Jorg-1 Startet 6.Februar.2007 Del på Facebook Startet 6.Februar.2007 (redigert) Skulle så gjerne hatt denne Yachten Kan betale rater a 4.000,- pr. mnd....det skulle bli 12.000 mnd eller 1000 år hvis man ikke beregner seg renter....men det finnes vel ingen her på Baatplassen som vil låne meg penger uten å beregne renter vel? Redigert 6.Februar.2007 av Jorg-1 (see edit history) Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Slagskibet Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 Sålenge du nøyer deg med `Monopol penger så trengs ikke renter. Skal jeg begynne å kopiere? Sitér dette innlegget Link to post
goggen Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 Du må nok regne med noen hundretusener i drift og vedlikehold pr. år også er jeg redd........ Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
bliss X Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 Skulle så gjerne hatt denne Yachten Kan betale rater a 4.000,- pr. mnd....det skulle bli 12.000 mnd eller 1000 år hvis man ikke beregner seg renter....men det finnes vel ingen her på Baatplassen som vil låne meg penger uten å beregne renter vel? Ha slags sikkerhet kan du stille da? Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 12 knop max? Det var vel drøyt saktegående, selv for denne type båt med depl. skrog. Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 noen hundretusener i drift og vedlikehold pr. år Tror ikke du kommer så langt med noen hundretusener. Tipper vi snakker om årlige kostnader oppmot 10% av verdien. Bare hyre til mannskapet koster jo fort en mill eller to, avhengig av hvor mye du skal bruke den. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
TideRace Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 Skulle så gjerne hatt denne Yachten Kan betale rater a 4.000,- pr. mnd....det skulle bli 12.000 mnd eller 1000 år hvis man ikke beregner seg renter....men det finnes vel ingen her på Baatplassen som vil låne meg penger uten å beregne renter vel? "Er det noen på BP som kan låne meg til båtkjøp kr. 48.000.000,-?" - Når trenger du pengene? - Kontonummer? Sitér dette innlegget Link to post
M/B Shanty Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 Tror ikke du kommer så langt med noen hundretusener. Tipper vi snakker om årlige kostnader oppmot 10% av verdien. Bare hyre til mannskapet koster jo fort en mill eller to, avhengig av hvor mye du skal bruke den. Tull!!! man trenger ikke mannskap for å ligge ved Aker Brygge! Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Mouche Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 Tror det kommer "noe" i tillegg til de 48.000.000 som f.eks avgifter, blir litt penger det også? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
"Mathilde" Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 (redigert) Var det fendere og fortøyningstau med i prisen mon tro? Ikke verd å blakke seg helt mener jeg. Må ha noen småpenger igjen til slikt også Redigert 6.Februar.2007 av "Mathilde" (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Odd Thomas Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 Det morsomme, syns jeg, er at denne ligger på Finn. Sammen med min egen båt og alle andre. Da har vi samme målgruppe når vi skal selge da? Sitér dette innlegget Link to post
sivne Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 Du kan jo starte med å selge vafler og pannekaker fra båten du har nå, overskuddet kan jo gå til denne yachten. Det er rådet vi fikk av ungene våre når de ville ha større båt Sitér dette innlegget Lykken i livet er å gjøre det man elsker å gjøre, ikke prestisjen man oppnår og summen penger man har i banken. http://severines.blogspot.com/ Link to post
ola_dunk Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 hva med å låne til denne : http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...=6&tot=1000 Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 Tar de innbytte mon tro.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
"Mathilde" Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 (redigert) Kjøpere av slike båter har nok helt andre problemer enn oss her på båtplassen. Tenker sikkert ikke på hva slags bunnstoff de har, eller hva de skal bruke neste år. Lurer ikke på om impelleren tåler nok en sesong, eller om de husket å tømme varmtvannstanken før vinteropplaget. Men det betyr ikke at de er lykkelige, ser du....eller Redigert 6.Februar.2007 av "Mathilde" (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 kansje vi kan slå oss sammen og spleise på den Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Hasla 26 Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 Jeg lurte litt på denne båten til 48 mil,åssen ladesystem har denne. tenkte kansje den har 3, 150 amp batterikasse.kjedlig hvis en går tom for strøm en for lissom ikke bare sveivet denn i gang eller gjør det det.MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
ola_dunk Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 (redigert) Kjøpere av slike båter har nok helt andre problemer enn oss her på båtplassen. Tenker sikkert ikke på hva slags bunnstoff de har, eller hva de skal bruke neste år. Lurer ikke på om impelleren tåler nok en sesong, eller om de husket å tømme varmtvannstanken før vinteropplaget. Men det betyr ikke at de er lykkelige, ser du....eller ikke snakk stygt om båten min Redigert 6.Februar.2007 av ola_dunk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 Er det noe galt med meg? Jeg får ikke lyst på disse båtene. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Seilaren Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 Er det noe galt med meg?Jeg får ikke lyst på disse båtene. Nei, da er du helt frisk! Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Jorg-1 Svart 6.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 Jeg tenkte nok at noen ville ha kommentarer til båtkjøpet mitt..... Skal selvfølgelig bruke bunnstoff fra Biltema.....og batteribanken.....hm...lurer på hvordan renten er der om dagen? Har nå fått flere IM av snille BP brukere som ønsker å låne meg penger. De sender meg en sjekk på kr. 60.000.000,- fra en utenlandsk bank og så sender jeg de kr. 12.000.000,-. Sjekken har de fått av en annen utenlandsk thrust som skyldte dem penger. Tenk å være så snille da. Etter at transaksjonen er fullført så er jeg å finne på Ha en god kveld mine herer. Skulle det være noe...så er jeg på 7 dekk ved flygelet i baren innenfor det store biblioteket ombord....og selvfølgelig med cognac,sigarer og blondiner. Jørg-1 Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Gas Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 (redigert) Har nå fått flere IM av snille BP brukere som ønsker å låne meg penger. De sender meg en sjekk på kr. 60.000.000,- fra en utenlandsk bank og så sender jeg de kr. 12.000.000,-. Sjekken har de fått av en annen utenlandsk thrust som skyldte dem penger. Tenk å være så snille da.Etter at transaksjonen er fullført så er jeg å finne på Jørg-1 Kjempeflott at dette ordnet seg,har selv fått litt mailer fra gutta der og dette er folk du kan stole på Redigert 6.Februar.2007 av GAS (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 Husk å bytte ut Footeren din : Båt: Draco 3000 SB Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 Hei. Vil du ha 5053 kr av meg?? 9500 baatplassensmedlemmer x 5053 kr= 48.000 000 kr At-le Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 kansje vi kan slå oss sammen og spleise på den Ellers takk. Ville ikke hatt den om jeg fikk den gratis. Hva i all verden skal jeg med et slikt monster? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.