whatever Startet 12.April.2007 Del på Facebook Startet 12.April.2007 Sikkert dumt spørsmål, men jeg trenger nye fester til kalesjen og må borre i glassfiberen. Bruker man thorsmann plugger til skruene??? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 12.April.2007 Del på Facebook Svart 12.April.2007 Nei, du kan f.eks. bruke selvgjengende A4 'karrosseriskruer' rett i glassfiberen, forbore først. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 12.April.2007 Del på Facebook Svart 12.April.2007 Normalt sette borer man et hull litt mindre enn skruen, forsenker i gelcoaten med en større bor og skruer inn karosseriskruen med litt Sikaflex, Tech7 eller lignende på. Har også hørt om dem som har brukt plugger som du nevner, men hvor bra det holder er jeg usikker på. Jeg festet mine bøyler med syrefaste karosseriskruer og en klatt Sikaflex, og de sitter helt fint!! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Ingar Svart 12.April.2007 Del på Facebook Svart 12.April.2007 Boring i Gel-coat Bore hull uten at gelcoat sprekker i hullkanten Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 12.April.2007 Del på Facebook Svart 12.April.2007 Bruker man thorsmann plugger til skruene??? Går jo også an å bruke syrefaste popnagler. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.