Jump to content

Er det noen på BP som kan låne meg til båtkjøp kr. 48.000.000,-?


Jorg-1

Recommended Posts

Skulle så gjerne hatt denne Yachten

 

Kan betale rater a 4.000,- pr. mnd....det skulle bli 12.000 mnd eller 1000 år hvis man ikke beregner seg renter....men det finnes vel ingen her på Baatplassen som vil låne meg penger uten å beregne renter vel? :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Redigert av Jorg-1 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

noen hundretusener i drift og vedlikehold pr. år

Tror ikke du kommer så langt med noen hundretusener. Tipper vi snakker om årlige kostnader oppmot 10% av verdien. Bare hyre til mannskapet koster jo fort en mill eller to, avhengig av hvor mye du skal bruke den.

All I ask is a tall ship and a star to steer her by

Link to post
Share on other sites

Skulle så gjerne hatt denne Yachten

 

Kan betale rater a 4.000,- pr. mnd....det skulle bli 12.000 mnd eller 1000 år hvis man ikke beregner seg renter....men det finnes vel ingen her på Baatplassen som vil låne meg penger uten å beregne renter vel? :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

 

"Er det noen på BP som kan låne meg til båtkjøp kr. 48.000.000,-?"

 

- Når trenger du pengene?

- Kontonummer?

 

:cool::rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Kjøpere av slike båter har nok helt andre problemer enn oss her på båtplassen. Tenker sikkert ikke på hva slags bunnstoff de har, eller hva de skal bruke neste år. Lurer ikke på om impelleren tåler nok en sesong, eller om de husket å tømme varmtvannstanken før vinteropplaget.

 

Men det betyr ikke at de er lykkelige, ser du....eller :crazy:

Redigert av "Mathilde" (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Kjøpere av slike båter har nok helt andre problemer enn oss her på båtplassen. Tenker sikkert ikke på hva slags bunnstoff de har, eller hva de skal bruke neste år. Lurer ikke på om impelleren tåler nok en sesong, eller om de husket å tømme varmtvannstanken før vinteropplaget.

 

Men det betyr ikke at de er lykkelige, ser du....eller :crazy:

 

ikke snakk stygt om båten min :sad:

Redigert av ola_dunk (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg tenkte nok at noen ville ha kommentarer til båtkjøpet mitt..... :discuss:

 

Skal selvfølgelig bruke bunnstoff fra Biltema.....og batteribanken.....hm...lurer på hvordan renten er der om dagen?

 

Har nå fått flere IM av snille BP brukere som ønsker å låne meg penger. De sender meg en sjekk på kr. 60.000.000,- fra en utenlandsk bank og så sender jeg de kr. 12.000.000,-. Sjekken har de fått av en annen utenlandsk thrust som skyldte dem penger. Tenk å være så snille da.

Etter at transaksjonen er fullført så er jeg å finne på :diving:

 

Ha en god kveld mine herer.

Skulle det være noe...så er jeg på 7 dekk ved flygelet i baren innenfor det store biblioteket ombord....og selvfølgelig med cognac,sigarer og blondiner.

 

Jørg-1

Link to post
Share on other sites

Har nå fått flere IM av snille BP brukere som ønsker å låne meg penger. De sender meg en sjekk på kr. 60.000.000,- fra en utenlandsk bank og så sender jeg de kr. 12.000.000,-. Sjekken har de fått av en annen utenlandsk thrust som skyldte dem penger. Tenk å være så snille da.

Etter at transaksjonen er fullført så er jeg å finne på :diving:

 

Jørg-1

 

 

Kjempeflott at dette ordnet seg,har selv fått litt mailer fra gutta der og dette er folk du kan stole på :wink:

Redigert av GAS (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...