Jump to content

Se film av båten min...( legg inn film her )


Ficher

Recommended Posts

Dette emne er filmklipp av våre båter her på baatplassen.no

 

YouTub .. http://www.youtube.com/ er en fin/lett plass og legge ut filmer. ( logg inn og last ned film)

 

Håper og få se mer filmklipp av båtene her på BAATPLASSEN .NO . :sailing::flag:

 

 

Her er min båt en Saga 27 AC , samt en Sagen 24 ( 19..?

 

FILM HER...

:seeya: Redigert av Ficher (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Saga 27 er jo noe spesielt... Flott båt

 

Her er to dårlige video-snutter av vår Yamarin 7440...

 

 

Og her er link til en av mine våte drømmer...

 

Viksund

Redigert av bjoris (see edit history)

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Link to post
Share on other sites

Dæggern, det gikk unna :-)

Synd med vinden som delvis ødelegger motorlyden :-) Mine 2 sønner på 1,5&5 digger filmen Biler (Cars) og noe av det tøffeste er åpningsekvensen hvor de ruser en stor amerikansk V8.. ahhh. Det er motorlyden sin det!

 

Joda310

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

Siden linken til Viksunds egen reklamefilm for 340'en allerede er lagt ut her; her er en fotomontasje/video av vår MorMajor II

 

mvh

ter-av

 

Hei ter-av

 

Du er jo proff når det gjelder dette med filmer . Har du noen gode tips, når det gjelder og legge inn filmer her.

 

feks...

* YouTube ?

http://www.youtube.com/

* eller direkte linker som du har lagt ut ?

Link to post
Share on other sites

Hei Ficher - er litt usikker på hva slags tips du er ute etter. Du har jo lagt inn en snutt på YouTube, så det kan du jo. :yesnod:

 

Jeg har hjemmeside på online.no. Her benytter jeg deres generatorprogram - og da kan videosnutter legges inn som en vanlig fotofil.

 

mvh

ter-av

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Link to post
Share on other sites

Dæggern, det gikk unna :-)

Synd med vinden som delvis ødelegger motorlyden :-) Mine 2 sønner på 1,5&5 digger filmen Biler (Cars) og noe av det tøffeste er åpningsekvensen hvor de ruser en stor amerikansk V8.. ahhh. Det er motorlyden sin det!

 

Joda310

 

Er ikke min båt men en av drømmedaycruiserene mine , ikke noe er som V8 lyd og båt :crazy:

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Hei Ficher - er litt usikker på hva slags tips du er ute etter. Du har jo lagt inn en snutt på YouTube, så det kan du jo. :yesnod:

 

Jeg har hjemmeside på online.no. Her benytter jeg deres generatorprogram - og da kan videosnutter legges inn som en vanlig fotofil.

 

mvh

ter-av

 

Hei ter-av

Ok, det var de videosnuttene du har på hjemme siden jeg lurte litt på....... men nå ser jeg hvordan de legges inn . :yesnod:

 

mnv ficher

Link to post
Share on other sites

Vår 98 modell Tristan 315 filmet av en kompisbåt i sommer.

 

Kjekk båt du har der, vurderte en slik for et par år siden, men den ble solgt før vi fikk summet oss... Går pent i sjøen... Kjekt med video... Har planer om å lage en ny mer grundig snutt av min egen båt syns det er gøy å lage video...

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...