Jump to content

Brannvarsler - Gassvarsler - Hvordan har du gjort det?


Tutti Frutti

Recommended Posts

Se på denne video, litt å tenke på.

Lurer på om det er tilsvarende for diesel?

:)Sverre

mycket intressant !!!!

 

det var synd att dom ikke prövde med vann............ :blush:

 

 

har sett den samme testen med vann....då har dom vannet i en liten vannkanne ovanför o drar i ett

snöre för o fylle på..........vannet sjunker under oljen/frityren....oljen fortsetter o brinne som förrut...

sen går det lite tid...tils vannet blir 99,9gr o sen ......när det fordampes så mer eller mindre

eksploderer det o brinnende olje flyger i luften..........

 

ALDRIG VANN :nono: (om någon ikke visste det förrut! :smiley: )

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

Eller der hvor luften blåses ut. I tillegg er vel et ordentlig slukkeanlegg i maskinrom å anbefale. Jeg har ihverfall en slik

 

 

Husker ikke helt, men tror det var nærmere 3000,- Da er det ikke med annet en selve beholderen som står ute i maskinrommet, samt kabel på ca. 1 meter. Har laget til med en vanlig bryter (som er dekket over) inne ved styreposisjonen.

 

Takk for tipset og info. Det var jo ikke avskrekkende pris for et motorromslukkeutstyr.

 

:)Sverre

Link to post
Share on other sites

Til Thor,

 

Eller der hvor luften blåses ut. I tillegg er vel et ordentlig slukkeanlegg i maskinrom å anbefale. Jeg har ihverfall en slik

Klikk på "her", i teksten ovenfor til alidal.

 

sor, kan du legge ut en link ?

Jeg regner med at det er link til det som er nevnt ovenfor. Har du problemer med å få tak i link-adressen, så er den her:http://www.technor.no/templates/Technor/ProductSheet.aspx?id=623.

:)Sverre

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...