Jump to content

Ekkolodd og turtallteljar til open båt


Sinten

Recommended Posts

Hei

 

Eg har i løpet av dagen sett på litt forskjellige ekkolodd og føler meg veldig frista til å kjøpe eit av desse billige til om lag 1000 kr. Men, sidan eg har ein open båt må det vere eit display som tåler ein og anna vassprut og regnbyge, og då er plutseleg utvalget kraftig redusert. Dei eg har sett på er, Eagle Cuda 242, Eagle Cuda 168, Humminbird PiranhaMAX 15x og Humminbird PiranhaMAX 30x

 

Dei to siste er så kalla portable, medan dei to første er for fast montering ettersom eg forstår. Det som fristar mest er Eagle Cuda 242 fordi det er for fastmontering (kan kople til 12v annlegg) samtidig som det går ann å "klikke" av displayet og ta det med seg heim etter bruk. Men om ingen av dei to Eagle lodda står det direkte at dei er vasstette. Humminbird lodda er vasstette, men dei kan ikkje koplast til 12 v annlegg og har eit "jalla" festesystem for giver med sugekopp.

 

Så viss det er nokon som har noko synspunkt eller erfaringar med tanke på ekkolodd i open båt så spytt ut.

 

Mvh Sindre :fishing:

 

 

Lagt til: Endra tittel så no er det to spørsmål i same tråd. Sjå nederst i innlegg 6

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Jeg har kjøpt Cuda168. Har ikke fått montert det enda, men det står da vitterlig på brakett og kan løsnes greit og taes med hjem. Og de sier forresten at det skal være et greit ekkolodd. Svinger følger det også med. (Med temperaturmåler og greier...)

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

Humminbirden kan vel moterast på braket og takast med heim. Og dei brukar spenning 10-20V.

Ser i alle høve slik ut her: http://www.maritim.no/product.aspx?id=1622...upkey=001001041

 

(Og når du skriv på Nynorsk så fortener du å få svar på Nynorsk :flag: )

:lol: Ikkje verst ok67, ikkje verst. Endeleg nokon som respekterar målforma mi :wink:

 

Den Humminbirden frå maritim såg jo heilt annleis ut enn den frå Marine-shop med same namn :eek: . Viss det er den same i det heiletatt då?

 

Jeg har kjøpt Cuda168. Har ikke fått montert det enda, men det står da vitterlig på brakett og kan løsnes greit og taes med hjem.

Men du skal vel ha den i "tett" båt går eg ut i frå, eller? Viss du har ein manual til dette loddet i nærleiken, kunne du nett funne ut for meg om det står at det tåler vatn eller ikkje?

 

(No forventar eg nesten at du svarar på nynorsk og :wink::lol: )

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

OK, då er maritim sin HUMMINBIRD PIRANHAMAX 15X notert på ønskjelista :yesnod:

 

Har høyrt litt forskjellig om kva som er lurast av å montere givaren (svingaren?) inni og utompå båten, kva er lurast i dette tilfellet trur det. Båten har dobbelbunn (ikkje dobbelt skrog, KUNN dobbelt bunn), men om den skum i mellom bunnane veit eg ikkje (viss det har noko å sei i det heiletatt? Eg har eigentleg ikkje lyst å borre hol, så viss det ikkje er for mykje styr og vert for unøyaktig å montere den inni trur eg at eg gjer det. Er litt red for å ha slike små "dubbedittar" hengande utanpå ein bruksbåt som vert dradd på land eit par gongar i året.

 

Har også lyst på ein liten turtallteljar, men sidan det er ein relativt liten to-sylindra påhengsmotor med lavt turtall har eg problem med finne ein analog teljar med "rett" skala. Har lest at det går ann å bruke Biltema sin sykkel-computer med turtallsfunksjon, funker dette i praksis? Kor mangen er det som har eit bilete av ein biltema sykkel-computer i dash'et sitt :lol:? Ser liksom ikkje heilt for meg at dette kan plasserast for å gli inn i den maritime stilen :wink:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Eagle sine lodd er vantette og nitrogenfylte. PIRANHAMAX 15X har for dårlig skjermoppløsning, gå for eagle Cuda 242 i stedet.

 

Anbefaler deg å hekkmontere svingeren for å få bra ytelse. Eagle sine svingere slår opp hvis du tar nedi når båten dras på land, det er bare å vippe den tilbake til riktig posisjon.

Link to post
Share on other sites

Dette var akkurat det eg trengte å høyre :smiley:

 

Men eg har høyrt litt forskjellig om at viss ein hekkmonterer givaren så er det ikkje sikkert at den klarar å lese av når båten planar, eller er det helst for store båtar :confused:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Men du skal vel ha den i "tett" båt går eg ut i frå, eller? Viss du har ein manual til dette loddet i nærleiken, kunne du nett funne ut for meg om det står at det tåler vatn eller ikkje?

 

(No forventar eg nesten at du svarar på nynorsk og :wink::lol: )

Skal ikke ha den i tett båt... Så den er nok tett. :wink: Og... Jeg kommer aldri, aldri! Til å svare deg på nynorsk.

HSIIA? (Hvorfor skjøt ingen Ivar Aasen?)

 

Når de gjelder instrument... FARIA! (Er ikke såååå dyrt da...)

Redigert av Boywonder (see edit history)

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

Har et Cuda 168 i båten. Med hekksvinger montert innvendig vha epoxy. Funker fint opp til ca 25 knop og ned til ca 150 meter. Ser da temmelig vanntett ut også.

 

Dersom du har dobbel bunn (flytetank) så tror jeg at jeg ville unngått å tatt hull i denne dersom du ikke allerede har inspeksjonsluke.

Hvorvidt det vil funke med båten i plan kommer an på hvor mye luftblærer det bli rundt giveren. I bølger f.eks så vil det bli mer forstyrrelser i en liten båt.

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Når de gjelder instrument... FARIA! (Er ikke såååå dyrt da...)

Har sett litt på Faria, men så langt har eg ikkje funne ein turteljar som er berekna for 2 sylindra påhengsmotor og som kan måle opptil 5500 rpm ++. Dei det ser ut til å vere mest av er til 8,6, eller 4 sylindra motor med skala frå 0-4000 rpm. Så viss eg berre finn rette sorten er analogt instrument heilt klart å føretrekkje. :yesnod:

 

Lagt til:

 

Kan denne funke kanskje? FARIA TURT/OUT HVIT

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Dette var akkurat det eg trengte å høyre :smiley:

 

Men eg har høyrt litt forskjellig om at viss ein hekkmonterer givaren så er det ikkje sikkert at den klarar å lese av når båten planar, eller er det helst for store båtar :confused:

 

 

Mister bunnen noen ganger over 25 knop på min båt. Med riktig montasje og en gunstig båt virker hekksvinger helt opp til 50knop.

Link to post
Share on other sites

du kan jo montere turtelleren rett på motoren, så finner motoren ut resten selv, ville faktisk valgt Faria, er jo litt show; skal bare ta en titt på fariaen,,, ang ekkolodd ville jeg valgt hekkmontert svinger for å minke vannmotstanden, bunnen må være så jevn som mulig i en hurtiggående båt...

 

Helsing frå ein sørlending som ikkje kan fordra nynorsk! :puke::puke:

Redigert av Selleri (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Har sett litt på Faria, men så langt har eg ikkje funne ein turteljar som er berekna for 2 sylindra påhengsmotor og som kan måle opptil 5500 rpm ++. Dei det ser ut til å vere mest av er til 8,6, eller 4 sylindra motor med skala frå 0-4000 rpm. Så viss eg berre finn rette sorten er analogt instrument heilt klart å føretrekkje. :yesnod:

Jeg har Faria i båten min. Motoren er en 3 sylindret 75hk... Jepp, :cool: YAMAHA :cool:

Bare si at du trenger til 2 sylindret Mariner/Mercury, så finner de din type.

Skal se om jeg kan få karret meg en tur innom Maritim i morgen og høre med dem.

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

du kan jo montere turtelleren rett på motoren, så finner motoren ut resten selv

Kva meiner du med å montere rett på motor, kople til ladespole?

 

ville faktisk valgt Faria, er jo litt show; skal bare ta en titt på fariaen,,,

Klart det. Er jo det som er hovudgrunnen til å ha turteljar i det heiletatt :wink:

 

Jeg har Faria i båten min. Motoren er en 3 sylindret 75hk... Jepp, :cool: YAMAHA :cool:

Bare si at du trenger til 2 sylindret Mariner/Mercury, så finner de din type.

Skal se om jeg kan få karret meg en tur innom Maritim i morgen og høre med dem.

Berre for å pressisere så er det til :cool: Suzuki'en :cool: denne gongen.

 

Den teljaren din, er den kopla til ladespole eller coil? Har det noko å seie om det er to eller tre sylinderar viss teljaren måler på ladespole (svinghjul)?

 

Har du link til den som du har? Du er jo mitt store forbilete veit du :wink::lol:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Skal vi se... Jeg har denne: 8043-42.jpg (Min går høyere enn 4000rpm..)

Hvordan den er koblet til motoren, vet jeg ikke... Det er sånn tøff kabestokk på :cool: YAMAHA :cool: Skjønner du. :wink:

Ellers er linken til Maritim HER

Det er en slags bryter"dings" bakpå instrumentet, som du da skal stille inn på typen motor du har... Husk å presisere at du skal ha til Znusuki forresten!

Dette blir flott i den rosa playboybåten din. :cool::wink:

Redigert av Boywonder (see edit history)

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

Veit du ikkje korleis det er kobla? Fy skam deg :nono: Då er det i allefall bevist at Yamaha er motoren for dei utan noko form for teknisk innsikt og mekanisk dugleik :lol: (dugleik=ferdighet, i tilfelle du ikkje forstod det :wink: )

 

Men tilbake til tema. Eg trur eg går for den herFaria_instrument.jpg

Misstenkjer at det er same innmat som i din, berre litt anna innramming. Har også funne trykklogg i same stil samt kontrollkablar og styrekabel pluss ekkoloddet (som eigentleg var det einaste eg skulle ha) gjer dette at total pris (innkludert frakt) kjem på om lag 3600 kr :cryin:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Men tilbake til tema. Eg trur eg går for den herFaria_instrument.jpg

Misstenkjer at det er same innmat som i din, berre litt anna innramming. Har også funne trykklogg i same stil samt

Det er akkurat samme instrumentet. (Chesapeake SS Black) Min heter Chesapeake SS White. Nå blir du rå. :wink:

Apropos teknisk innsikt: Vi med :cool: YAMAHA :cool: Mekker ikke selv. Vi har andre til å gjøre det for oss. :wink:

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

ja for SKRUSUKI er jo sååå mye bedre...hvor får man kjøpt :cool: Chesapeake SS White :cool: ? link? forhanlere i kr. sand området?? trenger turteller som går til 6000 o\min og knopteller som går til 40, skal brukes på en :cool: YAMAHA :cool: 25 orgin 1994 mod.... håper at det ikke gjør noe å bruke din tråd litt Sinten, eller blir kanskje sinna da? det virker jo som om du er en Sint en :rolleyes::lol::lol:

Redigert av Selleri (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Du får det hos marineshop.no eller maritim.no. Begge er nettbutikkar så kor dei heldt til er vel ikkje så nøye lenger. Dei har mykje av det same, så du får studere og finne ut kva som er billigast kor :wink: . Her har du direkte link til Boywonder sin Chesapeake SS White , den går til 7000rpm. Trykklogg som går til 50 knop finst nok også i Chesapeake SS White designet.

 

Ps: Er alt for opptatt av å bli ein blakk en til å vere ein sint en :wink:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

http://www.faria-instruments.com/index-new.html

 

http://forums.iboats.com/bbBoard.cgi?a=viewforum;fid=30

 

- Kanskje disse sidene kan hjelpe deg litt? (Legg merke til at Suzuki og YAMAHA er slått sammen på Iboats forum :lol: )

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Link to post
Share on other sites

Forstår jo det der med å la andre mekke for deg. Er sikkert ikkje så lett å stemme eit piano sjølv :wink:

Heller piano enn dette... suzuki.covie.f34.500.jpg

 

(Legg merke til at Suzuki og YAMAHA er slått sammen på Iboats forum :lol: )

Det der var ikke morsomt....

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...