MT. Startet 19.Mars.2007 Del på Facebook Startet 19.Mars.2007 Jeg spekulerer som kjent endel båt for tida. I den forbindelse kommer man jo av og til over et og annet som kunne trenge noe oppussing. Hvit flekkete skai kan være et problem på mange båter jeg har sett på. Jeg mener å ha sett noe som heter vinyl-lakk, som visstnok skal kunne trenge inn og gjennomfarge skai og lignende. Er det noen på forumet som eventuelt kan fortelle om sine erfaringer med slike stoffer, og i så fall hvilke fabrikater som er prøvd? Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
SF Svart 19.Mars.2007 Del på Facebook Svart 19.Mars.2007 Det ser ikke ut som om det er så mange som har erfaring med disse, men du finner en her: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=26496 Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
bolla Svart 19.Mars.2007 Del på Facebook Svart 19.Mars.2007 god gammeldags vinylspray var redningen for gulna taktrekk og dørsider rundt 80....de var ganske slitesterke også men hvordan de er i dag aner jeg ikke....var en del jævlige løsemidler i de gamle boxene, tror ikke disse er like ille i dag.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.