Walter_S Startet 28.Oktober.2003 Del på Facebook Startet 28.Oktober.2003 Dette er noe av det merkeligste jeg har sett avertert! 32 fot med 30 hk Sabb diesel og 3 meter lang dobbelsidig markise, og 9 plast stablestoler, utegrill og PUTEKASSE i plast!!!!! Skroget er KAMUFLASJEMALT!!!!! Herligheten er til salgs i Molde for 39.000,- Se mere på: http://www.baatnett.no/GetObject.asp?ObjectID=15096 Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
M/S Bastard Svart 29.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2003 Jeg syntes denne var tøff jeg! Colin skøyte på 12 fot Link: http://www.finn.no/finn/boat/object?id=402...934&pos=8&rub=7 Sitér dette innlegget Link to post
aaa Svart 2.Desember.2003 Del på Facebook Svart 2.Desember.2003 Noen tar sin hobby helt ut. Mistenker at det ligger noen arbeidstimer bak denne. http://www.bismarck-class.dk/shipmodels/ge...fspeeterra.html Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 2.Januar.2004 Del på Facebook Svart 2.Januar.2004 Kan dette være noe! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 22.Februar.2004 Del på Facebook Svart 22.Februar.2004 Syns denne var litt tøff jeg. Motordriven barnbåt 2,20 x 2,10 m. Briggs straton motor behov av service går dåligt,Båten behövs ses över några småfel på köpet. 2500:- vid snabb affär platsbrist samt för stora barn. Insänd av Peder Tell (tfn: 0704-446476) Sitér dette innlegget Link to post
Pontius Svart 24.Februar.2004 Del på Facebook Svart 24.Februar.2004 Sjekk denne da: Se mer på http://www.paritetboat.com/ Ørjan Sitér dette innlegget Link to post
MS Victoria Svart 25.Februar.2004 Del på Facebook Svart 25.Februar.2004 Skulle gjerne ha sett mor i baugen på denne klar til å hoppe i land med tauet.... Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 25.Februar.2004 Del på Facebook Svart 25.Februar.2004 Skulle gjerne ha sett mor i baugen på denne klar til å hoppe i land med tauet.... :lol: Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Ingar Svart 11.April.2004 Del på Facebook Svart 11.April.2004 http://www.dinside.no/php/art.php?id=100331 Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 11.April.2004 Del på Facebook Svart 11.April.2004 Dette kan du da ikke kalle båt. ? Det er en ting som beveger seg i/på vannet, ikke en båt. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Anders Svart 11.April.2004 Del på Facebook Svart 11.April.2004 Hehe dette var en artig skapning. Er ikke det hydrofoil det heter? Som løfter hele greien opp av vannet når det blir fart på det? Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 11.April.2004 Del på Facebook Svart 11.April.2004 Stemmer det . Husker godt de gamle Hydrofoilene som gikk i rute i fra Stavanger til Bergen ja. Dette var før Katamaranenes tid. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 10.Juli.2004 Del på Facebook Svart 10.Juli.2004 Tror ikke denne er for salg, men lite pen er den. Mener dette prosjektet var omtalt i et båtblad for en stund siden. En gammel ferge som skulle ombygges til bolig. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
jorhei Svart 10.Juli.2004 Del på Facebook Svart 10.Juli.2004 Unnskyld meg men dette ser ut som et j**** mislykket prosjekt. Boliger på land og båter på vann!!! Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
880 Svart 10.Juli.2004 Del på Facebook Svart 10.Juli.2004 Jepp, sirumpa og baktung Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Arnstein Svart 10.Juli.2004 Del på Facebook Svart 10.Juli.2004 Unnskyld meg men dette ser ut som et j**** mislykket prosjekt. Boliger på land og båter på vann!!! Dette er rett og slett en estetisk "forurensing". Hadde det vært på land, hadde det vært en sak for byggningsrådet. Å kalle det for en båt er i allefall i ordets rette forstand en fornærmelse. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Lars H. Svart 2.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2004 Hei. Da jeg leste Båtmagasinet idag fant jeg en artikkel om "En Gammel Dame" som var fremme i denne tråden tidligere. "Gamle damer" skal stelles godt med og taes godt vare på! Tllater meg derfor å gjengi artikkelen her. Lars H. Først artikkelen fra Praktisk Båtliv 9/2003 Båten fra Gressholmen heter Bodil og er muligens landets eldste lystbåt etter det Praktisk Båtliv skriver i nr. 9 2003. Tar meg friheten å legge ut artikkelen her. Kilde: Praktisk Båtliv 9/2003 Og så artikkelen bra Båtmagasinet idag. Kilde Båtmagasinet 10/2004 Originalartikkelen fra Aftenposten, her Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lars H. Svart 2.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2004 Hei. I Son ligger en båt som heter "Reka" ikke langt fra Trudelutt. Hun er neppe til salgs, men har god plass i "båsen" sin Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hebbe Svart 18.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2004 Patton kom på besøk nede i båthavna på Søndag. Det ligger fortsatt noen båter igjen og han mente at denne fortjente å komme på denne siden. Båten er bygd som livbåt en gang for lenge siden. Nåværende eier kjøpte den i fjor vår og brukte den da som åpen seilbåt. Båten er forøvrig plastet... Behovet for overnatting i "kabin" for han og frue meldte seg, og det ble ordnet i vår... Pent er det ikke men det funker. Båten er forøvrig en god seilbåt med et bra fartspotensiale. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Baywatch Svart 18.Juni.2005 Del på Facebook Svart 18.Juni.2005 Henter denne frem igjen. Her er det ikke båten som er merkelig, Albin Viggen er en kjent båt. Men riggingen her er høyst uvanlig! Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 17.November.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.November.2005 Ikke "merkelig" i den forstand at båten er "stygg / slitt / fantasifull / håpløst-prosjekt" - bare det at jeg aldri har sett en foroverpekende kjøl på en seilbåt før!?!? Det ser liksom litt "corny" ut, spør du meg - men så er jo jeg en tradisjonalist, da....... Hal`ling, ½ ton one off, 32 fot Den ser jo ut som båten har BAKKET meget hardt mot et skjær - men, neida....... ........den skal vissnok være slik også!? Også var det en LINGE-båt!? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
index Svart 17.November.2005 Del på Facebook Svart 17.November.2005 Den må da være aldeles glimrende til å samle inn fiskeredskap med? Teiner og sånn.. . Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Skipper Worse Svart 17.November.2005 Del på Facebook Svart 17.November.2005 Seilbåtverdenens svar på Volvo IPS-drev?? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Divemaster Svart 24.November.2005 Del på Facebook Svart 24.November.2005 Ikke til salgs,.... ennå ... men arkitekt tegnet og bygget må da bety noe .. .. Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Sydvesten Svart 24.November.2005 Del på Facebook Svart 24.November.2005 Tja, vet ikke helt hva jeg skal si om dette.... Men pent var det ikke Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.