Jump to content

Se film av båten min...( legg inn film her )

Ficher

Recommended Posts

Litt tilfelidige/forskjellige klipp studd sammen i en fei.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

lyden ble litt ødelagt når youtube konverterte den

Redigert av mingebretsen (see edit history)
  • 3 uker senere...

Her er noen videoer av den gamle snekka mi.

Vi gjør oppmerksom på at enkelte av videoene kan inneholde sterke scener. (for de som tror at ei snekke går 10-15 knop maks)

Denne er bra, her ramler jeg nesten nedi cabina foran når jeg slepper opp gassen litt:

Har ingen videoer av nåværende båt... men det kommer nok til sommeren!

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

Er langt igjen til 7-knopen på videoen der :)

Ser ut til at du har passert Sponvikskansen og den grønne bøya men.. :wink:

(Skal ikke si noe selv, er jeg alene gjennom der, så hender det det blir 20 isdedet for 7.. :saint: )

Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs

Du verden :)

Utrolig at jeg så det... hehe

Verden er ikke sot gitt...

Bor du i nærheten der også kanskje?

Jeg har jo også båten min helt innerst i kilen der...

Prin435:

Da prøver jeg meg på din lokasjon også...

Er det Søsterøyene man ser i bakgrunnen på den siste videoen din?

Ser ut som om dubefinner deg uten for Kuvauen ett sted.. eller på vei mot Papperhavn...

Ser også ut som om du kommer fra Vestfoldsiden.... kanskje Tønsberg?

Redigert av Bjerknez (see edit history)

BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...