Baywatch Svart 19.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2004 Flott båt! Har den fått noe navn? Når kommer de første eksemplarene til Bergen? Sitér dette innlegget Link to post
MS Victoria Svart 19.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2004 Håper vi som har bidratt med tips i utviklingen får mulighet til å kjøpe en slik båt. Er det mulig å legge inn en bestilling noe sted ? Sitér dette innlegget Link to post
teoj Svart 19.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2004 Hei, og takk for hyggelige meldinger om at dere liker båten. Navnet er ikke helt fastlagt ennå, det er faktisk ganske vanskelig å finne et bra navn. Siste nytt er at alle formene nå er laget, og de blir for øyeblikket rubbet, polert og klargjort for produksjon. De første 10 båtene går til Bergen i slutten av Mars, regner jeg med. Det kan hende at et par blir sendt til Arendal også. Og prisen.. Vel, det vil nok bli vanskelig å klare 30.000 med det utstyrsnivået som vi legger opp til. Nå når vi har fått inn det meste av priser, viser det seg at det koster ganske så mye med alt dette som skal oppi båten..Rattstyring, kabel, vindskjerm, navigansjonslys, kryssholt, vannslistang, syrefaste rekker og vindskjermbøyle osv. Vi havner rett over 40.000,- ute hos forhandler. Men med 25- 30 hk motor, som er rikelig, blir ikke totalprisen så ille.. rundt 70.000. Håper at dette ikke er avskrekkende. Og båtene blir virkelig lekre. Vi gleder oss til å få vise de frem.. Jeg har ikke lest artikkelen selv ennå, men det hadde kanskje vært en god ide å legge den inn her.. Jeg skal forsøke, når jeg ha fått tilsendt artikkelen. Mvh. teo Jacobsen Sitér dette innlegget Link to post
teoj Svart 19.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2004 Håper vi som har bidratt med tips i utviklingen får mulighet til å kjøpe en slik båt. Er det mulig å legge inn en bestilling noe sted ? Kanskje du kan komme til Arendal, og se båtene utstilt der ifra slutten av mars? Jeg skal se om vi ikke kan reservere en båt, i tilfelle du får lyst til å kjøpe en. Mvh. Teo Jacobsen Sitér dette innlegget Link to post
teoj Svart 25.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2004 Hei igjen til dere som lurer på hvordan det går. Her kommer bilder av båt påsatt første avstøp av dekk/ topp, som ble avformet i dag. Og båtene kommer i to farger, som vist her. Om noen dager har jeg bilder av styrekonsoll og vindskjerm montert, også.. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 25.Februar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2004 Dette ser lovende ut. Ser den sexy "bakenden" er i behold. Denne tror nok flere mer enn gjerne ser flere bilder av. Mulig du har nevnt det før, men hva regner du vekten kommer til å havne på, komplett uten vekt av påhenger? Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 25.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2004 Ser veldigt bra ut. Ikke umuligt jeg får en ekstrautgift på budsjettet for neste sesong (hvis prisen er riktig). Venter spent på bilder av ferdig båt, samt navn og sponset pris for oss her på baatplassen.no For denne sesongen er det dessverre uaktuelt. Budsjettet for iår er allerede overtrukket med ca.100%. Mariell Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
JanS/EIR Svart 25.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2004 Et godt stykke arbeid det der, teoj! Er spent på det helt ferdige produktet og prisen. Kunne kanskje bli en god konkurrent til "de etablerte" her i regionen også? Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
teoj Svart 25.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2004 Takk.. Ja, det blir gøy å vise flere bilder etter hvert. Vi skal støpe styrekonsoll i morgen, og vindskjermene blir også levert i denne uken, så da skal jeg montere dette og ta noen nye bilder. Siden kommer det syrefaste rekker og pullere, badeleider, lanterner ++. Priser er ikke helt klare ennå, men som sagt blir det ca. etpar - og førti inkl. moms hos forhandler. Da er styring, kabler, rekker og lanterner osv. med i prisen. Til og med vannskibøyle over motoren. - T. J. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 25.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2004 ...................................Priser er ikke helt klare ennå, men som sagt blir det ca. etpar - og førti inkl. moms hos forhandler.............. - T. J. Hej Teoj, har noterat att du skriver hos forhandler............... båtar skall kjöpes o avhämtas direkt på varvet vad blir då priset inkl moms ? tykker att du fått veldi fin form på henne ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
teoj Svart 27.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2004 Hei igjen. Idag avformet vi første styrekonsoll, den passet fint. Vindskjermen også på plass. Var dårlig vær idag, mye snødrev, så bildene ble ikke så skarpe, dessverre. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 27.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2004 Hun e lekker den lilla damen! (Nu vet jag att man ikke skall sp om damers vikt, men lite nyfiken er jeg....... !!! ) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
teoj Svart 27.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2004 Ja, det var det en annen som lurte på også, ser jeg.. Jeg tror vi havner på ca. 220 - 240 kg.. Må ikke bli for tungt, det skal være en lett båt, dette.. Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 27.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2004 Dette ser vakkert ut, virkelig vakkert. Det ser ut til at du har bra kvalitet. Jeg tror at det blir en lettsolgt båt. Jeg håper at jeg får sett den "in real" på vårparten. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
teoj Svart 2.April.2004 Link til dette innlegget Svart 2.April.2004 Hei igjen. Her er bilder av første båt på vannet! Nå får vi håpe på en god sommer! Sitér dette innlegget Link to post
mavi Svart 2.April.2004 Link til dette innlegget Svart 2.April.2004 Lekker båt du har lagd deg. :crazy: Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 2.April.2004 Link til dette innlegget Svart 2.April.2004 virkelig bra ! Artig å ha kunnet følge prosjektet fra ideskisse til første turen. Ser iallefall ut til å kunne bli en flott jeep. Eneste som gjenstår nå, er å se hvilken pris den havner på. For pris er vel viktig, også i denne klassen. ( eller skal jeg kanskje si spesielt i denne klassen ) Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
teoj Svart 2.April.2004 Link til dette innlegget Svart 2.April.2004 Prisen blir klar i løpet av et par dager! Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 2.April.2004 Link til dette innlegget Svart 2.April.2004 En båt som virkelig ser flott ut, i alle fall på bildene, og som sannsynligvis også er det i virkeligheten. Båten har fått en voksen "look". Hadde det ikke vært en person ombord, så ville jeg trodd at båten var mye større. Og en skikkelig mast til lanterna, slik at denne er synlig fra alle kanter. Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 2.April.2004 Link til dette innlegget Svart 2.April.2004 Virkelig en nydelig båt! Og så er det plass til både en og to vimpler også! Ønsker tillykke med veldig bra prosjekt. Håper du får suksess på markedet med denne. mvh Jan S Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Sinus_nor Svart 2.April.2004 Link til dette innlegget Svart 2.April.2004 Ser ut som en veldig fin bår det der! Synes den likner litt på min egentlig - bare litt mindre..? Hva tror du toppfarten med maks motot blir. Mulig jeg bytter vet du? Lykke til videre! Sitér dette innlegget Link to post
jone Svart 2.April.2004 Link til dette innlegget Svart 2.April.2004 Dette prosjektet har jeg tro på, det som kan være vanskelig er å nå frem til markedet. Tror at en god markedsføring er viktig, men det koster jo en del, så du får være kreativ. Ser av bildene som er tatt inne at du har en sotfatget sjerm (eller kansje det er dekkplast) og at de som er på sjøen er med en blank sjerm. Den blanke er den som tar seg best ut. Yamarin har satt en sorfarget sjerm på sin nye 5020 synes ikke at det er noe serlig. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 Gratulerer med fint resultat. Håper den kommer til å slå an. (Baatplassen vimpel som ekstrautsyr på de 5 første?) Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 27.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2004 Fandt en annonce i lokalavisen igår: http://www.grpmarine.no Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Neptun:) Svart 8.September.2011 Link til dette innlegget Svart 8.September.2011 denne båten har jeg hatt kjempelyst til og kjøpe, men hva ligger prisen på? Sitér dette innlegget gammel nok til og vite bedre, ung nok til og gi faan<3 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.