sol Startet 3.Mars.2007 Del på Facebook Startet 3.Mars.2007 Har en litt dårlig propell på snekka.Noe hakk etc. Lurt å investere i ny muligens?? Tror ikke det er noe kast i den eller noe,men en helt ny vil vel være mer effektiv skulle jeg tro. Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 3.Mars.2007 Del på Facebook Svart 3.Mars.2007 lever den inn til rep, som oftes er det ca. halv pris av ny Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 3.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mars.2007 Hei Jo det nok mulig,men del er allerede slipt ned i kantene p g a hakk tidligere.Blir jo litt mindre flate Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 3.Mars.2007 Del på Facebook Svart 3.Mars.2007 Jeg savner en liste over verksteder som er dyktige med propeller. Winrace i Arendal er jo beryktet og har i vinter justert en av mine propeller med et fantastisk resultat. Winrace fremstår for meg som svært profesjonelle. Men hvem andre kan vi benytte? Sitér dette innlegget Link to post
tola Svart 3.Mars.2007 Del på Facebook Svart 3.Mars.2007 Slutter meg til denne tråden. Noen verksteder i Rogaland? Fortrinnsvis sørlige del? Mvh Tola Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 3.Mars.2007 Del på Facebook Svart 3.Mars.2007 Har nå bestilt meg Michigan propell gjennom www.progressing.no etter tips fra henboe. Virker som seriøst firma innen propell. Var også brukt noen av deres propeller under en test utført av båtmagasinet. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 5.Mars.2007 Del på Facebook Svart 5.Mars.2007 Propellservice på Greåker, Sarpsborg 906 62 095 driver med alt innen propeller. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.