Hallaron Svart 23.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2007 Enkelte ganger er østlendinger rett og slett det verste jeg møter på... Noen har kansje merket at jeg bruker alle anledninger til rakke ned på østlendinger.. Men det er ikke stygt ment.. Men det er jo litt synd på de stakkar østlendingene også av og til. De vet ikke bedre.. Tilbake til programmet synes jeg det er litt for mye småprat. Man likevell et kjekt og underholdene program for oss båtfolk! Godt jeg er født stril da, og da jeg bosatte meg et annet sted i norge, var det jo på sørlandet...... Der vi også kan slite med Østlendinger og Bergensere av og til. Lurer på om det var tilfeldig at det var bergensere som ble tiltalt for kjøring uten hensyn til andre. Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
M/S Bastard Svart 23.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2007 Mye flotte skuter i dag Sitér dette innlegget Link to post
Grisli Svart 23.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2007 Greit nok program det der... Den svære svarte seilskuta kunne jeg godt tenkt meg... + en god lottogevinst Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 23.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2007 Enig med Bastard! Mange fine båter og Nordlys IV og dampskipet Stord med sitt entusiastiske mannskap imponerte meg spesielt! Gammel-Viksunden min blir rene high-tec'en i forhold! Sitér dette innlegget Link to post
SuperGnisten Svart 23.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2007 jepp, så absolutt mange fine båter, Ganske digg syn når alle mann heiser klutene og tar en Old School regatta Mye seil der gitt... Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
mor Amica Svart 23.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2007 Lurer på om rederen og jeg hadde gleden av å "ta tampen" da Nordlys IV var innom Folla Kystlag si brygge på Rørvik på tur sørover fra Bodøstevnet i fjord sommer. Virkelig flott skute. Synes det er et flott program også jeg, selv om det ikke inneholder glimt fra mine hjemmetrakter. Ella Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
bjorngb Svart 23.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2007 Programmet viste MYE entusiasme. Lurer på om det er noen fra disse programmene som er her på BP?? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 30.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2007 Hvilken avfolket fjord på Vestlandet blir å se ikveld montro? Sitér dette innlegget Link to post
VortexSurfer Svart 30.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2007 Hvilken avfolket fjord på Vestlandet blir å se ikveld montro? Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 30.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2007 Hvilken avfolket fjord på Vestlandet blir å se ikveld montro? I dette siste programmet drar Dag Lindebjerg og kystentusiasten Magnus Stangeland på båttur langs kysten med den nesten 100 år gamle lystyachten «Faun". Med den gamle båten til Mickelsenfamilien drar de innom en rekke tradisjonshavner på Vestlandet på sin vei til kystfestivalen i Skudesneshavn. Det blir også en tur til London Boat Show for å se på mange av de flotteste nye fritidsbåtene. Vi blir med «Superyachten Grace» og familien Koster på en av sine mange turer på norskekysten. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 30.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2007 Trodde et svakt øyeblikk at det var "Grace" hjemmehørende i Oslo de ville vise. Men det ble nok for sterkt for strilen, så han valgte en utenlandsk. Sitér dette innlegget Link to post
Nemi! Svart 30.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2007 Flott program Masse fine plasser, og båter Sitér dette innlegget Link to post
Geir Kallevik Svart 30.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2007 Hmm, dagens program var ikke bra for oss vestlendinger. Vise frem våre farvann til resten av båtfolket på denne måten..... Risikerer jo at mange fikk øynene opp for den fantastiske sjærgåden, her vest Sitér dette innlegget Link to post
beertrip Svart 30.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2007 ja supert program med enda flottere båter Denne Faun var jo et "smykke de luxe" HMM... fikk litt lyst på en Bømlo tur nå (har slekt der) Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 30.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2007 Hmm, dagens program var ikke bra for oss vestlendinger. Vise frem våre farvann til resten av båtfolket på denne måten..... Risikerer jo at mange fikk øynene opp for den fantastiske sjærgåden, her vest .....Meget bra program. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 30.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2007 Enig i at det var et flott program, men innslagene fra London boat show kunne de spart seg. Synes ikke det passet helt inn, men det var kanskje meningen også? Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 30.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2007 Enig i at det var et flott program, men innslagene fra London boat show kunne de spart seg. Heilt einig. Det hadde passa mykje bedre med eit innslag frå "Dra til sjøs" Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
M/S Bastard Svart 30.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2007 Eller ett innslag fra baatplassen.no treff Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 30.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2007 Orker snart ikke se en slik pen båt stå foran en garasje på land.... DU MÅ FÅ FART PÅ PROSJEKTET DITT !!! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 30.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2007 Jepp, er såvidt i gang igjen. Mangler noen saker før jeg er i full gang.. Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 30.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2007 Karane på Stord1 holdt på i 24 år, så sånnsett ligg jo du godt ann Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Poseidon Svart 30.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2007 Hmm, dagens program var ikke bra for oss vestlendinger. Vise frem våre farvann til resten av båtfolket på denne måten..... Risikerer jo at mange fikk øynene opp for den fantastiske sjærgåden, her vest Det er ikke bare at fjordene og skjærgården er flott, men vi er i tillegg så heldige å ha et meget effektivt 3-trinnsfilter: Lindesnes, Lista, Jæren - dermed er det stort sett bare ekte, værfaste båtfolk som kommer hit for å nyte områdene sammen med oss ..... Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
roesok Svart 30.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2007 Det er ikke bare at fjordene og skjærgården er flott, men vi er i tillegg så heldige å ha et meget effektivt 3-trinnsfilter: Lindesnes, Lista, Jæren - dermed er det stort sett bare ekte, værfaste båtfolk som kommer hit for å nyte områdene sammen med oss ..... Og for å komme til indrefileten på Vestlandet må en forbi ennå et kraftig filter; Stadt. Men da er du klar for de praktfulle fjordene på Nord-Vestlandet. Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Astor Svart 31.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2007 Fin programserie som er laget, men helheten landet rundt er desverre uteblitt. Trolig er dette en lav-budsjett-serie. Jeg savner utrolig mye fra bla. min del av landet. Colin Arcer, Sørlandsbåtbyggeriene, Hvalerbåtane, bla. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Sleipner93 Svart 31.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2007 Er faktiskt enig med Astor selvom jeg er fra Vestlandet selv. Det er jo altid kjekt hvordan de andre har det. Men de har vel ikke råd til å reise så langt :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.