Jump to content

Båtførerprøven bestått!

tuffff

Recommended Posts

Jeg tok en eksamen på båtførerprøven i 1995. Står ikke noe på det om gyldighetsdato? Slik jeg forstår denne tråden går det å konvertere til ett nytt bevis. Finnes det noen link på nettet som det finnes info???

Her er plassen får å fornye sitt gamle båtfører bevis.

http://www.norsktest.no/produkter/sjofart/duplikat.html

Hilsen Juliuss

Redigert av CyberJoe (see edit history)
Fikk det flotte Båtførerbeviset i posten idag , men lurer på en ting . Kan jeg kopiere vhf ,Båtførerbevis osv og ha kopiene i båten ? Tenkte kansje det var lurt å ha orginalene hjemme , er jo så mye greier vis dem blir borte . Noen som veit om det er greit , eller må du ha med deg orginalen ?¨¨

Tine III

Hei supergutten! :cheers:

Jeg foreslår at du gjør det omvendt. Ha med originalene om bord. Mister du originalene, så vil du få utstedt nye bevis ved å sende inn kopiene. Jeg tviler på om politiet ville godta en kopi hvis du av en eller annen grunn skulle få en kontroll om bord.

Jeg henter båten i Horten neste helg og gleder meg til å se deg i havna eller et eller annet sted!

Hilsen Syvert :seeya:

knbf.no For et bedre båtliv for alle"
Jeg regner med at Sjøfartsdirektoratet vil offentliggjøre informasjon om forslaget når rapporten er mottatt og vurdert i direktoratet.

Du skal ikke se bort fra at et forslag går ut på høring for at de som ikke har vært representert i arbeidsgruppen kan få uttale seg. :wink:

Du skal ikke se bort fra at et forslag går ut på høring for at de som ikke har vært representert i arbeidsgruppen kan få uttale seg. :wink:

Hei Sjøtummel :seeya:

Det er jo en selvfølge at arbeidsgruppens forslag blir sendt ut på høring, men først skal innstillingen behandles av Sjøfartsdirektøren og hans folk. Høringsdokumentet blir utarbeidet av, og sendt ut av, Sjøfartsdirektoratet. Under arbeidet er det også holdt jevnlige møter med en rekke organisasjoner og etater som ikke har vært med i arbeidsgruppen. Jeg kan forsikre deg og andre om at prosessen har vært meget grundig og arbeidsgruppens rapport er på ca. 100 sider.

Hilsen Syvert :smash::smiley:

knbf.no For et bedre båtliv for alle"

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...