Jump to content

Er det noen på BP som kan låne meg til båtkjøp kr. 48.000.000,-?


Jorg-1

Recommended Posts

Kjære venn!

 

Hva har du venner for. Skal jeg kausjonere?

 

Bare en liten ting, Jørgen. Du forlater vel ikke Dracoen til fordel for noe annet?

 

Ser på deg som en tøknern person. Og hva sier Ida?

 

Hils fra Randi og meg.

 

Inge


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Har nå fått flere IM av snille BP brukere som ønsker å låne meg penger. De sender meg en sjekk på kr. 60.000.000,- fra en utenlandsk bank og så sender jeg de kr. 12.000.000,-. Sjekken har de fått av en annen utenlandsk thrust som skyldte dem penger. Tenk å være så snille da....

...Skulle det være noe...så er jeg på 7 dekk ved flygelet i baren ....

Jørg-1

 

Hei Jørg...

 

Trenger nok de 60 selv alikevel.

 

Sender en torpedo til 7. dekk nå i kveld, -

ha pengene klar, er du snill!

 

Og i tillegg renter for 4 timer.

Link to post
Share on other sites

Du kan konvertere til Islam, og låne penger penger av andre med samme trosretning. De har ikke lov til å kreve renter iflg religionen. (skulle hatt ett flagg med halvmåne på her nå...)

 

Ett annet alternativ er vel å bli sjef for noen kraftverk. Er det ikke enkelte av disse som har hatt mulighet til å investere i tilsvarende. Bokfør det som "bølgekraftverk" og vedlegg bilde av hekkbølgene idet du drar gjennom drøbaksundet... :cheers:

Link to post
Share on other sites

Når jeg tenker meg om...så har jeg jo noe som er "barskere" enn denne Yachten. 125 fot båt med Maybach Mercedes 2 x 3600 hk og toppfart på hele 36 knop. Den ligger jo i Drammen....ennå....gamle KNM Storm. Og den er fullt betalt og brukbar.

 

tn_PICT0266.JPG

 

Da avbestiller jeg denne Yachten og overlater den til videre salg til andre BP brukere.

Link to post
Share on other sites

125 fot båt med Maybach Mercedes 2 x 3600 hk og toppfart på hele 36 knop. Den ligger jo i Drammen....ennå....gamle KNM Storm. Og den er fullt betalt og brukbar.

Er Storm ute av KNM nå ? Husker jeg var på sørlandstokt med denne som depotfartøy på coxekurset. Tøft å seile blindleia i tetteste ferietid med sånn skute. Eneste MTB/KB med autopilot. Så en slapp å svette med rortørn på denne. Var den eneste med vannjet også.

Link to post
Share on other sites

Nei Lano2, det er det nok ikke. Hvis bildet er tatt i havnen v/St. Tropez, slik jeg tror - står eierenes biler parkert på bildekkene (altså inne i båten - hvis du skjønner). Har selv vært der og sett når eieren skal ut på kjøretur. En prt åpnes i hekken av båten og ut ruller alt fra Bentley til Ferrari. :flag:

Redigert av "Mathilde" (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 11 måneder senere...
Det har lett for å bli litt trangt ombord i slutten av ferien, særlig hvis været ikke er helt på topp. Sats derfor heller på en båt som er stor nok til at alle ombord kan trekke seg tilbake til sitt eget furterom :sad: . Her er et lite utvalg med litt mer romslige småbåter:

utvalg.JPG

 

Forsetter den rivende utviklingen i den norske fritidsbåtflåten noen år til nå så er det vel slik som på bildet det kommer til å se ut ved rådhuskaia i Arendal midt i fellesferien. Jeg både gleder og gruer meg :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...