båt, som er en Tennfjord JR25(jr 25 står preget inn) fra ca 1978.dia akse 20mm. dia utv sylinder 50mm. lengde sylinder 25cm og slaglengde 20cm. Redigert 15.November.2006 av Gullfisk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/B Shanty Svart 15.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.November.2006 vises ikke bildet? ligger også bilde her Grunnen til at jeg gjerne vil vite fabrikat er at det ikke er jeg som skal skifte pakninger, og skal levere sylinder og pakninger til min PVA (personlig vinkelsliper assistent) og vil da gjerne levere alt som trengs for å få det tilbake fortest mulig. Så jeg kan få montert den og satt inn diesel tanken igjen. Affe Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
M/B Shanty Svart 15.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.November.2006 Utrolig hva man finner under olje og lakk når man har blitt tipset! (takk Gullfisk!) Merket med jr 1 / 12 på den ene siden og 276 på andre siden. Kan dette være tommer mon tro.... 25,4 mm / 30,4 cm ????? eller? Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
M/B Shanty Svart 16.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.November.2006 Se det ja! Fikk tak i en kar hos rolls roys i tennfjord. Skulle sende meg de nødvendige deler til denne! Var vist fra 1964. Delene blir sndt i dag! Affe Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
olpi Svart 16.November.2006 Link til dette innlegget Svart 16.November.2006 276 står kanskje for sylinderens volum i cm3? Sitér dette innlegget Link to post
M/B Shanty Svart 16.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.November.2006 OLPI skrev: 276 står kanskje for sylinderens volum i cm3? Det stod for produksjonsnummer Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
olpi Svart 16.November.2006 Link til dette innlegget Svart 16.November.2006 ok! Sitér dette innlegget Link to post
M/B Shanty Svart 21.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.November.2006 Fikk settet med div. oringer i dag. Levert til "Mekkeren" i kveld, satser på dette blir bra. men.... Hva olje bør jeg benytte på styringen?? Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.