Seilaren Startet 11.April.2007 Del på Facebook Startet 11.April.2007 (redigert) I kveld kl 19.55 starter en ny serie som båthistorie på NRK, Der fartøy flyte kan. Navnet på serien minner meg mer om en dokumentar om havet, men jeg gleder med likevell til 1 "episode" Noen andre som har forhåpninger til dette programmet? Redigert 11.April.2007 av Seilaren (see edit history) Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
roesok Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 Noen andre som har forhåpninger til dette programmet? Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Blåsa Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 Siden sengetid for smågutten er kl 20.00, Blir denne da forskjøvet tilbake en halv time hver onsdag i 8 uker. Hvis han ikke da burde få se dette frem til kl 20.25. Blir vurdert etter denne episoden Sitér dette innlegget Link to post
S/Y EIMY Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 (redigert) Blåsa Tror han bare har godt av å se noen båtprogramer Redigert 11.April.2007 av S Y EIMY (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Blåsa Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 Er nok enig i det. Litt kystkultur er ikke dumt i ung alder. Han har ikke sjøbeina ennå, men lidenskapen har han. Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 Det programmet er allerede plottet inn ja. Håper det står til forventningene. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Sleipner93 Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 Nytt program puttet inn i onsdagens sending : 19:30 hotel cæsar, 19:55 der fartøy flyte kan, 21:30 Lost.. Onsdag er favoritt tv dagen min. Så også "tangaroa" episodene visst nogen vet hva det er Sitér dette innlegget Link to post
Amfea Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 Dette skal vi se! Med Dag Lindebjerg som programleder, bare må det bli tv kos om onsdagen. Sitér dette innlegget Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Seilaren Svart 11.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2007 Nytt program puttet inn i onsdagens sending : 19:30 hotel cæsar, Ingen ekste siddiser ser vel på slik østlandshumor Husk å sammle hele familien, store og små. Dyr og mennesker foran Tv apparatet innstilt på NRK klokken 19.55 i kveld Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 Hmm hva er siddis Altså jeg bryr meg ikke om jeg misser en episode, men visst jeg ikke har annet å gjøre ser jeg det som regel Sitér dette innlegget Link to post
roesok Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 Nytt program puttet inn i onsdagens sending : 19:30 hotel cæsar, Hva er dette? Trodde de som var med på baatplassen.no var seriøse, intellektuelle, kulturelle og oppegående personer... Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Seilaren Svart 11.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2007 Hmm hva er siddis Kjente med en tilfeldighet igjen avatarbildet ditt med en salgsannongse på tinde. Vet ikke om du har "lånt" bildet eller om det er din motor. Men om det er din motor, så er en siddis en som har bodd i byen din i tre genrasjoner. Isåfall bor du kun få steinkast fra meg.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
skibsplast ohoi Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 Isåfall bor du kun få steinkast fra meg.. ingen tilfeldighet i at nordmenn beregner avstanden til naboen i steinkast Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Sleipner93 Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 (redigert) Vel avatar bildet er av min motor Men jeg bor ikke på tinde bor i Stavanger. Angående posten da : Kom på at nrk har hatt en annen båtserie som ble kalt båtliv. Denne kan ses på nrk.no --> nett tv. Har selv sett alle episodene, morsom og kjekk serie! Redigert 11.April.2007 av Sleipner93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 Ser fram til kveldens sending med Fartøy flyte kan. Harddisken er gjort klar. Godt å ha noe å se på i mørke vintertimer. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Seilaren Svart 11.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2007 Vel avatar bildet er av min motor Men jeg bor ikke på tinde bor i Stavanger. Tinde.no Ja når er det ikke mange minuttene før det braker løs på NRK Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Seacrest Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 Makaløs natur dere vestlendingene har, takk for tipset om dette programmet!! Mvh Rune Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 Fikk desverre bare sett litt av programmet, men det var artigt å se igjen barndommens farvann på denne måten :yesnod: Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Seilaren Svart 11.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2007 Koselig program med flotte båter og aldeles nydelig natur Hvorfor reiser solk til "syden" og andre varme land når så flott natur kan oppleves her til lands Skulle vert obligatorisk for alle nordmenn og oppleve disse fjordene Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sinten Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 Makaløs natur dere vestlendingene har, takk for tipset om dette programmet!! Ikkje sant Dette var jo faktisk i frå mitt område, berre så de veit det Dette var eit flott program, skal jammen passe på og få med meg dei andre episodane også Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Seilaren Svart 11.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2007 Ikkje sant Dette var jo faktisk i frå mitt område, berre så de veit det Ja jeg tenkte faktisk på det, men turte ikke spørre tilfelle det var helt feil Om ikke turen går så langt nordover i sommer så skal jeg vertfall nordover med båten en gang i livet Rart "alle" seiler til sørlandet og Danmark Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Ficher Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 Koselig program med flotte båter og aldeles nydelig natur Hvorfor reiser solk til "syden" og andre varme land når så flott natur kan oppleves her til lands Skulle vert obligatorisk for alle nordmenn og oppleve disse fjordene ..... meget bra program. Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 15.April.2007 Del på Facebook Svart 15.April.2007 Er reprise av første episoden i dag kl 14.25 for dei som ikkje fekk det med seg, og for dei som berre vil sjå det ein gong til Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Høvdingen Svart 15.April.2007 Del på Facebook Svart 15.April.2007 (redigert) Ja jeg tenkte faktisk på det, men turte ikke spørre tilfelle det var helt feil Om ikke turen går så langt nordover i sommer så skal jeg vertfall nordover med båten en gang i livet Rart "alle" seiler til sørlandet og Danmark Pass nå på så du reiser langt nok nordover Forøvrig et flott program Redigert 15.April.2007 av bruspulver (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 15.April.2007 Del på Facebook Svart 15.April.2007 Skulle vert obligatorisk for alle nordmenn og oppleve disse fjordene Absolutt - derfor går neste års båtferie til sogn og tilbake igjen. Jeg har allerede fått mange tips om hvor turen kan legges, men til neste år på denne tiden kommer jeg sikkert til å mase vettet av dere med spørsmål om hvor de beste opplevelsene finnes.... Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.