glalaks Svart 24.September.2012 Link til dette innlegget Svart 24.September.2012 Blåswix på tuppene og litt klister i midten funker bra rundt påsketider;) Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Mouche Svart 25.September.2012 Link til dette innlegget Svart 25.September.2012 Ville nok holdt meg unna tørrvoks i klisteret, .... Hvorfor det? Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Bitteliten Svart 25.September.2012 Link til dette innlegget Svart 25.September.2012 (redigert) Blåswix på tuppene og litt klister i midten funker bra rundt påsketider;) Om du er fornøyd med det er det fint for deg Hvorfor det? Det var en skirelatert spøk. Redigert 25.September.2012 av Bitteliten (see edit history) Link to post
Mouche Svart 25.September.2012 Link til dette innlegget Svart 25.September.2012 Ja, men jeg bruker faktisk regelmessig tørrvoks utenpå klister, derav mitt spørsmål! Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Bitteliten Svart 25.September.2012 Link til dette innlegget Svart 25.September.2012 (redigert) ja, på skia er det velkjent for å redusere ising og agressiviteten til klisteret. Kommer litt an på skispennet, smøresonas utforming og hvordan man smører Men på propellen vil jeg tro det har liten nytte Redigert 25.September.2012 av Bitteliten (see edit history) Link to post
Mouche Svart 25.September.2012 Link til dette innlegget Svart 25.September.2012 Ja, det er vel vannfast tusj som ruler der vil jeg tro! Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Bitteliten Svart 25.September.2012 Link til dette innlegget Svart 25.September.2012 (redigert) Det ryktes at det virksomme giftstoffet er fjernet i nye sprit tusjer. Tipset om skiklister på propellen fanget jeg opp i ett eller annet blad nylig - lurer på om det var i Båtens Verden. Redigert 25.September.2012 av Bitteliten (see edit history) Link to post
Careka Svart 25.September.2012 Link til dette innlegget Svart 25.September.2012 nå har jeg kjøpt med en boks med Seajet 034 og en med Jotun Aqualine så nå skal det testes. Drev og propell skal få hver sitt stoff , stb drev Sealine(grå) og BB Jotun (svart). Så får jeg se hva som er best av de 2 når båten tas opp igjen, er vannet varmt nok så skal jeg ta bilder neste sommer under vann for å se forskjellen. Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn