Ficher Svart 9.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Februar.2008 Litt mer action en lørdags kveld . ( februar på havet/kysten) Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 9.Februar.2008 Del på Facebook Svart 9.Februar.2008 Må si den båten gikk flott gjennom sjøene! Hva slags båt er det? Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 9.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Februar.2008 (redigert) Må si den båten gikk flott gjennom sjøene! Hva slags båt er det? Video of two Interceptor's in big Alantic swells just after a storm off the South coast of Ireland Feb 2008 Link.... http://www.safehavenmarine.com/ og http://www.safehavenmarine.com/contents%20...d%20version.htm Redigert 9.Februar.2008 av Ficher (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 9.Februar.2008 Del på Facebook Svart 9.Februar.2008 Fine film innlegg ! Men hvor blir det av roligheten med seilbåter. Nesten helt fraværende. Kan tyde på at seilerne ikke har tid til å filme . Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
bjoris Svart 10.Februar.2008 Del på Facebook Svart 10.Februar.2008 (redigert) Fine film innlegg ! Men hvor blir det av roligheten med seilbåter. Nesten helt fraværende. Kan tyde på at seilerne ikke har tid til å filme . Javel, vi får finne noe da. Her er drømmebåten om jeg var singel, heldgvis har jeg ikke en slik... Jeanneau 3200 Eller denne, 47 knop i dette monsteret, hydrofoil seilbåt!!! Vet ikke om jeg hadde turt å være med... Heftig! name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="373"></embed></object>"> name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="373"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Redigert 10.Februar.2008 av bjoris (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Jawik Svart 10.Februar.2008 Del på Facebook Svart 10.Februar.2008 Eller denne, 47 knop i dette monsteret, hydrofoil seilbåt!!! Vet ikke om jeg hadde turt å være med... Heftig! Dette var absolutt noe å våkne opp til på en søndag. Fikk frysninger i ryggraden . Utviklingen går i riktig retning og dere som er ung i dag har noe å se fram til. Avløsning fra dunk-dunk. Jeg husker den første (ikke navnet) trien på 60 tallet av finer og den gikk styggelig fort. En helt hvit og vakker dame. Lett som en due. Og da ble jawik hektet på . Finnes det noen filmer om "Proa" seiling med futt i ? Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
hifo Svart 10.Februar.2008 Del på Facebook Svart 10.Februar.2008 hva er fartsrekorden i seilbåt ?????? uansett klasse..? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Jawik Svart 10.Februar.2008 Del på Facebook Svart 10.Februar.2008 (redigert) Prøver å få lagt ut denne videoen som lager hekkbølger. Vindenkraften kan klare dette også. Våger meg på en gjetning så er 47,2 knop rekord med seil. 87,4 km/h. Fy fasan det er fort. Legg merke til den lille loppa ved 2 og 3 minutter. Redigert 10.Februar.2008 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
hifo Svart 10.Februar.2008 Del på Facebook Svart 10.Februar.2008 stå på vannski etter seilbåt har ike jeg sett før :-) måtte vært tøft å komme inn fjorden på høykant i noen titalls knop til sommeren med en slik flerskrog sak. hva heter det? . Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Jawik Svart 10.Februar.2008 Del på Facebook Svart 10.Februar.2008 (redigert) stå på vannski etter seilbåt har ike jeg sett før :-) måtte vært tøft å komme inn fjorden på høykant i noen titalls knop til sommeren med en slik flerskrog sak. hva heter det? . Du trenger ikke store farten for å få til dette. 6 - 10 knopp burde holde. Catamaran, Trimaran, Proa. Redigert 10.Februar.2008 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
hifo Svart 11.Februar.2008 Del på Facebook Svart 11.Februar.2008 trimaran var navnet jeg ikke husket .. katamaran er jo vel en 2 skrog sak , mens trimaran er den som filmes mest i videoen din.. hva er proa? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 11.Februar.2008 Del på Facebook Svart 11.Februar.2008 Trenger ikke være så grisedyrt å seile fort heller. Her en video av noen karer fra Larvik ute med Hobie Cat'en sin (Hobie 16). (Jeg bare fant denne på YouTube - ingen forbindelse til disse gutta) Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Jawik Svart 11.Februar.2008 Del på Facebook Svart 11.Februar.2008 (redigert) trimaran var navnet jeg ikke husket .. katamaran er jo vel en 2 skrog sak , mens trimaran er den som filmes mest i videoen din.. hva er proa? PROA: Litt historie Utvikling Mer utvikling og framtid Video Redigert 11.Februar.2008 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
catano Svart 19.Mai.2008 Del på Facebook Svart 19.Mai.2008 (redigert) Hei Siden båten min nå ligger for salg både her på forumet og på finn, tenkte jeg å legge ling for å se den på sjøen. http://www.youtube.com/watch?v=5CAQLsgcfJw mvh Catano Redigert 19.Mai.2008 av catano (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
enter4u Svart 19.Mai.2008 Del på Facebook Svart 19.Mai.2008 Her er båten min med md21a og 3000 o/min. 10 knop. Legg merke til hekkstrålen bak ved full gas Er flapsen som lager den Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 19.Mai.2008 Del på Facebook Svart 19.Mai.2008 Her er jeg på toppen (bogstavelig talt) efter tre hele forårsdage på vandet. "Hurtig deplacement-fart" = cirka 7 knob for at følge med en ven i en nyindkøbt sejlbåd. Andy Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 19.Mai.2008 Del på Facebook Svart 19.Mai.2008 Dette må jo være noe for cabinentusiastene. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
27 knop Svart 19.Mai.2008 Del på Facebook Svart 19.Mai.2008 (redigert) Kommentar fra langt tilbake i tråden, men jeg må si at de siste sekundene av Astors film (nattseilaser, s. 9 i tråden), hekkbølger i solnedgang, var nydelige...som hekksjøentusiast måtte jeg nesten felle en tåre; marvelous! Redigert 19.Mai.2008 av 27 knop (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wandalen Svart 20.Mai.2008 Del på Facebook Svart 20.Mai.2008 Første test.. vimmsete filming med fotoapparat Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 hadde du motorlukene oppe under testen? synes det var mye støy . men så står høytalerene her ganske høyt på også da :-) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Wandalen Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 hadde du motorlukene oppe under testen? synes det var mye støy . men så står høytalerene her ganske høyt på også da :-) He he ja det høtes slik ut, men det er inspillingen som ble litt vell høy Sitér dette innlegget Link to post
Pipo Svart 23.Mai.2008 Del på Facebook Svart 23.Mai.2008 Enda en snutt http://fr.youtube.com/watch?v=YeDVqFQiL_0&...feature=related Sitér dette innlegget Link to post
plimsoll Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 Her er Nortun på NRK distrikt http://www1.nrk.no/nett-tv/distrikt/rogaland/verdi/62181 Sitér dette innlegget Link to post
Bømlafjord Svart 7.Desember.2009 Del på Facebook Svart 7.Desember.2009 Kveldstur med Askeladden, en fin kveld i August. Sitér dette innlegget Link to post
Goya Svart 7.Desember.2009 Del på Facebook Svart 7.Desember.2009 Se på min gammel Comet 26 speedboat. http://www.youtube.com/watch?v=4t5YCcB3qgg Sitér dette innlegget http://goya.farsund-norway.com http://farsund-norway.com/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.