Fantino Svart 6.Mai.2008 Del på Facebook Svart 6.Mai.2008 Belamarin opplyser at den nye 4 kW radardomen (60 cm) har egenskaper som gjør at den kan sidestilles den med åpen roterende 130 cm 4 kW antenne. roaldbj: Hva er betegnelsen på denne domen? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 7.Mai.2008 Del på Facebook Svart 7.Mai.2008 Opplysningen var fra tidlig vår 2007 før den digitale radaren i E-serien ble intrudusert. Det ble dengang vist til følgende opplysninger: Improved radiation pattern and bearing resolution using Propagation Enhancing Geometry. Improved sensitivity, signal to noise ratio and lower overall receive noise. Greatly reduced sea clutter. Improved target separation and clarity at short ranges. Increased target visibility at long ranges. Jeg installerte den nye 4 kW domen men vet ikke riktig om den var så mye bedre enn den gamle typen 2 kW dome som da var ett år gammel. Dette beror sikkert på at jeg ikke bruker radaren under ekstreme forhold. Jeg forsøker å begrense meg til liten kuling og i den varme årstid. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 7.Mai.2008 Del på Facebook Svart 7.Mai.2008 Er det den som kalles RD424? (tror jeg det var) Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 7.Mai.2008 Del på Facebook Svart 7.Mai.2008 Korrekt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.