Jump to content

Se film av båten min...( legg inn film her )

Ficher

Recommended Posts

Fine film innlegg ! Men hvor blir det av roligheten med seilbåter. Nesten helt fraværende. Kan tyde på at seilerne ikke har tid til å filme :wink:.

Javel, vi får finne noe da. Her er drømmebåten om jeg var singel, heldgvis har jeg ikke en slik...

Jeanneau 3200

Eller denne, 47 knop i dette monsteret, hydrofoil seilbåt!!! Vet ikke om jeg hadde turt å være med... Heftig!

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="373"></embed></object>">
name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="373"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Redigert av bjoris (see edit history)

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Eller denne, 47 knop i dette monsteret, hydrofoil seilbåt!!! Vet ikke om jeg hadde turt å være med... Heftig!

Dette var absolutt noe å våkne opp til på en søndag. Fikk frysninger i ryggraden :smiley:. Utviklingen går i riktig retning og dere som er ung i dag har noe å se fram til. Avløsning fra dunk-dunk.

Jeg husker den første (ikke navnet) trien på 60 tallet av finer og den gikk styggelig fort. En helt hvit og vakker dame. Lett som en due. Og da ble jawik hektet på :lol:.

Finnes det noen filmer om "Proa" seiling med futt i ?

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Prøver å få lagt ut denne videoen

som lager hekkbølger. Vindenkraften kan klare dette også.

Våger meg på en gjetning så er 47,2 knop rekord med seil. 87,4 km/h. Fy fasan det er fort.

Legg merke til den lille loppa ved 2 og 3 minutter.

Redigert av jawik (see edit history)

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

stå på vannski etter seilbåt har ike jeg sett før :-) måtte vært tøft å komme inn fjorden på høykant i noen titalls knop til sommeren med en slik flerskrog sak. hva heter det? .

Du trenger ikke store farten for å få til dette. 6 - 10 knopp burde holde.

Catamaran, Trimaran, Proa.

Redigert av jawik (see edit history)

• 3 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...